Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 60 of 60
    Nesten avhengig Alex Malager's Avatar

Jeg hadde droppa Enga for Miss Piggy any day! Metallica derimot, da blir'e Ullevaal.

Facebookverifisert
    Hönan Agda
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by haraa1 View Post
    Jeg tror du blir skuffa hvis du forter deg til Fornebu etter kampen.. Konserten går på Valle Hovin
    Ok, Valle da. Jeg kan hverken på fotball eller konsert, men ville bare være sosial å støtte de som synest dette er kjiipt. Legger merke til at ingen synest å bry seg om forslag til senarioer som ville løse dette problemet så da sier jeg takk for meg, og kom dere på kamp!!
    Han kom ble svett og dett var dett

skog
    Anonym Feiging

Quote Originally Posted by Wild Touch View Post
    Ok, Valle da. Jeg kan hverken på fotball eller konsert, men ville bare være sosial å støtte de som synest dette er kjiipt. Legger merke til at ingen synest å bry seg om forslag til senarioer som ville løse dette problemet så da sier jeg takk for meg, og kom dere på kamp!!
    Det er vel litt begrenset hva slags gjennomslagskraft vi har i forhold til de som styrer dette.

Facebookverifisert
    Hönan Agda
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by skog View Post
    Det er vel litt begrenset hva slags gjennomslagskraft vi har i forhold til de som styrer dette.
    det er helt korrekt, derfor sendte jeg en mail til Valle hvor jeg spurrte om hvor langt dem dro den får å bytte dag, eller beholde det opprinnelige kampprogrammet kl.18

Hönan Agda metallica's Avatar

Quote Originally Posted by loco View Post
    Vi har fått med oss synspunktet ditt på dette nå.

Du trenger ikke gjenta det flere ganger.

-jørn-

Jeg gjentar det så fuckings mange ganger jeg vil, problemer med det eller??
    Ære Være Vål`Enga

-Jørn- det jeg reagerer sterkt på et at barten kan bestemme, de bestemmer jo alt i fotball norge, og jeg kjenner hundretall enga supportere som reiser på metallica. kjenner også en del RBK fans.. max 10 tusen betalende på denne kampen, det er jeg sikker på.. de store metalbanda spiller ikke så ofte som Enga.. mange har kjøpt billetter.. Men skjønner jo at det ikke nytter å flytte kampen, det taper VIF penger på, sann mine ord, og jeg kan gjenta det til det kjedsommelige at jeg ikke liker at bartene styrer... om det er utestengelsesgrunn so be it... Hater NFF, Hater RBK... flere som reiser på Metallica enn DDE.. saklige mennesker noen av dere
    Ære Være Vål`Enga

Forum-Cenarius Facebookverifisert

Driftsleder

Nesten avhengig
    loco's Avatar

Quote Originally Posted by metallica View Post
    Jeg gjentar det så fuckings mange ganger jeg vil, problemer med det eller??
    Nei, det gjør du ikke.

/Mod.
    (*´ェ`*)

Bablefant

Quote Originally Posted by oPsL View Post
    Mye bedre og se 22 unge menn, sparke en ball de har sparket tusenvis av ganger før
    Forskjellen er at Enga får det til å se ut som om det er første gangen de sparker en ball...

Tastoman

Quote Originally Posted by Feite Frode View Post
    Forskjellen er at Enga får det til å se ut som om det er første gangen de sparker en ball...
    Spenningen om noen av våre klarer å sparke ballen i motstanderens mål, er uansett mye større enn om Bjarne Brøndbo klarer å treffe med de høye tonene
    Any day.
    EVIG VIF

Quote Originally Posted by loco View Post
    Nei, det gjør du ikke.

/Mod.
    Fordi du er moderator??? skal du kneble meg? Det var humoristisk ment ellers hadde jeg ikke lagt til en smiley, skal du gi meg advarsel? Har jeg fornærmet noen? redd for at jeg skal spamme ned VPN sine sider? Klubben for alle er ikke Vålerenga det? Når noen er arrogante kan man vel ta litt humoristisk igjen eller? er det ikke lov? Av alle mine innlegg på VPN har jeg aldri fornærmet noen, aldri snakket stygt om noen annet enn NFF, og det gjør alle iblandt, Makan til arrogant holdning på deg a? Hvorfor så arrogant? du kunne tatt det på en hyggelig måte istedet for å skrive slik, er du en provokatør? som vil provosere?
    Ære Være Vål`Enga

skog
    Anonym Feiging

Metallica, jeg tror vi har fått med oss hva du mener, du gjentar deg selv. Det bidrar ikke til noe som helst. Poenget er at hvis du ikke har noe nytt å komme med er det kanskje best å la vær. Det har ingenting med arroganse eller provokasjoner å gjøre, og det har definitivt ikke noe med å kneble deg å gjøre.

Driftsleder

Nesten avhengig
    loco's Avatar

Makan til arrogant holdning på deg a? Hvorfor så arrogant? du kunne tatt det på en hyggelig måte istedet for å skrive slik, er du en provokatør? som vil provosere?
    Arrogant? Fordi jeg er møkk lei gjentagelser fra din side? Du kommer jo overhodet ikke med noe nytt, bare gjentatt syting og det er ikke akkurat det er et debattforum er til for.

-jørn-
    (*´ェ`*)

Facebookverifisert
    Hönan Agda
    Wild Touch's Avatar

Fordi du er moderator??? skal du kneble meg? Det var humoristisk ment ellers hadde jeg ikke lagt til en smiley, skal du gi meg advarsel? Har jeg fornærmet noen? redd for at jeg skal spamme ned VPN sine sider? Klubben for alle er ikke Vålerenga det? Når noen er arrogante kan man vel ta litt humoristisk igjen eller? er det ikke lov? Av alle mine innlegg på VPN har jeg aldri fornærmet noen, aldri snakket stygt om noen annet enn NFF, og det gjør alle iblandt, Makan til arrogant holdning på deg a? Hvorfor så arrogant? du kunne tatt det på en hyggelig måte istedet for å skrive slik, er du en provokatør? som vil provosere?
    Jeg er redd vi kan glemme denne diskusjonen, ingen synest å være interesert, og det synest jeg er litt rart. Er man Vif supporter bør man stå sammen når sånne ting kan ødelegge for oss/klubben. Jeg forstår din frustrasjon og synest også kommentaren til loco "nei det gjør du ikke" ihvertfall ikke har noe å gjøre på ett forum. Som vaktmester eller moderator eller hva dere nå kaller dere kan slike kommentarer tas på PM da de heller ikke hjelper diskusjonen! Som sagt er dette avgjort, ser ingen kommentar fra noen på Valle der de ber de impliserte tenke seg om en gang til. At de prøvde å få kampen flyttet er vel å bra men man kan ikke gi opp etter bare 1 runde, med mindre man ikke synest det er så viktig.

Quote Originally Posted by Wild Touch View Post
    Jeg er redd vi kan glemme denne diskusjonen, ingen synest å være interesert, og det synest jeg er litt rart. Er man Vif supporter bør man stå sammen når sånne ting kan ødelegge for oss/klubben. Jeg forstår din frustrasjon og synest også kommentaren til loco "nei det gjør du ikke" ihvertfall ikke har noe å gjøre på ett forum. Som vaktmester eller moderator eller hva dere nå kaller dere kan slike kommentarer tas på PM da de heller ikke hjelper diskusjonen! Som sagt er dette avgjort, ser ingen kommentar fra noen på Valle der de ber de impliserte tenke seg om en gang til. At de prøvde å få kampen flyttet er vel å bra men man kan ikke gi opp etter bare 1 runde, med mindre man ikke synest det er så viktig.
    Takk for støtten Wild Touch hjelper det ser jo mange andre som poster om igjen og om igjen, men de for ingen "arrogante" svar.. En grunn til at jeg også har postet det, er om MA eller noen i sportslig ledelse, er på VPN, i rest my case. Men vi taper masse på dette...... Hadde forventet mere samhold jeg også Wild Touch.. men men.. Prøver jo bare å gjøre det beste for enga.......
    Ære Være Vål`Enga

Tidstjuvradd

Metallica, jeg tror vi har fått med oss hva du mener, du gjentar deg selv. Det bidrar ikke til noe som helst. Poenget er at hvis du ikke har noe nytt å komme med er det kanskje best å la vær. Det har ingenting med arroganse eller provokasjoner å gjøre, og det har definitivt ikke noe med å kneble deg å gjøre.
    Sikkert ikke meningen det nei. Men som du skriver i tråden du opprettet angående oppførsel på forumet..

Pust dypt inn og ut og tenk etter hvordan det du sier ville blitt oppfattat om du sa det til noen personlig.
    ..det er lov å bruke PM, minusstjerne og, for moderatorer, gult kort for å gi tilbakemeldinger til den enkelte bruker. At man kan gi tilbakemelding på kjipest mulig måte (offentlig "uthengelse") behøver ikke å bety at man det. Skjønner godt at metallica føler tilbakemeldingens innpakning (ikke innhold) som litt unødvendig krass...

Quote Originally Posted by JohnF View Post
    Sikkert ikke meningen det nei. Men som du skriver i tråden du opprettet angående oppførsel på forumet..

..det er lov å bruke PM, minusstjerne og, for moderatorer, gult kort for å gi tilbakemeldinger til den enkelte bruker. At man kan gi tilbakemelding på kjipest mulig måte (offentlig "uthengelse") behøver ikke å bety at man det. Skjønner godt at metallica føler tilbakemeldingens innpakning (ikke innhold) som litt unødvendig krass...
    Tusen takk forstår at gjentagelser kan være irriterende, ser den, men grunnen til at jeg skrev så mye om dette var at man vet at media kan være her inne etc..

Glem hele metallica konserten da, er det legitimt at trønderbataljonen skal bestemme over oss?? hadde dette vært for 10 år siden hadde vi vel snakket om boikott av kampen.. syns bare det er rart at Trondheim har så mye innflytelse.. Vil helst i fremtiden at Dere sender meg en PM istedet for å "drite" meg ut offentlig, Jeg er også en av dere.. Jeg elsker klubben i mitt hjerte ha en fortsatt god helg alle sammen
    Ære Være Vål`Enga

Driftsleder

Nesten avhengig
    loco's Avatar

er det legitimt at trønderbataljonen skal bestemme over oss??
    Nei, men for å flytte en kamp må begge lag være enige. Denne gangen var altså ikke RBK på bølgelengde.

Forhåpentligvis vil ikke VIF glemme dette. Neste gang kan det være RBK som trenger en tilsvarende tjeneste, og da håper jeg de møter seg selv i døra... hardt.

-jørn-
    (*´ェ`*)

Driftsleder

Nesten avhengig
    loco's Avatar

Vil helst i fremtiden at Dere sender meg en PM istedet for å "drite" meg ut offentlig, Jeg er også en av dere..
    Ingen som dreit deg ut offentlig, jeg satt bare ned foten for fremtidig "spam", that's all.

-jørn-
    (*´ェ`*)

skog
    Anonym Feiging

Quote Originally Posted by JohnF View Post

Jeg kunne tatt det på PM. Men når jeg forklarer saklig hvorfor han får det svaret han gjør så synes jeg ikke det er det samme som offentlig uthengelse, da skal man være sinnsykt hårsår. Denne tråden har sporet langt avgårde uansett.

Hönan Agda

Jeg elsker musikk. Jeg hører i snitt 5t musikk hver dag. Om en av favorittene mine kom for å spille live, samtidig som enga, hadde jeg dratt og sett enga uten å tenke på det. Men dere gjør det dere vil.