Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 81 to 120 of 182
    Tidstjuvradd wanderer's Avatar

Quote Originally Posted by geirb View Post
    Dette er ikke en kamp for Vålerenga supportere, dette er en kamp for Manchester United supportere. En kamp som genererer penger inn i klubbkassa. Hva om feks denne kampen gir oss Markus Pedersen på permanent basis, er det fortsatt ikke verdt at klubben arrangerer en showkamp for ManU supportere?
    Akkurat samme innstilling hadde jeg da "topplaget" Liverpool kom til byen. Var totalt uinteressert i å dra på den matchen. Men jeg tok ikke vekk gleden fra andre av den grunn. Heldigvis den gangen, såvidt meg bekjent, var vel prisene "lave", i alle fall lavere, for de med sesongkort, slik at de som var ihuga scousere fikk sett laget sitt in action. I tillegg fikk dem kjenne på det å stå med Enga-supportere mot sin andre klubb, synge for full hals og se begge sine lag i en showkamp. En flott opplevelse for dem.

Men men, for alt jeg vet så krever kanskje United at kampene skal være for dem, for å promotere seg selv, og fordi dem er så store. I så fall skal jeg gi meg. Før det kommer frem, så kommer jeg ikke til å gi meg på at jeg syns det er dårlig ovenfor egne supportere, som helt sikkert har en haug med United-supportere i likhet med Liverpool-supportere, at de ikke engang har et eget felt å samles i.

Facebookverifisert

Vaktmester

Bablefant

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Akkurat samme innstilling hadde jeg da "topplaget" Liverpool kom til byen. Var totalt uinteressert i å dra på den matchen. Men jeg tok ikke vekk gleden fra andre av den grunn. Heldigvis den gangen, såvidt meg bekjent, var vel prisene "lave", i alle fall lavere, for de med sesongkort, slik at de som var ihuga scousere fikk sett laget sitt in action. I tillegg fikk dem kjenne på det å stå med Enga-supportere mot sin andre klubb, synge for full hals og se begge sine lag i en showkamp. En flott opplevelse for dem.

Men men, for alt jeg vet så krever kanskje United at kampene skal være for dem, for å promotere seg selv, og fordi dem er så store. I så fall skal jeg gi meg. Før det kommer frem, så kommer jeg ikke til å gi meg på at jeg syns det er dårlig ovenfor egne supportere, som helt sikkert har en haug med United-supportere i likhet med Liverpool-supportere, at de ikke engang har et eget felt å samles i.
    Mot Liverpool var det vel 400 billetter som ble solgt til halv pris til sesongkort innehavere. Dette er prisen det koster å få ManU på besøk, enten går man på kampen og betaler det som det koster, eller så lar man være. Så enkelt er det vel egentlig bare?
    Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Bablefant dreadedbyfew's Avatar

Jeg tar denne kampen som et nødvendig onde. Det trengs cash i kassa for å få en bra sportslig satsing (MP permanent, please?), og iom. at United er laget mitt i England så er det litt stas at de tar turen innom.

Men jeg synes trenden med å ta "hinsides-priser" begynner å bli litt i overkant. Se på årets Holmenkollen-søndag hvor de kjekket seg med helt bortinatta billettpriser. Eller enda mer nylig, Sverige-Norge i ishockey-VM hvor de retarderte arrangørene tok 1295,- SEK for billettene! Resultat? Et under halvfullt Globen hvor norske fans nesten var i flertall. Men nå er jo dette litt annerledes, så jeg tror 21k tilskuere for å gå i null er noe vi klarer med glans...

Bablefant way_'s Avatar

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Som nevnt over her så ble det solgt 400 billetter til halv pris på 228 til Liverpool-kampen i fjor. Det er halvparten av hva feltet tar. Skal man ha en slik seksjon må også feltene på hver sin side være VIF-felt. Når Breen sier vi må ha 21 000 tilskuere for å gå i null, hvordan kan du da økonomisk forsvare å ha disse feltene til VIF-supportere?
    Fra mitt plass på Postbanken øvre i fjor mot Liverpool så var stort sett hele Bendit farget blått. At det kun ble solgt 400 billetter til halv pris har jeg ikke informasjon om, men at det var langt flere på plass på feltet så jeg med egene øyne.

Ikke ofte jeg er enig i hva Brann-folka sier men er en meget interessant artikkel i Nettavisen i dag om at Brann fikk tilbud om besøk av United i fjor.

"De skulle gjerne invitert til fotballfest mellom de syv fjell, men da må de flå fansen økonomisk.

Det ønsker de ikke. "

Kilde: http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3391790.ece

Riktignok er arenanen til Brann mindre og økonomien dårligere men jeg liker meget godt innstillingen om at supporterne ikke skal lide!

Slik er det tydeligvis ikke hos oss. Her prostituerer vi oss gladelig bare noen er villig til å betale nok!

Lenge leve kynismen!

Og Martin mener at dette vil styrke merkevarebygginga av VIF! Hva faen? Hvordan skal et Ullevaal 23000 røde turister styrke merkevaren VIF??

Jeg krever en uttalese fra en eller flere i Klansstyret om saken!

Quote Originally Posted by way_ View Post
    Fra mitt plass på Postbanken øvre i fjor mot Liverpool så var stort sett hele Bendit farget blått. At det kun ble solgt 400 billetter til halv pris har jeg ikke informasjon om, men at det var langt flere på plass på feltet så jeg med egene øyne.

Ikke ofte jeg er enig i hva Brann-folka sier men er en meget interessant artikkel i Nettavisen i dag om at Brann fikk tilbud om besøk av United i fjor.

"De skulle gjerne invitert til fotballfest mellom de syv fjell, men da må de flå fansen økonomisk.

Det ønsker de ikke. "

Riktignok er arenanen til Brann mindre og økonomien dårligere men jeg liker meget godt innstillingen om at supporterne ikke skal lide!

Slik er det tydeligvis ikke hos oss. Her prostituerer vi oss gladelig bare noen er villig til å betale nok!

Lenge leve kynismen!

Og Martin mener at dette vil styrke merkevarebygginga av VIF! Hva faen? Hvordan skal et Ullevaal 23000 røde turister styrke merkevaren VIF??

Driter i hele kampen. Har gjort det i de tidligere kampen ogsp. Kampen er bare show for anglofile norske fans. Det bringer spenn inn i kassa. Hvis du syntes det er for dyrt, så ikke dra. Jeg hisser meg ikke opp nevneverdig over dette her. United fansen i Norge kommer til å betale.

Bablefant way_'s Avatar

Quote Originally Posted by Henriksen View Post
    Driter i hele kampen. Har gjort det i de tidligere kampen ogsp. Kampen er bare show for anglofile norske fans. Det bringer spenn inn i kassa. Hvis du syntes det er for dyrt, så ikke dra. Jeg hisser meg ikke opp nevneverdig over dette her. United fansen i Norge kommer til å betale.
    Jeg ser poenget ditt og liker den avslappa holdingen din, men jeg klarer ikke la være å la meg provosere av det jeg føler som et hån mot alle oss som holder med VIF.

Facebookverifisert
    Nesten avhengig
    ziggy75's Avatar

Jeg ser poenget ditt og liker den avslappa holdingen din, men jeg klarer ikke la være å la meg provosere av det jeg føler som et hån mot alle oss som holder med VIF.
    Kan forsvare prisen pga høye kostnader, men hvor vanskelig hadde det vært å gitt oss ett eget felt? Håper de gjør en helomvending, og fikser dette..
    Jeg kommer ikke til å dra på kampen, og føler ikke at jeg får støtta laget bra nok med å sitte på miksa-tribune. Da forsvinner mye av vitsen med å dra på kamp for meg..
    Satt på hovedtribunen mot Lyn, og hadde glemt hvor kjipt det er å sitte sammen med andre tilskuere enn klansmedlemmer..

Jada, ser poenget ditt. Det som er synd er at der mange kids som vil på kampen som dessverre er United supportere. Hvor skal dem få 700 spenn fra? Er dårlig behandling overfor oss, men vi har blitt behandlet ræva over tid, nesten gått over i sedvane for meg slik at jeg ikker reagerer lenger. Nesten litt trist.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    j_robber's Avatar

Når vi ikke var i nærheten av å fylle opp klansdelen sist, med billigere billetter gjør vi det heller ikke nå. Da er det like greit å ikke ha en egen del.
    At vi tar blodpris for at disse ManU sympatisørene skal kunne se heltene sine og kanskje synge en sang eller tre i løpet kampen er bare riktig. Skal vi først tjene spenn på kampen bør vi tjene mest mulig!

Vaktmester

Nesten avhengig

Hvis du tror det er kun selve kampen som er viktig i merkevarebygginga så tar du skammelig feil. Om det er 23.000 røde turister på Ullevaal stadion en gang i august har ingenting å si. At man viser klubbens logo (og sponsorer) sammen med Manchester Uniteds logo på internasjonale og nasjonale medier har masse å si.

Bablefant way_'s Avatar

Quote Originally Posted by Muppetkokken View Post
    Hvis du tror det er kun selve kampen som er viktig i merkevarebygginga så tar du skammelig feil. Om det er 23.000 røde turister på Ullevaal stadion en gang i august har ingenting å si. At man viser klubbens logo (og sponsorer) sammen med Manchester Uniteds logo på internasjonale og nasjonale medier har masse å si.
    Yess! Vi får vist logoen vår sammen med Manchester sin! I en særdeles viktig treningskamp! (Husk dette er like viktig og stort som Champions Leage-finale. Vår styreleder ljuger vel ikke?) Vi og sponsorene våre må riktignok kjempe med alle de andre DonaldDuck-lagene i Asia for oppmerksomhet i "internasjonale medier," men vi er tross alt VIF - så det fikser vel markedsavdeling glatt.

Og 21000 solgte billetter for å gå i null? Og av nesten 26000 plasser på Ullevaal, hvor mange går til sponsorer? Skulle gjerne sett risikoanalysen for dette prosjektet!

Og siden styreleder Christiansen forsvarer hazardprisene med at "en billett er en følelse" så ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal øke prisene på våre hjemmekamper til tilsvarende nivå. 695,- for Bendit, 795 for Gaza og 895,- for resten inkl bortefeltet.

En billett er jo en følelse!

Borettslagshurpe Morrison's Avatar

Når du ikke kan en dritt om hva merkevarebygging er for noe så er det like greit å la være å bruke ordet way_

Vaktmester

Nesten avhengig

At det ikke har betydning for deg betyr ikke at det ikke har betydning for markedsavdelingen. Tipper det ligger mer kroner i dette enn vi veit om. 21.000 når de uansett. Folk er spinnville og har ringt ned Billettservice/tatt kontakt med Uniteds supporterklubb i Norge for å få billetter.

Jeg kommer nok ikke til å løse billett til denne kampen, men som mange andre har påpekt her: Denne kampen er ikke for oss. Den er for alle som vil se Manchester United. Vålerenga har bare tilrettelagt.

Bablefant way_'s Avatar

Quote Originally Posted by Morrison View Post
    Når du ikke kan en dritt om hva merkevarebygging er for noe så er det like greit å la være å bruke ordet way_
    Hersketeknikker kan du spare deg for.

Quote Originally Posted by Muppetkokken View Post
    At det ikke har betydning for deg betyr ikke at det ikke har betydning for markedsavdelingen. Tipper det ligger mer kroner i dette enn vi veit om. 21.000 når de uansett. Folk er spinnville og har ringt ned Billettservice/tatt kontakt med Uniteds supporterklubb i Norge for å få billetter.

Jeg kommer nok ikke til å løse billett til denne kampen, men som mange andre har påpekt her: Denne kampen er ikke for oss. Den er for alle som vil se Manchester United. Vålerenga har bare tilrettelagt.
    Det skinner vel ganske klart igjennom at heller ikke jeg kommer til å kjøpe billett til denne kampen. Med eget felt og rabatert pris for sesongkortinnehavere ville ting stilt seg helt annerledes.

Syns godt at markedsavdelinga fra starten kunne vært mer tydelige på at dette ikke er en kamp for oss.

PS: Dropper man både lekekampen mot England og turistkampen mot United så har man penger nok til et sesongkort på Ullevaal for VIF!

Vaktmester

Tastopat

Det ønsker de ikke. "

Lenge leve kynismen!

De to-tre siste showkampene har det vært 2/3 deler usolgte biletter på 228 på samme tid som svartebørssalget av billetter til resten av stadion når sinnsyke høyder. Mot Barcelona ble mesteparten av 228 til slutt solgt til ikke-klansfolk.

Klansstyret ser ingen grunn til at ikke klubben kan selge så mange billetter de kan til full pris til denne treningskampen/showkampen.

Klansstyret ser den økonmiske siden og den sportslige siden av dette for klubben, men som supporterklubb og basert på de grunnverdiene vi står for, synes en treningskamp med billetter til rundt halve kostnaden av et sesongkort som noe absurd.

Denne kampen er brød og sirkus for ManU-folket. Sårt tiltrengte kroner til Vålernga, en mediemessig god profilering samt en sportslig positiv greie. Klanen er mer opptatt av bortekampen mot Haugesund to dager før.

Som sikkert de fleste skjønner må Klanens styre jobbe for, diskutere seg fram til og til og med kjempe for "spesialbehandling" fra klubben på alle områder. Det prioriteres ikke å sikre 200-300 vålerengasupportere 200,- rabatt på sinnsvake priser.

Kjellsen

Borettslagshurpe Morrison's Avatar

Hersketeknikker kan du spare deg for.
    Kall det hva du vil, men du kan tydeligsvis ingenting om hva markevarebygging er eller hva det innebærer. Så da kan du like gjerne droppe å skrive om det.
    Last edited by Ogni M; 08.05.2012 at 19:22. Reason: sitatformatering

Kringkastingssjef
    Driftsleder

Tastoman

Quote Originally Posted by Kjellsen View Post
    Det prioriteres ikke å sikre 200-300 vålerengasupportere 200,- rabatt på sinnsvake priser.
    Det er helt greit, men et eget felt slik at de som vil lage stemning kan få stå samla er vel en idé?
    in Absinthia

Bablefant way_'s Avatar

De to-tre siste showkampene har det vært 2/3 deler usolgte biletter på 228 på samme tid som svartebørssalget av billetter til resten av stadion når sinnsyke høyder. Mot Barcelona ble mesteparten av 228 til slutt solgt til ikke-klansfolk.

Klansstyret ser ingen grunn til at ikke klubben kan selge så mange billetter de kan til full pris til denne treningskampen/showkampen.

Klansstyret ser den økonmiske siden og den sportslige siden av dette for klubben, men som supporterklubb og basert på de grunnverdiene vi står for, synes en treningskamp med billetter til rundt halve kostnaden av et sesongkort som noe absurd.

Denne kampen er brød og sirkus for ManU-folket. Sårt tiltrengte kroner til Vålernga, en mediemessig god profilering samt en sportslig positiv greie. Klanen er mer opptatt av bortekampen mot Haugesund to dager før.

Som sikkert de fleste skjønner må Klanens styre jobbe for, diskutere seg fram til og til og med kjempe for "spesialbehandling" fra klubben på alle områder. Det prioriteres ikke å sikre 200-300 vålerengasupportere 200,- rabatt på sinnsvake priser.

Kjellsen
    Takk for at du tok oppfordringen og kommer med en saklig og ryddig redegjørelse. La media få vite at dette er en ManU-kamp arrangert av Vålerenga, ikke en kamp mellom ManU og VIF.

Synd at det går ut over Haugesundkampen og de som ville ta en helg der, men det var vel et (av mange) kompromiss man måtte imøtekomme.

Så får turistene håpe på at England ryker ut tildig i EM slik at landslagsuttatte United-spillere kan spille kampen. Når man betaler 7-900 for en billett så unner jeg virkelig supporterene å se toppspillerne og ikke bare reservene.

Sjappesjefen Munndiarétiker

Quote Originally Posted by Hjesus View Post
    Det er helt greit, men et eget felt slik at de som vil lage stemning kan få stå samla er vel en idé?
    dette vil jo da være billetter som selges 21 mai, jeg foreslår da at vi bruker feks feltet der juniorklanen i dag står, dvs deler av felt 101 til Vålerenga suppotere.Skal sjekke litt salkart hvor mange plasser etc det er tilgjengelig der og melde tilbake.

frode

Kringkastingssjef
    Driftsleder

Tastoman

Eller du kan ta forslaget jeg lanserte i gjetordet.
    in Absinthia

Tastopat

Takk for at du tok oppfordringen og kommer med en saklig og ryddig redegjørelse. La media få vite at dette er en ManU-kamp arrangert av Vålerenga, ikke en kamp mellom ManU og VIF.

Så får turistene håpe på at England ryker ut tildig i EM slik at landslagsuttatte United-spillere kan spille kampen. Når man betaler 7-900 for en billett så unner jeg virkelig supporterene å se toppspillerne og ikke bare reservene.
    Enig. Bra av Kjellsen. Når det gjelder Englands sjanser for å ryke kjapt ut av EM, er vel sjansene store for detmed DEN tullingen av en landslagssjef de har ansatt der borte
    Vi er Vål'enga!!

<klipp-klipp>
    <klipp-klipp>
    De to-tre siste showkampene har det vært 2/3 deler usolgte biletter på 228 på samme tid som svartebørssalget av billetter til resten av stadion når sinnsyke høyder.
    <klipp-klipp>

Kjellsen
    Akkurat når sytinga på forumet tok til helt nye høyder toppet med krav om uttalelser fra styret - så kom det faktisk en uttalelse på strak arm. Fantastisk

DVS at tilbudet av biletter er lavere enn etterspørselen.. Hvor mye lavere spørs på svartebørsprisene..

Hvorfor ikke gamble og prøve å øke bilettprisene med en ekstra hundrings? på 25.000 * 100 = 2.5 millioner i ekstra inntekter..

Denne kampen handler om spenn i kassa.. Men hvor mye står VIF igjen med til slutt dersom det blir stinn brakke?

Utgifter: ManU skal ha sin del, vakthold, baneleie, renhold, div events på utsiden +++

Inntekter: Biletter, tv-rettigheter, sponsor inntekter, kiosk salg, salg av supporter effekter(blir vell en type avsagd vif/manu skjerf som er sydd sammen på midten)..

Vi vet jo at det går i pluss dersom det blir stinn brakke. Men hvor mye? Hvor mye ekstra betaler nordea for å komme på samme skjermbilde som manu? evt de andre sponsorene? kiosk salg og salg av effekter er variable inntekter som ikke kan fastsettes..

Quote Originally Posted by phingoc View Post
    Men hvor mye står VIF igjen med til slutt dersom det blir stinn brakke?

Kampene mot Liverpool har vel gitt et overskudd på 4-5 mill, så det ligger sikkert gode marginer og inntjeningsmuligheter også i denne kampen, selvom Man United er dyrere.

Noe helt annet enn da Lyn "kuppet" Liverpool for noen år siden. De hadde ikke økonomi til å arrangere det selv, satt det bort til en kjeltring som stakk av med overskuddet. I tillegg måtte kampen spilles på Bislett. Lyn fikk en morsom opplevelse, fikk mye kjeft for prisene, og satt igjen med knapper og glansbilder ift det vi gjør, ved å arrangere selv.

Vaktmester

Tastopat

Quote Originally Posted by Askeladden View Post
    Akkurat når sytinga på forumet tok til helt nye høyder toppet med krav om uttalelser fra styret - så kom det faktisk en uttalelse på strak arm. Fantastisk
    ....Nye høyder? Dette var da bare en flau bris i forhold til tidligere og mer viktige saker.... Nå ser det i tillegg ut til at sjappegeneral Veie også tryller fram et sted Vålerengasupportere kan stå samlet. Da bør alt være fryd og glede og alle ser fra mtil arbeidsdagens slutt og en snartur opp på nye bislet.

Regner med at de fleste boikotter denne kampen som vanlig. Høye billettpriser for å se enten motstanderens reserver eller våre egne. Det er lenge siden vif-supportere gadd å betale penger for sånt. Nei, dette er plastic fantastic dagen. Billige replikadrakter kjøpt i syden så langt øyet kan se. De crazygærne tv-supporterne som sitter hjemme i stua hele året skal på kamp. Tross alt, foruten en tur eller to til england i løpet av året er jo dette dagen de kan være crazygærne uten å reise. Jeg mener Klanen uansett burde aksjonere på en eller annen måte om at prisene er uakseptable. (Se feks. Holmenkollen og Englandkampen)

Men men, Jeg tipper det bortimot bare rødt på stadion. Siem sa det så fint etter en 'show kamp' mot Liverpool. 20.000 Lpool fans og resten VIF. Nå veit vi hvordan Lyn har det
    http://www.youtube.com/watch?v=rr9VLcMGJDY

Jeg digger showkampene. Hver gang nyheten slippes får vi godt med medieomtale og når kampen spilles, midt i agurksesongen, får vi mye mer omtale. Ekstra omtale betyr mer penger fra sponsorer og flere på kamp. På toppen av det har media en tedens til å skrive om kjente ting. Jo mer medieomtale vi får, jo lettere er det å få omtale i framtiden.

Det diggeste er såklart surmuligen fra bønder i komentarfeltene hver gang det står om VIF

Facebookverifisert
    Tastopat
    MadsAndre's Avatar

Hvor mye tror dere vi tjener på en slik showkamp?

Bablefant

Skjønner at det ikke legges ut eget felt all den tid 295 NOK var for dyrt i fjor for de fleste.
    Og skjønner også at om man legger ut en billett til klansfolk til 295 så er det 500 kroner tapt for klubben...

Men jeg synes gutta våre kunne hatt litt støtte og sang på tribunen, sånn tilfelle de scorer eller noe sånt. Altså i ren respekt for gutta våre på banen. De synes jo selvsagt det er stas å få prøve seg mot ManU og fortjener litt applaus når de gjør det bra, og støtte fra tribunen, ikke kun piping om de scorer mot ManU på Ullevål. Synes Breen og co kunne tenkt på det i alle fall.

Har derfor et konkret og seriøst forslag. Hva om vi får det lille hjørnet i svingen melleom Vestbredden og der bortesupporterne pleier å sitte, dvs miniklanens sin plass? 150 kroner billetten, en til hver, og øremerket 228 siden de (ja ærlig talt) synger mest og høyest på kamper. Da får vi skikkelig trøkk, og faktisk en ordentlig kamp, også på tribunen. Er vel kansje plass til 200 til 400 folk der, men er det da folk som gir gass blir dette bra.

Jeg var på kamp i fjor men snakker ikke for min syke mor her. Jeg setter dette i samme kategori som treningskamper før sesongstart, som jeg også går på, fordi det er trivelig, rett og slett.

Håper at denne type kamper mot Mænu og bæsja er tellende i fremtiden. Type CL. Amen.
    Ett lag i Oslo.

Tastoman

Dægern....
    Har nesten lovt ungen å gå sammen på kampen... Men prisene....

Er og enig i at det er skuffende at ikke Klanen fikk ca. 400 billetter til rabatterte priser på 228...
    Vel, vel - drar vi, så blir det affal med VIF-effekter i VG Øvre eller Nedre... og ganske tom lommebok...

Vaktmester

Tastoman

Vålerengas bortekamp mot FK Haugesund er flytta til fredag 3. august på grunn av United-kampen. Kilde.

Vaktmester

Tastoman

Lukket billettsalg for sesongkortinnehavere hos Vålerenga på mandag.

Det er også holdt av et felt for syngende Vålerenga-supportere, det gamle feltet til Miniklanen. Pris 695.

Billettinformasjon.

Bablefant

Quote Originally Posted by astoman View Post
    Skjønner at det ikke legges ut eget felt all den tid 295 NOK var for dyrt i fjor for de fleste.
    Og skjønner også at om man legger ut en billett til klansfolk til 295 så er det 500 kroner tapt for klubben...

Men jeg synes gutta våre kunne hatt litt støtte og sang på tribunen, sånn tilfelle de scorer eller noe sånt. Altså i ren respekt for gutta våre på banen. De synes jo selvsagt det er stas å få prøve seg mot ManU og fortjener litt applaus når de gjør det bra, og støtte fra tribunen, ikke kun piping om de scorer mot ManU på Ullevål. Synes Breen og co kunne tenkt på det i alle fall.

Har derfor et konkret og seriøst forslag. Hva om vi får det lille hjørnet i svingen melleom Vestbredden og der bortesupporterne pleier å sitte, dvs miniklanens sin plass? 150 kroner billetten, en til hver, og øremerket 228 siden de (ja ærlig talt) synger mest og høyest på kamper. Da får vi skikkelig trøkk, og faktisk en ordentlig kamp, også på tribunen. Er vel kansje plass til 200 til 400 folk der, men er det da folk som gir gass blir dette bra.

Jeg var på kamp i fjor men snakker ikke for min syke mor her. Jeg setter dette i samme kategori som treningskamper før sesongstart, som jeg også går på, fordi det er trivelig, rett og slett.
    http://www.vif-fotball.no/article3402106.ece

"100 igjen på Klansfeltet

Det er igjen rundt 100 billetter på feltet satt av til Vålerenga-supportere som ønsker å stå samlet. Disse selges kun i Sjappa på Oslo S. Feltet er det gamle feltet for Miniklanen og prisen er satt til kr. 695,-. "

Ser ut som om forslaget mitt er tatt sånn nogenlunde til etterretning, bortsett fra prisen da...

Bablefant

Håper det er sirkus/ikaros-gutta som møter opp, de kan vel alene hamle opp 25 000 Manu-turister.

Vaktmester

Tastoman

Quote Originally Posted by astoman View Post
    Ser ut som om forslaget mitt er tatt sånn nogenlunde til etterretning, bortsett fra prisen da...
    Men interessen er ikke der. United-supporterne har i dag kjøpt i underkant av 20 000 billetter. Vålerengas supportere har knapt nok kjøpt 100. I morra er det åpent salg så i morgen formiddag tipper jeg det kun er VIF-billetter igjen på stadion...

Men interessen er ikke der. United-supporterne har i dag kjøpt i underkant av 20 000 billetter. Vålerengas supportere har knapt nok kjøpt 100. I morra er det åpent salg så i morgen formiddag tipper jeg det kun er VIF-billetter igjen på stadion...
    Ganske forståelig med den prisen. Men så lenge lekesupporterne til United fra Norge punger ut, er det helt ok.

Vaktmester

Tastoman

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Ganske forståelig med den prisen. Men så lenge lekesupporterne til United fra Norge punger ut, er det helt ok.
    Men poenget er at folk tidligere i denne tråden gikk av skaftet fordi det ikke var eget felt for oss. Og når billettene er lagt ut er det nesten ingen som gidder bry seg.

Bablefant way_'s Avatar

Men poenget er at folk tidligere i denne tråden gikk av skaftet fordi det ikke var eget felt for oss. Og når billettene er lagt ut er det nesten ingen som gidder bry seg.
    Kanskje fordi prisen er helt sinnsvak kanskje....

Jeg tar heller mine 695,- og bruker på noe nyttig. Bohemen f.esk.

Vaktmester

Tastoman

Kanskje fordi prisen er helt sinnsvak kanskje....

Prisen var kjent da folk klaget over manglende VIF-seksjon. Synes dette viser litt hvordan mange forumfolk er: Mange har ekstremt sterke meninger, men når alt kommer til alt, blir dem hjemme.