Results 1 to 25 of 25

Vaktmester

Tastoman

Default Hodejeger blir Vålerengas nye toppsjef

Tirsdag velger årsmøtet i Vålerenga Fotball ny styreleder.
    Aftenposten vet at Åge Petter Christiansen er innstilt til vervet, og at han etter alle solemerker overtar som etterfølger til Odd Skarheim, som trekker seg etter seks år i stillingen.

Hele saken i Aftenposten.

Facebookverifisert
    Tastopat
    lokalhelt's Avatar

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Tirsdag velger årsmøtet i Vålerenga Fotball ny styreleder.
    Aftenposten vet at Åge Petter Christiansen er innstilt til vervet, og at han etter alle solemerker overtar som etterfølger til Odd Skarheim, som trekker seg etter seks år i stillingen.

Hele saken i Aftenposten.
    Javel ja.

Han her broren til dan børge kjenner jeg ikke fra før. Håper han sitter med en solid dose kompetanse, ikke bare en haug med viktige styreverv.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    j_robber's Avatar

Nå gjenstår det jo å se da. Men skulle dette vise seg å være riktig er jeg ikke negativ i utgangspunktet.
    Kjempepluss at han allerede er godt inne i stadionsaken hvertfall!

Har møtt ham noen ganger i privat sammenheng for en del år siden, og fikk veldig positivt inntrykk av fyren. Han har dessuten mye av nettverket som må til for å lykkes i en slik jobb. Blir spennende.

Sjenert

har også møtt han i sammenhengen som styreleder i kirkens bymisjon og der vet jeg han blir sett på som en veldig ryddig og tydelig leder som har nødvendig distanse til administrasjon, men som samtidig holder godt i tømmene når det trengs.. Tror dette er et godt valg!

Bablefant Evol's Avatar

Quote Originally Posted by Pez View Post
    har også møtt han i sammenhengen som styreleder i kirkens bymisjon og der vet jeg han blir sett på som en veldig ryddig og tydelig leder som har nødvendig distanse til administrasjon, men som samtidig holder godt i tømmene når det trengs.. Tror dette er et godt valg!
    Denne mulige, gode kontakten oppover i systemet kan sikkert være gunstig for oss ja, og spesielt når det gjelder stadionprosjektet. Kan absolutt se ut til at vi trenger litt hjelp fra høyere makter skal det bli noe fortgang der ...

Virker som en bra fyr.
    Last edited by Evol; 06.03.2012 at 15:09. Reason: addition

Tastoman

Quote Originally Posted by j_robber View Post
    Nå gjenstår det jo å se da. Men skulle dette vise seg å være riktig er jeg ikke negativ i utgangspunktet.
    Kjempepluss at han allerede er godt inne i stadionsaken hvertfall!
    Hvis kontinuitet er noe vi ønsker (og det er det vel), så virker dette som en bra mann.
    Han sitter vel allerede som medlem i styret - om jeg husker rett av det jeg leste i artikkelen. Jadda. Thumbs up!

Facebookverifisert
    Bablefant

Vi krysser fingrene for at dette er et riktig valg

Vaktmester

Tastoman

For ordens skyld, Christiansen ble valgt inn.

Her er hele styret (vif-fotball.no).

Håvard Lunde som ny leder av Sportslig Utvalg, blir sikkert bra. Er denne på valg hvert eneste år?
    Og Bolthof er nå fast styremedlem, ikke vara. Disse gutta vil nok gjøre en fin jobb, ikke er de så veldig pr kåte heller.

Hönan Agda anderan's Avatar

Quote Originally Posted by usbenga View Post
    Disse gutta vil nok gjøre en fin jobb, ikke er de så veldig pr kåte heller.
    Det utsagnet får stå for din egen regning

Quote Originally Posted by anderan View Post
    Hehe, blir kanskje nødt til å spise i meg dette igjen, men tviler på om noen av dem stiller opp i nettoen igjen.

Nesten avhengig

For de som ikke kjenner til Håvard Lunde som nå er ny leder i sportslig utvalg, er det kanskje på sin plass å linke opp dette gamle intervjuet fra 1998: http://arkiv.vpn.no/arkivet/98/intervjuer/hhh.html
    Husk tippekonkurransen!

Må si jeg stussa veldig over dette, greit nok at han spilte for oss et par år, men det må da være bedre alternativer. Tenker i første rekke på Ståle Andersen, han gjorde en super god jobb som trener i kåffa, og er ekte Vålengagutt. Sterk faglig og vet hva som rører seg i oslofotballen. Virker på meg som de vil ha en nikkedukke i den rollen. De burde ha en menings mot. Men Martin vil vel neppe ha med en som faktisk burde vært trener i stedet for han

Facebookverifisert
    Hönan Agda

Quote Originally Posted by peder View Post
    Må si jeg stussa veldig over dette, greit nok at han spilte for oss et par år, men det må da være bedre alternativer. Tenker i første rekke på Ståle Andersen, han gjorde en super god jobb som trener i kåffa, og er ekte Vålengagutt. Sterk faglig og vet hva som rører seg i oslofotballen. Virker på meg som de vil ha en nikkedukke i den rollen. De burde ha en menings mot. Men Martin vil vel neppe ha med en som faktisk burde vært trener i stedet for han
    Håvard Lunde som nikkedukke. Hvilken Lunde snakker du om? Forøvrig så er Håvard Lunde vært i klubben i de senere årene og jobbet sportslig. sportslig leder skal ikke være en trener. Det skal være en med fotballinnsikt.
    Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Du tenker at det er Martin Andresen som velger styret i VIF Fotball?

Håvard Lunde er nok ingen nikkedukke, og han er ikke ny i styret, men han er ny som leder av Sportslig utvalg, tidligere var han leder for breddeutvalget.

Hahaha, Håvard Lunde nikkedukke!!!! Ja da har jeg lest det og. Sånn som jeg kjenner Håvard kan jeg avkrefte det en gang for alle, han er alt annet en det. Tvertimot er han en man med sterke meninger og meningers mot, han lot seg ikke pelle på nesa på banen, det gjør han ikke utenfor heller.

Quote Originally Posted by villsvinet View Post
    Hahaha, Håvard Lunde nikkedukke!!!! Ja da har jeg lest det og. Sånn som jeg kjenner Håvard kan jeg avkrefte det en gang for alle, han er alt annet en det. Tvertimot er han en man med sterke meninger og meningers mot, han lot seg ikke pelle på nesa på banen, det gjør han ikke utenfor heller.
    Godt å høre at dere har tro på han. Håper han har peiling og gjør en god jobb. Likte han aldri som spiller, sikkert derfor jeg er skeptisk nå

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    j_robber's Avatar

Fin liten artikkel om Christiansen i Aftenposten i dag.
    Blir jo enda mer positiv til ham av dette må jeg si!

Vaktmester

Tidstjuvradd

Quote Originally Posted by j_robber View Post
    Fin liten artikkel om Christiansen i Aftenposten i dag.
    Blir jo enda mer positiv til ham av dette må jeg si!
    Fin sak, skrevet av bøffel-Bernhus.

skog
    Anonym Feiging

Godt å høre at dere har tro på han. Håper han har peiling og gjør en god jobb. Likte han aldri som spiller, sikkert derfor jeg er skeptisk nå
    Snodig, hvordan tror du HHH vil være nikkedukke dømt ufra hvordan spiller han var?

Kringkastingssjef
    Driftsleder

Tastoman

Quote Originally Posted by skog View Post
    Snodig, hvordan tror du HHH vil være nikkedukke dømt ufra hvordan spiller han var?
    Det er typisk internett. Håvard Lunde har klare vyer og klare meninger. Rett mann etter min mening. Det første man må gjøre før man uttaler seg er å snakke med personen selv. Når det gjelder Lunde er han en av de jeg treffer oftest på feltet og han er verdens enkleste til å få til å prate om hva som skjer, hva som skal skje og hva han vil skal skje. HHH prater med alle som spør ham om noe. Så vil du vite litt om HHHs tanker, ta en tur på Valle og prat med ham. Han er en av de som aldri biter

Quote Originally Posted by Hjesus View Post
    Det er typisk internett. Håvard Lunde har klare vyer og klare meninger. Rett mann etter min mening. Det første man må gjøre før man uttaler seg er å snakke med personen selv. Når det gjelder Lunde er han en av de jeg treffer oftest på feltet og han er verdens enkleste til å få til å prate om hva som skjer, hva som skal skje og hva han vil skal skje. HHH prater med alle som spør ham om noe. Så vil du vite litt om HHHs tanker, ta en tur på Valle og prat med ham. Han er en av de som aldri biter
    ser at det har kommet inn vettuge motforestillinger til mitt innlegg. Det er som jeg har sagt tidligere godt å høre at dere har tro på Lunde. Skulle sett i etterpåklokskapens lys ikke sagt noe negativt om Lunde, men jeg synes det fremdeles at det er rart at ikke Ståle Andersen er blitt tilbudt den stillingen. Han kjenner jeg litt til. jeg har pratet mye fotball med folk opp gjennom årene og er selv trener nederst på utdanningsperioden, og jeg vet ikke om noen med mer greie på fotball enn han. Kåffa spilte veldig god fotball under han. Jeg synes det er veldig bra med Oslofolk i ledende stillinger i VIF så lenge de Oslofolka er bra nok, og jeg tror som sagt Ståle hadde vært en kjemperessurs for VIF

Vaktmester

Tastopat

ser at det har kommet inn vettuge motforestillinger til mitt innlegg. Det er som jeg har sagt tidligere godt å høre at dere har tro på Lunde. Skulle sett i etterpåklokskapens lys ikke sagt noe negativt om Lunde, men jeg synes det fremdeles at det er rart at ikke Ståle Andersen er blitt tilbudt den stillingen. Han kjenner jeg litt til. jeg har pratet mye fotball med folk opp gjennom årene og er selv trener nederst på utdanningsperioden, og jeg vet ikke om noen med mer greie på fotball enn han. Kåffa spilte veldig god fotball under han. Jeg synes det er veldig bra med Oslofolk i ledende stillinger i VIF så lenge de Oslofolka er bra nok, og jeg tror som sagt Ståle hadde vært en kjemperessurs for VIF
    Alltid fint med gode forslag, men nå har det seg slikt at en leder av sportslig utvalg i Vålerenga Fotball ikke er en stilling, det er et verv. Håvard Lunde har sittet og sitter fortsatt i Vålerenga fotballs hovedstyre og har nå overtatt for Bjørn Viljugrein som leder i sportslig utvalg.

Kjellsen

Facebookverifisert
    Nesten avhengig
    ziggy75's Avatar

Utrolig kult med Håvard Lunde!!!veldig fornøyd!