Results 1 to 13 of 13
    Facebookverifisert
    Verdiløs

Default Dårlig stemning på rekruttlaget? [avlegger av ryktetråd]

Vet ikke helt om dette er riktig sted å poste, men det er intervju med Marcus Kveen i Akers Avis Groruddalen hvor det blandt annet står at:

"Etter fjorårets sesong var imidlertid ikke alt rosenrødt på Valle lenger.
    – Miljøet ble dårlig mot slutten. Det foregår et maktspill innad i Vålerenga, og det gikk utover trenerne og til slutt oss spillerne, sier Kveen."
    http://www.groruddalen.no/marcus-gik...k.5028221.html

Hva tror vi om dette?

Borettslagshurpe jimmern's Avatar

Quote Originally Posted by Vegardls92 View Post
    Vet ikke helt om dette er riktig sted å poste, men det er intervju med Marcus Kveen i Akers Avis Groruddalen hvor det blandt annet står at:

– Miljøet ble dårlig mot slutten. Det foregår et maktspill innad i Vålerenga, og det gikk utover trenerne og til slutt oss spillerne, sier Kveen."

Hva tror vi om dette?
    Denne artikkelen sier vel mer om Kveen enn om VIF...
    Blått og godt nyttår!

Quote Originally Posted by jimmern View Post
    Denne artikkelen sier vel mer om Kveen enn om VIF...
    Hvorfor det? Det er jo hevet over enhver tvil at noe er galt rundt juniorlaget.
    Når så mange vil vekk eller har forlatt Vålenga, samtidig som vi hører den ene etter den andre med kommentarer rundt miljøet.
    Aner ikke hva som har gått galt, eller er galt, men jeg er ikke i tvil om at noe bør rettes opp i raskt som fy.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Hva tror vi om dette?
    En fristilt spiller som slenger dritt, ikke noe nytt der.

Dette maktspillet han snakker om er vel den sedvanlige evalueringen hver vinter, etter sesongslutt, hvor det er opprydding blant både spillere og ledere/trenere.

– I Lillestrøm er forholdene lagt bedre til rette for de unge spillerne. Vi blir tatt bedre vare på. Det ligger planer for hver enkelte med både delmål og langsiktige mål. Jeg tror jeg kan utvikle meg mye her, sier Kveen.

Jeg trodde det var dette VI skulle være gode på!

Trist lesning.

Hva tror vi om dette?

Det er klart men blir nysgjerrig på hva som egentlig skjer, for noe må det være. Å stikke til en liten filleklubb som Lillestrøm, er rart.

Hvis det er noe annet enn en snytt drittunge, rydd opp, klubben er viktigst!
    Ett lag i Oslo.

Facebookverifisert
    Tastopat
    MadsAndre's Avatar

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Det er klart men blir nysgjerrig på hva som egentlig skjer, for noe må det være. Å stikke til en liten filleklubb som Lillestrøm, er rart.

Hvis det er noe annet enn en snytt drittunge, rydd opp, klubben er viktigst!
    Det er vell uten tvil at det er noe som foregår innad på valle.Behøver ikke å være Einstein for å se det,bare å følge med på hva som har skjedd den siste tiden det!

Jeg føler ikke at Marcus er ute etter å bare "slenge dritt" føler han kommer med en ærlig begrunnelse til hvorfor han gikk fra Enga.Skulle ikke forundre meg om Kveen snakker sant her..men dette er bare min mening dog

Vaktmester

Tastoman

Quote Originally Posted by MadsAndre View Post
    Det er vell uten tvil at det er noe som foregår innad på valle.Behøver ikke å være Einstein for å se det,bare å følge med på hva som har skjedd den siste tiden det!
    Det er bare de aller færreste av oss som følger med på hva som skjer med juniorlaget og de yngre enn der igjen. Har hørt det har vært noe problem i JET, men ikke hørt hva det besto av.

Uansett, en spiller som ikke får fornya kontrakt står ikke høyt i kurs som en person jeg stoler på når ris deles ut.

Facebookverifisert
    Tastopat
    MadsAndre's Avatar

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Det er bare de aller færreste av oss som følger med på hva som skjer med juniorlaget og de yngre enn der igjen. Har hørt det har vært noe problem i JET, men ikke hørt hva det besto av.

Uansett, en spiller som ikke får fornya kontrakt står ikke høyt i kurs som en person jeg stoler på når ris deles ut.
    Nei jeg ser den Frank.Skal ikke si noe for sikkert nei.Men ville ikke sjokkert meg om det var noe i det !

Forum-Cenarius Facebookverifisert

Driftsleder

Nesten avhengig
    loco's Avatar

Quote Originally Posted by Flem View Post
    Hvorfor det?
    Fordi...

Jeg liker ikke vinklinga de har gjort på reportasjen. Jeg er også veldig skeptisk til måten den frontes på.

Ser du spørsmålet «Var det virkelig så lett for en selverklært Vålerenga-supporter?» lurer jeg på hvor supporter-hjertet er i denne sammenhengen. Er det budstikka eller spilleren som kommer med dette?

Er han ekte VIF-supporter som artikkelen prøver å fortelle oss går han selvfølgelig aldri til LSK.

Sett med mine øyne er supporterhjertet hans rimelig nærme egen lommebok og ikke noen klubb innenfor Norges grenser.

Er bare å ønske ham lykke til i LSK 3 og nedover. Fort nevnt, fort glemt.

-jørn-
    (*´ェ`*)

Kringkastingssjef
    Driftsleder

Tastoman

Victor Johansen og Marcus Kveen falt totalt igjennom i Fair Play Ligaen i fjor. De var milevis unna å ta nivået og en meget stor del av grunnen til at rekruttlaget måtte kjempe for å overleve. Til alt hell blei Nicolai Næss skadefri utover i sesongen og fikk tetta igjen forsvaret. Johansen og Kveen har sett ut som store talenter opp igjennom i alle aldersbestemte klasser, men har stagnert de siste to sesongene. Vålerenga mener nå at de har et større talent i snart 16 år gamle Ivan Näsberg og velger derfor å satse på ham framfor Johansen og Kveen.

Jeg legger merke til at de som stort sett uttaler seg negativt og vil vekk fra Vålerenga, ikke har hatt så stor suksess hos andre ennå heller. Unntaket er kanskje Etzaz Hussain som fikk 20 kamper og scora to mål for Fredrikstad, 14 kamper fra start og 10 ganger spilte han i 90 minutter; men Fredrikstad var nyopprykka fra adeccoligaen, så det er enklere å kjempe seg inn på laget der enn i Vålerenga som har landslagsklasse i alle ledd på midtbanen.

Til sammenligning, Amin Nouri spilte bare 13 kamper for Start på tross av at de sto helt uten forsvarsspillere. 7 av dem fra start og han fikk bare fullføre 90 minutter 4 ganger. Nouri ser for meg ut til å bli den spilleren som fikk én god sesong og så forsvant.
    in Absinthia

Quote Originally Posted by Hjesus View Post
    Til sammenligning, Amin Nouri spilte bare 13 kamper for Start på tross av at de sto helt uten forsvarsspillere. 7 av dem fra start og han fikk bare fullføre 90 minutter 4 ganger. Nouri ser for meg ut til å bli den spilleren som fikk én god sesong og så forsvant.
    Bør vel legges til at det var 15 kamper igjen da Nouri debuterte for Start.

Pratmaker

Så VIF2 en del ganger i fjor og må si meg enig i tidligere talere om at disse ikke holdt nivået. Har nok vært litt krangling internt, men avgangen til disse spillerne er nok mye pga nettopp manglende "resultateter" i kamp.

En annen ting jeg reagerer litt på er at han mener at alt er bedre i Lillestrøm. Treneren der sier vel at det kan bli en del spilletid i tredjedivisjon på dem. Må jo være et skritt ned for en som har spilt mye 2.div i fjor.