Jeg hadde droppa Enga for Miss Piggy any day! Metallica derimot, da blir'e Ullevaal.![]()
Jeg hadde droppa Enga for Miss Piggy any day! Metallica derimot, da blir'e Ullevaal.![]()
Ok, Valle da.Jeg kan hverken på fotball eller konsert, men ville bare være sosial å støtte de som synest dette er kjiipt. Legger merke til at ingen synest å bry seg om forslag til senarioer som ville løse dette problemet så da sier jeg takk for meg, og kom dere på kamp!!
Han kom ble svett og dett var dett
-Jørn- det jeg reagerer sterkt på et at barten kan bestemme, de bestemmer jo alt i fotball norge, og jeg kjenner hundretall enga supportere som reiser på metallica. kjenner også en del RBK fans.. max 10 tusen betalende på denne kampen, det er jeg sikker på.. de store metalbanda spiller ikke så ofte som Enga.. mange har kjøpt billetter.. Men skjønner jo at det ikke nytter å flytte kampen, det taper VIF penger på, sann mine ord, og jeg kan gjenta det til det kjedsommelige at jeg ikke liker at bartene styrer... om det er utestengelsesgrunn so be it... Hater NFF, Hater RBK... flere som reiser på Metallica enn DDE.. saklige mennesker noen av dere![]()
Ære Være Vål`Enga
Fordi du er moderator??? skal du kneble meg? Det var humoristisk ment ellers hadde jeg ikke lagt til en smiley, skal du gi meg advarsel? Har jeg fornærmet noen? redd for at jeg skal spamme ned VPN sine sider? Klubben for alle er ikke Vålerenga det? Når noen er arrogante kan man vel ta litt humoristisk igjen eller? er det ikke lov? Av alle mine innlegg på VPN har jeg aldri fornærmet noen, aldri snakket stygt om noen annet enn NFF, og det gjør alle iblandt, Makan til arrogant holdning på deg a? Hvorfor så arrogant? du kunne tatt det på en hyggelig måte istedet for å skrive slik, er du en provokatør? som vil provosere?![]()
Ære Være Vål`Enga
Metallica, jeg tror vi har fått med oss hva du mener, du gjentar deg selv. Det bidrar ikke til noe som helst. Poenget er at hvis du ikke har noe nytt å komme med er det kanskje best å la vær. Det har ingenting med arroganse eller provokasjoner å gjøre, og det har definitivt ikke noe med å kneble deg å gjøre.
Bli feltpartner, støtt Leger Uten Grenser
Jeg er redd vi kan glemme denne diskusjonen, ingen synest å være interesert, og det synest jeg er litt rart. Er man Vif supporter bør man stå sammen når sånne ting kan ødelegge for oss/klubben. Jeg forstår din frustrasjon og synest også kommentaren til loco "nei det gjør du ikke" ihvertfall ikke har noe å gjøre på ett forum. Som vaktmester eller moderator eller hva dere nå kaller dere kan slike kommentarer tas på PM da de heller ikke hjelper diskusjonen! Som sagt er dette avgjort, ser ingen kommentar fra noen på Valle der de ber de impliserte tenke seg om en gang til. At de prøvde å få kampen flyttet er vel å bra men man kan ikke gi opp etter bare 1 runde, med mindre man ikke synest det er så viktig.
Han kom ble svett og dett var dett
Takk for støtten Wild Touchhjelper det
ser jo mange andre som poster om igjen og om igjen, men de for ingen "arrogante" svar.. En grunn til at jeg også har postet det, er om MA eller noen i sportslig ledelse, er på VPN, i rest my case. Men vi taper masse på dette...... Hadde forventet mere samhold jeg også Wild Touch.. men men.. Prøver jo bare å gjøre det beste for enga.......
Ære Være Vål`Enga
Sikkert ikke meningen det nei. Men som du skriver i tråden du opprettet angående oppførsel på forumet..
..det er lov å bruke PM, minusstjerne og, for moderatorer, gult kort for å gi tilbakemeldinger til den enkelte bruker. At man kan gi tilbakemelding på kjipest mulig måte (offentlig "uthengelse") behøver ikke å bety at man må det. Skjønner godt at metallica føler tilbakemeldingens innpakning (ikke innhold) som litt unødvendig krass...
Tusen takkforstår at gjentagelser kan være irriterende, ser den, men grunnen til at jeg skrev så mye om dette var at man vet at media kan være her inne etc..
Glem hele metallica konserten da, er det legitimt at trønderbataljonen skal bestemme over oss?? hadde dette vært for 10 år siden hadde vi vel snakket om boikott av kampen.. syns bare det er rart at Trondheim har så mye innflytelse.. Vil helst i fremtiden at Dere sender meg en PM istedet for å "drite" meg ut offentlig, Jeg er også en av dere.. Jeg elsker klubben i mitt hjerteha en fortsatt god helg alle sammen
Ære Være Vål`Enga
The secret of flying is to throw yourself at the ground, and miss. (Douglas Adams)
Bli feltpartner, støtt Leger Uten Grenser
Jeg elsker musikk. Jeg hører i snitt 5t musikk hver dag. Om en av favorittene mine kom for å spille live, samtidig som enga, hadde jeg dratt og sett enga uten å tenke på det. Men dere gjør det dere vil.
Bookmarks