Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 80 of 80
    Facebookverifisert
    Overopphetet

kan noen skrive ett referat i morgen og sende det til meg?. bor i Larvik og har ikke mulighet for bil og vil gjerne vite litt mere?

Jeg misliker sterkt "jeg også"-poster, men jeg må reise bort i jobbsammenheng, og hadde satt stor pris på et lite referat på vpn, pm eller her på forumet.

Quote Originally Posted by anderan View Post
    Jeg misliker sterkt "jeg også"-poster, men jeg må reise bort i jobbsammenheng, og hadde satt stor pris på et lite referat på vpn, pm eller her på forumet.
    Henger meg med på den jeg også, har ingen mulighet til å dra, referat kan jo ikke være umulig og få lagd?

Facebookverifisert
    Bablefant

Jeg har heller ikke noen mulighet i morgen

Facebookverifisert
    Tastopat
    lokalhelt's Avatar

Quote Originally Posted by osse-mon View Post
    Jeg har heller ikke noen mulighet i morgen

jeg kan godt poste imorgen ikveld om dere gikk glipp av noe eller ikke. kaste en terningkast, 1-2 dårlig. 5-6 da gikk dere glipp av noe

Facebookverifisert

Vaktmester

Tastopat

Blog Entries
    2

Quote Originally Posted by lokalhelt View Post
    jeg kan godt poste imorgen ikveld om dere gikk glipp av noe eller ikke. kaste en terningkast, 1-2 dårlig. 5-6 da gikk dere glipp av noe
    Ja tusen takk det hadde hjulpet veldig!?!

For å gjøre alt verre hadde du posta en 5-6 så hadde jeg blitt drit irritert hvis jeg ikke fikk greie på hva som ble sagt!

Tippekonge 2013 Tastopat Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Leser her at Martin Andresen er syk idag.

Får man vite i god tid om han trekker seg? Må stokke om veldig på programet for å prøve å rekke dette. Hadde passet utmerket med en annen dag for min del.
    Tidligere kjent som brukeren "Vål'enga"

Facebookverifisert

Vaktmester

Pratmaker

Quote Originally Posted by Kjellsen View Post
    Nå håper jeg Nydal med de hårete ballene blir med undertegnede på håkkibussen, så da bør det vel bli en annen som overtar krysseksaminseringen av MA. Hva med deg selv FrankO
    Tenker vi får gjort unna spørsmåla på en og en halv time jeg.

Jeg blir med håkkibussen opp for å dekke kampen med liveoppdateringer for klanen.no. Skriver referat samtidig fra møtet med MA.

Og slik går dagene i eders ydmyke tjeneste.

Borettslagshurpe SofaKing's Avatar

Quote Originally Posted by MortenN View Post
    Tenker vi får gjort unna spørsmåla på en og en halv time jeg.

Jeg blir med håkkibussen opp for å dekke kampen med liveoppdateringer for klanen.no. Skriver referat samtidig fra møtet med MA.

Og slik går dagene i eders ydmyke tjeneste.
    Herlig altså!

Facebookverifisert
    Tastopat
    lokalhelt's Avatar

er det feil å spørre martin om grekeren og vadim. just wondering

Nesten avhengig

er det feil å spørre martin om grekeren og vadim. just wondering
    Spør i vei. Han kan jo bare velge å ikke svare. Tviler på at du får noe veldig konkret ut av det.
    Husk tippekonkurransen!

Facebookverifisert
    Bablefant

Tar gjerne i mot et kort referat på PM om noen som har anledning... Om det er noen snille der ute, mener jeg

Facebookverifisert
    Bablefant
    FuriousMachine's Avatar

I likhet med Martin er jeg syk. Om Martin kan stille i kveld vet jeg ikke noe om, men jeg får ikke anledning til å møte opp. Hvis den som forbarmer seg over oss som ikke kan stille kan sende referat/hovedpunkter via PM også til meg ville jeg vært evig takknemlig.

Edit: Baserte "Martin er syk" uttalelsen på posten til Daniel over her, men når jeg trykker på linken så ser ikke jeg at det står noe sted at han er syk. Dermed er det eneste jeg kan være helt sikker på det at jeg er syk.

Pratmaker

Jeg jobber seint idag så får ikke vært med, jeg heller. Hadde vært supert om noen hadde giddet å sendt meg et referat via pm.

Facebookverifisert
    Pratmaker
    Evenb0302's Avatar

Quote Originally Posted by Moa91 View Post
    Jeg jobber seint idag så får ikke vært med, jeg heller. Hadde vært supert om noen hadde giddet å sendt meg et referat via pm.
    Kan man ikke legge ut et referat her? SKulle gjerne ha hørt jeg også

Tidstjuvradd

Quote Originally Posted by Evenb0302 View Post
    Vel et av poengene med disse møtene er jo at pressen ikke har adgang og dermed kan Martin og andre fra VIF snakke delvis fritt om noen temaer. Hvis referat legges ut eller sendes Gud og hvermann på pm forsvinner jo vitsen med å holde pressen utenfor. Moralen er, har du tid og interesse, kom deg på møtet.

Borettslagshurpe SofaKing's Avatar

Enig! Istedet for 20 pm`er må dt være bedre å poste det her.

Vaktmester

Nesten avhengig

Altså. Hva er vitsen med lukket møte om man skal legge ut et referat på et åpent forum i ettertid. Jeg skjønner at det er kjipt for de av dere som ikke kan delta (jeg er på jobb, så jeg får ikke deltatt heller), men sånn er det nå engang. Det er ikke alt man kan være med på, og det må man bare akseptere. Dette har ikke noe med å være "in the know" eller noe slik. Det har noe med at man opparbeider seg en tillit med ledelsen i Vålerenga. Om det plutselig kommer ut masse info etter et sånt møte som i teorien skal være lukket så mister man den tilliten og da forsvinner nok denne muligheten ganske så fort.

Facebookverifisert
    Pratmaker
    Evenb0302's Avatar

Quote Originally Posted by donny View Post
    Vel et av poengene med disse møtene er jo at pressen ikke har adgang og dermed kan Martin og andre fra VIF snakke delvis fritt om noen temaer. Hvis referat legges ut eller sendes Gud og hvermann på pm forsvinner jo vitsen med å holde pressen utenfor. Moralen er, har du tid og interesse, kom deg på møtet.
    Skulle gjerne vært der jeg, men den forbanna aldersgrensen til Bohemen setter en stopper for det!

Bablefant

Jeg får kaste meg på hylekoret fra sist det var møte på Bohemen: Få faen, for en håpløs klubb. Dette er skikkelig negativt. Sette i gang et slikt møte når ikke alle kan delta? Fysj... dette er dårlig :-o

Facebookverifisert
    Pratmaker
    Evenb0302's Avatar

Quote Originally Posted by Cubbis View Post
    Jeg får kaste meg på hylekoret fra sist det var møte på Bohemen: Få faen, for en håpløs klubb. Dette er skikkelig negativt. Sette i gang et slikt møte når ikke alle kan delta? Fysj... dette er dårlig :-o
    Hva er det du preiker om da? Alle her er da overlykkelig over at det arrangeres et slikt møte?

Bablefant

Hva er det du preiker om da? Alle her er da overlykkelig over at det arrangeres et slikt møte?
    Tja.... les poster en måned eller to tilbake ;-)

Facebookverifisert
    Pratmaker
    Evenb0302's Avatar

Jaja, uansett, hvis noen vil så må de veldig gjerne sende meg et referat, hadde satt stor pris på det! Skal ikke bruke det til annet enn å lese det for meg selv

Noen som gidder å sende meg PM med referat? sitti med trynet i boka frem til nå, eksamen i statistik på torsdag... Suger balle
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Tippekonge 2013 Tastopat Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Jeg kunne trengt et referat selv. Kan gi en et stjernepoeng i bytte hvis ønskelig.
    Tidligere kjent som brukeren "Vål'enga"

Facebookverifisert
    Nesten avhengig
    ziggy75's Avatar

Fikk ikke vært der jeg. hvis noen har lyst å gi meg et referat så setter jeg pris på det. Var møtet bra og er skeptikerne mindre skeptiske nå? Var det mye nytt i forhold til dybdeintervjuet? er mest nysgjerrig på hva som skjer eller skjedd rundt Harmeet.

Lyssky

Fikk ikke vært der jeg heller, så tar veldig gjerne imot et referat på PM hvis noen tar seg tida til å knotte ned et.

Facebookverifisert
    Nesten avhengig
    LameDuck's Avatar

Leser man gjennom tråden, finner man ut slikt. Det kommer altså et kort referat for oss som ikke var der. Slutt å mase! For øvrig skal Nydal ha en stor takk for innsatsen i disse dager!

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Tidstjuvradd

Var på Bohemen, men i og med at jeg ikke tok notater ser jeg ikke for meg at det blir det helt store referatet. Jeg evner imidlertid sannsynligvis å svare på spesifikke spørsmål av typen: Ble det sagt noe spennende om spiller X?
    Bare å sende spørsmål på PM så kan jeg prøve å grave frem fra hukommelsen om det ble nevnt eller ei.

I bunn og grunn avslører jeg neppe noen stor hemmelighet når jeg skriver at folk som er aktive på dette Forumet generelt sett ikke gikk glipp av noe mye ny info. Men det er uansett fint at Martin tar seg tid til en prat. Setter i hvert fall jeg stor pris på.

Facebookverifisert
    Pratmaker

Quote Originally Posted by JohnF View Post
    Var på Bohemen, men i og med at jeg ikke tok notater ser jeg ikke for meg at det blir det helt store referatet. Jeg evner imidlertid sannsynligvis å svare på spesifikke spørsmål av typen: Ble det sagt noe spennende om spiller X?
    Bare å sende spørsmål på PM så kan jeg prøve å grave frem fra hukommelsen om det ble nevnt eller ei.

I bunn og grunn avslører jeg neppe noen stor hemmelighet når jeg skriver at folk som er aktive på dette Forumet generelt sett ikke gikk glipp av noe mye ny info. Men det er uansett fint at Martin tar seg tid til en prat. Setter i hvert fall jeg stor pris på.
    Jeg var også på bohemen i ettermiddag, og de av dere som ikke var det gikk absolutt ikke glipp av noen store hemmeligheter eller nyheter.
    Det var vel i bunn og grunn generell vålerenga snakk, veldig mye som ble nevnt idag, blir også nevnt i "dybeintervjuet". Og de spørsmålene som kunne ledet til litt svar som er av "nyhet/hemmelighets"-verdi, ble naturligvis ikke besvart da det ikke er aktuelt for Martin/klubben å avsløre evt. overganger osv.
    Når det gjelder feks Singh, så ble det ikke nevnt noe annet enn det som har blitt nevnt i media.

Så de av dere som ikke fikk vært der bør ikke ha en vond følelse av å ha gått glipp av noe=)

Men uansett, det var positivt å høre sjefen prate litt igjen, han har mye fornuft med seg og han prater seg absolutt ikke bort(mener jeg). Vil påstå at mange generelt er enig i mye av det han sier, både når det gjelder spillere, generell strategi for klubben videre, osv...

Selv føler jeg ihvertfall at klubben fremdeles(ja, jeg har hatt og har den følelsen) er i gode hender, som kun jobber etter å få frem det beste og oppnå det beste, i og for klubben.
    Er ingen grunn til å ikke glede seg til seriestart, er vel ikke ulovelig å røpe at Martin også idag er helt klar på at Enga skal kjempe i toppen iår, både ved å få mange mål og sanke poeng,
    intet annet er godt nok!

Lyssky

Dette er noen av de spørsmålene jeg gjerne skulle hatt svar på. Kom det frem noe interessant rundt noen av disse tingene som kan deles her på forumet?

Noe av det jeg ble mest skuffet over i fjor var bevegelighet, tempo og pasningsalternativer. Kan vi forvente at dette blir bedre i år?

I mine øyne fungerer Singh veldig godt som dyptliggende playmaker i laget; bevegelig, kreativ, ballsikker og pasningssterk. Er det noe håp om fornyet kontrakt? Har vi noen (i sikte) som kan erstatte Singh i denne rollen?

Hvilken rolle er Fellah tiltenkt i 2012?

Blir det mer rotasjon av spillerne i troppen i år? Har Martin noen strategi rundt dette?

Facebookverifisert

Vaktmester

Tastopat

Blog Entries
    2

send pm hvis du trenger...

Facebookverifisert
    Tastopat
    lokalhelt's Avatar

terningkast 4/5

ingen bomber, hvis man følger forum og klubben tett skal man vite det meste.

han holder hemmeligheter tett, og fortalte ting vi vet.

tilsynelatende stor tro på at i år skal gutta være i god form og kunne levere. veldig bra at han har trua

terningkast 4/5

ingen bomber, hvis man følger forum og klubben tett skal man vite det meste.

han holder hemmeligheter tett, og fortalte ting vi vet.

tilsynelatende stor tro på at i år skal gutta være i god form og kunne levere. veldig bra at han har trua
    Hadde jo vært merkelig hvis han sa at han ikke hadde trua

Facebookverifisert
    Nesten avhengig
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by oPsL View Post
    Det har han garantert!

Facebookverifisert
    Tastopat
    lokalhelt's Avatar

Quote Originally Posted by oPsL View Post
    joda, men for å dra eksempelet fra dybde intervjuet hans. så sa han den gang at vinter forberedelsene ifjor hadde gått skikkelig dårlig og at laget var i en dårlig forfatning. de ble ikke gode før på høsten.

mens derimot i år mener han at oppladningen har vært optimal. at alle er bedre rustet.

Vaktmester

Tastoman

Kort oppsummert: Martin har den beste troppen i sin tid i Vålerenga, og vi går for gull.

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Kort oppsummert: Martin har den beste troppen i sin tid i Vålerenga, og vi går for gull.
    Fett at han bare sier det rett ut. Storparten av de andre trenerne peker til andre klubber som favoritter for å fjerne presset mot seg selv. Reka er også et unntak som plasserte Aafk på sølvplass i år.

Facebookverifisert

Vaktmester

Pratmaker

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Et utmerket referat FrankO.

Til alle som lurte på dette med backene, det kan vi jo ta her: Vår offensive formasjon er 3-4-3, der en av midtstopperne går opp i midtbaneleddet. Dette fordi man ønsker å skape overtallet i midten, der det er farligst. Det betyr at backene normalt sett skal holde igjen, sammen med en av stopperne. Backene får selvfølgelig lov til å gå i angrep når dette er naturlig.

Facebookverifisert
    Nesten avhengig
    ziggy75's Avatar

Backene får selvfølgelig lov til å gå i angrep når dette er naturlig.
    Bra! Så ikke mye til det ifjor.