Results 1 to 2 of 2

Default Tippeligaen - runde 1

Tenkte det kunne være en ide med en egen tråd etter hver TL-runde der man diskuterer resultatene, for det er noe jeg har savnet litt på forumet. En slik tråd er ment for å kommentere alle resultater, spesielle hendelser eller andre aspekter ved den aktuelle TL-runden.
    Moderator må gjerne slette eller flytte denne tråden dersom de mener den ikke er relevant. Andre må også gjerne komme med tilbakemeldinger på om en slik tråd er OK eller ikke.

-------------------------------

Runde 1:
    Molde - Strømsgodset 2-1
    Hønefoss BK - Lillestrøm 0-0
    Tromsø - Fredrikstad 1-0
    Vålerenga - Haugesund 2-1
    Stabæk - Aalesund 0-0
    Odd Grenland - Sogndal 0-4
    Rosenborg - Brann 3-1
    Sandnes Ulf - Viking x-x

Den store overraskelsen denne runden, er uten tvil Sogndal. Mange "eksperter" har tippet dem ned i år, men jeg tror de kommer til å holde plassen ganske greit. De er gjerrige, og kan også vinne jevne kamper.

Eller har gull/medaljekandidater (Molde, Tromsø, RBK og oss) innfridd resultatmessig. Selv håper (og tror) jeg faktisk at dette er en trend som vil fortsette. Norsk fotball er mest tjent på at Tippeligaen stabiliserer seg, slik at vi har et par topplag som år etter år kjemper helt i toppen. I fjor var det virkelig slik at alle kunne slå alle, og det mener jeg er et svakhetstegn.

Tippekonge 2013 Tastopat Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Sandnes Ulf - Viking 2-2

Viking innfrir mer eller mindre i det jeg tror kan vise seg å være en vanskelig bortekamp for mange.
    Tidligere kjent som brukeren "Vål'enga"