Page 17 of 17 FirstFirst ... 7121314151617
Results 641 to 661 of 661

Thread: Sesongen 2017

Quote Originally Posted by jimmern View Post
    Hitler var ikke så gæærn heller...
    Hæ? Den skjønte jeg ikke.

Munndiarétiker AcsOnFire's Avatar

Quote Originally Posted by jimmern View Post
    Hitler var ikke så gæærn heller...
    Var det ikke gæærn han var??? høhøhø

Starta ikke Finne? Synes de så bra innhopp av det jeg fikk med meg akkurat.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by Gorg View Post
    Enig om (SENSUR). Xxx er bare barnslig.
    Saklig. Lite ikke teit å si, lissom. Barnslig kan du sjøl være, ass. Så det så!

Skal vi endre teksten på "Best i by'n og vi hater Lyn" også kanskje? De har vi jo sett fryktelig lite til de siste åra... Litt barnslig å holde liv i hatet til en småklubb?

Eller slutte å påstå at folk som heier på LSK har traktor og ljå? For det er vel ikke helt 100% sant, så da er det litt barnslig med sånne stereotypier?

Og hvorfor synger vi "Hater, hater, hater Bergen by"? Hva har søte lille Bergen by gjort oss? Er det ikke barnslig å sparke nedover?

Nei, la oss holde liv i naget til XXX. Det er morsomst sånn. Uten dette naget blir vårt forhold til XXX like spennende som vårt forhold til Hønefoss eller Kristiansund.

Det ER deilig å ha noen å hate - samme hvor barnslig det er.

Forøvrig bekymra over tapet i dag. Greit at vi ikke hadde førsteelleveren på banen, men vi hadde flere utpå der som vi må forvente at leverer kvalitet når de får sjansen.

Kan klare å si eller skrive Kongsvinger. Ja xxx blir bare for dumt synes jeg. Men for all del. Gjør hva du vil.

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Kan klare å si eller skrive Kongsvinger. Ja xxx blir bare for dumt synes jeg. Men for all del. Gjør hva du vil.
    Det skal nok sies at det også er flere her inne som ikke har noe forhold til det som skjedde med xxx. Da er det kanskje ikke noen hensikt å kalle de for det heller..

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Mye som er "for dumt" i fotballverden.
    Jeg klarer også å skrive Kongsvinger. Det er latterlig enkelt i grunnen.
    Jeg kan til og med finne fine ting å si om LSK og Lyn - og mene det. Men, det synes jeg blir for dumt

Hehe. Jeg er over 40 og husker Kongsvingersaken godt. Og folk må gjerne fortsette å huske den. Mener bare folk kan skrive Kongsvinger stedet for xxx.
    En svak kamp i dag ja. Så tydelig at midtbanen ikke var god nok, stopperne sleit og spissene for stillestående. Typisk åikkevilleskadesegførserien kamp 😊

Facebookverifisert
    Bablefant

Personlig klarer jeg ikke forstå hatet mot Kongsvinger, men det har nok at jeg er for ung å gjøre. Jeg føler ingenting for Kongsvinger hverken den ene eller andre veien, bortsett fra at jeg hadde sansen for Pimenta i fjor.

Aafk leder 5-1 mot Molde. Odds ligger under mot Start. Ikke bare vi som har en møkkete generalprøve. Og vi mangla mange.
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert.

Facebookverifisert

Vaktmester

Tidstjuvradd

Blog Entries
    2

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Aafk leder 5-1 mot Molde. Odds ligger under mot Start. Ikke bare vi som har en møkkete generalprøve. Og vi mangla mange.
    Begge disse lagene har vel en del på landslagsoppdrag. Tror vi rett å slett manglet for mange i dag.

Quote Originally Posted by JorgenH View Post
    Personlig klarer jeg ikke forstå hatet mot Kongsvinger, men det har nok at jeg er for ung å gjøre. Jeg føler ingenting for Kongsvinger hverken den ene eller andre veien, bortsett fra at jeg hadde sansen for Pimenta i fjor.
    Det samme gjelder for meg. Jeg gir egentlig beng i Kongsvinger.

Tastoman

Bare å beklage streamen i dag. Vi var på plass halvannen time før kampstart og alt funka som smurt. Så kom folk 10 min før og det virka som alle logga seg på det samme nettverket og alt ble sirup. Vi kjørte ned kvaliteten til minimum, samt gikk over til 4G, men som reklamen sier: 4G er ikke alltid 4G vet du...

Kampen blir lagt ut i sin helhet i løpet av helga, men det er lite nyttig å få ut av annet enn intervjuet med Ronny før kampen. Der sier han ganske mye om skadesituasjonen, samt hinter at det kan komme inn en forsvarsspiller i løpet av noen få dager.

Ikaros Tastopat

Det eneste jeg sliter med mtp å kalle Kongsvinger for xxx er at jeg forbinder xxx med noe positivt. Veldig uheldig!

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    Det eneste jeg sliter med mtp å kalle Kongsvinger for xxx er at jeg forbinder xxx med noe positivt. Veldig uheldig!
    What he said, haha 😂 Jeg har heller ikke noe forhold til den situasjonen som førte til at Kongsvinger ble til xxx. Jeg er for ung til det. Det er veldig vanskelig å ha et, for min del, konstruert hat til en klubb som man så og si aldri spiller i samme divisjon som. Det blir et hat som den generasjonen som opplevde dette der og da har, men som for oss som har kommet til i ettertid er litt vanskelig å få tak på. Kongsvinger er for meg like uinteressant som Kristiansund.

Facebookverifisert
    Tastopat
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Bare å beklage streamen i dag. Vi var på plass halvannen time før kampstart og alt funka som smurt. Så kom folk 10 min før og det virka som alle logga seg på det samme nettverket og alt ble sirup. Vi kjørte ned kvaliteten til minimum, samt gikk over til 4G, men som reklamen sier: 4G er ikke alltid 4G vet du...

Kampen blir lagt ut i sin helhet i løpet av helga, men det er lite nyttig å få ut av annet enn intervjuet med Ronny før kampen. Der sier han ganske mye om skadesituasjonen, samt hinter at det kan komme inn en forsvarsspiller i løpet av noen få dager.
    Kamera føringen var til tider perfekt!! Keep up the good work! Audio også veldig bra. Synd med dårlig nett, og til tider dårlig spill��
    Han kom ble svett og dett var dett

Deila med et langt intervju til skottsk presse om hvorfor han forlot Celtic, og litt om livet i Oslo.

http://www.heraldscotland.com/sport/...ime_at_Celtic/

04:38:20 ut i denne linken er det intervju med Rekdal og Deila ifbm. Avspark 2017 som var tidligere i kveld.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker
    aasp's Avatar

Idag kom det plutselig en haug av nerver og tok meg litt..
    "Alle" liker å spå utfallet av eliteserien. Vi blir tippet mye forskjellig på øvre halvdel og blir regnet som en joker i medaljekampen.
    Ser vi på de siste ti årene, så har vi unntaksvis vært reelle medaljekandidater (Sølv i 2010 og 6 plass i 2014). Snittplassen er kjedelige 7/8 plass. På VG sin lupe analyse kan vi se tabellplasseringer sammen med det VG har tippet det enkelte året. Vi er mer eller mindre konstant overvurdert. Er vi det i år også? Hva er det som er så fordømt annerledes? Føler det er littmange faktorer som må klaffe hvis vi skal ta medalje.

Eller er det bare pre-season jitters? Trenger trøst ..og en midstopper.

Tippekonge 2015 Avhengig Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Trener Ronny Deila liker ikke skadesituasjonen i Vålerenga få dager før seriestart. En av dem som har hatt størst framgang i vinterens treningskamper, Ernest Agyiri, er ute av spill.

Det er også Daniel Fredheim Holm, som har trent seg gradvis opp gjennom hele vinteren.

– Begge har pådratt seg nye skader og er ute i flere uker. Det er en liten smell for oss, men skader i denne bransjen må man regne med, sier Ronny Deila til Dagsavisen.

http://www.dagsavisen.no/sport/skade...i-inn-1.944783

Det nevnes også at vi ser etter stopper og midtbanespiller som allerede er viden kjent