Så lenge vi ikke ligger an til nedrykk kan han sitte ut sesongen i mine øyne. Nå tviler jeg sterkt på at vi ligger an til nedrykk også.
Når det er sagt, er jeg enig med han over her. Se litt på resultatene i 2010, spesielt starten av sesongen. At folk inne på forumet er nervøse allerede er helt latterlig spør du meg!
Ifjor trodde vi at vi var bunnsolide etter 2 serierunder.. les bare litt på reaksjonene etter 2. seriekamp:
http://forum.klanen.no/showthread.ph...sund-2-0/page2
Gi det nå noen kamper til før vi igjen konkluderer med at laget er ræva!
Husk at Godset og Haugesund er lag som faktisk spiller veldig aggresivt og er tett oppi mann hele tiden, det er det som stresser oss.. Regner med å møte et tamt Viking som ikke tør å være like aggresive(jfr Viking-Odd, to lag som satset defansivt!?!?), så får vi se hvordan vi klarer oss da. Regner med å få ha kula i laget mye mer ihvertfall, og da også få se noen fine angrep og bedre kontroll bakover.
så det er i mine øyne ingen grunn til å starte denne krisemaksimeringen allerede nå! Bedre å sitte med 3 poeng og en følelse av at vi må opp mange hakk etter 2 runder, enn å sitte med 6 poeng, null baklengs, og en følelse av at "dette ordner seg jo, vi tar alt"
Bookmarks