Starter (noget demonstrativt) en egen tråd som er PRO kampen.
Ettersom den andre diskusjonen heter "vil IKKE ha", ja så får vel jeg, og andre med meg som VIL ha denne kampen ta det her da.
Jeg syns det er stas med disse showkampene.
Deilig med matcher vi tjener masse penger på.
I tillegg får vi nettopp sparret mot verdens beste lag, og selv om disse ikke stiller fullt lag i 100% matchform, så er de fleste av spillerne bedre enn våre.
Dette er ikke negativt.
Argumentet rundt et tett kampprogram kjøper jeg, men det er jo ikke akkurat bankers at vi skal kvale til europa neste år heller?
Og gjør vi det kan det være at det største laget vi trekker er FK AK47&Vodka fra Eks-restoslavia et sted.
Da er det plutselig litt stas å spelle mot barca allikevel.
Det er dessuten enorm læring å spelle mot de beste. Jeg vil påstå at det er den beste måten å bli bedre på, altså å øve med/mot de som er bedre enn deg.
Nå er i tillegg barca mitt "vinterlag", så det å få se disse to, er for meg helt gull. 3-4-500 kroner? javel. det er fortsatt mye billigere en Metallica, Stones, Roger Waters o.l....
Argumentet jeg ikke kjøper (generelt) er at det bare er idioter på stadion
Det finnes vel ikke noe bedre enn at 20.000 bønder gir Vålerenga 500 kroner for å se SITT lag spelle. Jeg skjønner at Breen smiler.
At det neste år er vårt 100 års-jubileum, skjønner jeg at noen kunne ønske seg noe annet.
Men ærlig talt...
Jeg er ikke sugen på å gå på en smell mot f.eks LSK, denne dagen.
Kjenner jeg Enga rett, skuffer nok laget og spillet på en slik dag. Som takk for støtten. Det er i tillegg til et enga-syndrom, tingenes iboende faenskap som vil ha det slik.
Nei, jeg tar heller en vennlig dyst mot et av verdens beste lag på et fullsatt ullevaal, enn å måtte høre på bøffler, bønder eller torskeknullere skryte i 100 år av hvordan de tok skalpen på selveste vålerenga på jubileumsdagen.
PS!
MOD: kan vi få en viss nøytralitet i tråd-titlene, dersom alt som omhandler ett tema skal derunder? F.eks: VIF - Barca 27.07.13 - Bra eller dårlig? eller whatever. (og kanskje mulighet for å endre eller korrigere dem?)
Dette gjelder mange tråder, som startes av en sinna fyr, og alle som vil diskutere det tema deretter gjør det utfra premisset til trådstarter.. vel nesten da...
Dette er jo ikke så viktig, men oppi all den modereringen dere utøver, klipper og limer og styrer og årner, så kunne vi alle sammen også jobbet for mer nøytrale, informative headinger i diskusjonstrådene.
Det beste eksempelet er jo "Må Vålerenga ha ny trener"-tråden. Ved at den til stadighet ligger øverst, virker det som om folk flest vil ha martin vekk, mens når man leser diskusjonen, ser det ut til å være tvert om.
ja. dagen lille, narvestad der.

Reply With Quote

Bookmarks