Page 15 of 24 FirstFirst ... 51011121314151617181920 ... LastLast
Results 561 to 600 of 928

Thread: Sesongen 2017

Langt intervju med Ronny.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/vi...-og-ose-energi

Må se det senere.
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert.

Borettslagshurpe eirik|vif's Avatar

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post

Må se det senere.
    Satt forøvrig med gåsehud gjennom store deler av dette intervjuet. Er så deilig å høre på Ronny, sulten og viser et enormt engasjement. Dette blir moro!

Da har jeg sett det, og ja, man får frysninger når han snakker. Er sikker på at Ronny er den perfekte match for Vålerenga!
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert.

Borettslagshurpe

Dette er klype seg i armen bra. den optimismen som er i klubben nå har jeg aldri opplevd tidligere. Dersom vi kan få mobilisert det sovende publikumspotensialet i byen nå så blir det her magisk fremover.

Mye hel ved om i klubben vår om dagen. Verdt å legge seg på minne at akkurat som alt var bunnløst sort for kun kort tid siden så er det nå bare optimisme. Så neste gang ting er som mørkest så skal man kanskje gå en runde med seg selv og spørre seg om man skal være en som trekker ting videre ned, eller en som bidrar i den grad man kan til å dra ting i positiv retning.

Uansett er det bare å glede seg som et barn til sesongstart, hvis jeg nå bare kan bestemme meg for hvilken tribuneseksjon man skal befinne seg på i år nå.
    En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Munndiarétiker larsf89's Avatar

Kjente jeg ble litt småkåt av det intervjuet med Deila. Jeg skal på kamp 3.april for å si det sånn

Herlig intervju Ronny!

Og legger merke til at inntil tre spillere skal inn. Tror Omarsson kommer og en en eldre og mer etablert forsvarsspiller. Ligger i kortet at det skal en storsignering til nå.
    Dette blir gøy! Men vi må ikke forvente gull helt med en gang.

Quote Originally Posted by bohem33 View Post
    Herlig intervju Ronny!

Og legger merke til at inntil tre spillere skal inn. Tror Omarsson kommer og en en eldre og mer etablert forsvarsspiller. Ligger i kortet at det skal en storsignering til nå.
    Dette blir gøy! Men vi må ikke forvente gull helt med en gang.
    Spørsmålet er vel når dette intervjuet er lagd. Ikke så lenge siden Ejuke og Finne kom.

Spørsmålet er vel når dette intervjuet er lagd. Ikke så lenge siden Ejuke og Finne kom.
    Det er nok ganske nylig. Det er jo ikke noe vits i å gjøre den type intervjuer lang tid i forveien. Det er ikke vanskelig å lage og man slipper at ting han prater om ikke lenger er aktuelt. Tipper det er fra denne uken.

Tastoman

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    Det er nok ganske nylig. Det er jo ikke noe vits i å gjøre den type intervjuer lang tid i forveien. Det er ikke vanskelig å lage og man slipper at ting han prater om ikke lenger er aktuelt. Tipper det er fra denne uken.
    Tror det er fra når laget var på Marbella.
    Fantastisk intervju med Deila.
    EVIG VIF

Tastoman

På Marbella.

Avhengig

Må se det senere.
    Fantastisk inspirerende type! Gleder meg til sesongen 2017!
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Fantastisk deilig å høre på Deila i det intervjuet ! Har stor tro på at han, sammen med Espeseth og alle de andre ansatte,skal få ut det potensialet vi har i klubben, og gjøre oss til en stabil toppklubb i Norge. Dette blir drit bra og jeg gleder meg til sesongen 2017 !

Har man ikke sikret seg sesongkort enda, er det egentlig bare å løpe og sikre seg det med en gang etter det intervjuet med Ronny. Dette vil du ikke gå glipp av

Troppen som møter Sandefjord I morgen på Kadettangen.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/tr...mot-sandefjord

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Troppen som møter Sandefjord I morgen på Kadettangen.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/tr...mot-sandefjord
    Ser at Jukle er flyttet ned i forsvaret igjen. Regner med det er en permanent omskolering til back på gang, kanskje som en konsekvens av at Finne kom inn.
    ....

Tråkk på en KANARI

Har hørt noen rykter om at klubben jobber med å få Manchester United på besøk når vi har fått ny hjemmebane.

Noen andre som har hørt det samme ryktet?

Syns det er litt rart at en slik klubb ønsker å spille treningskamp mot oss, før sesongstart, og på kunstgress av alle ting...

Edit: Avtalen skal muligens være i boks, men dato er ennå ikke satt.

Men er kun et rykte.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Har hørt noen rykter om at klubben jobber med å få Manchester United på besøk når vi har fått ny hjemmebane.

Noen andre som har hørt det samme ryktet?

Syns det er litt rart at en slik klubb ønsker å spille treningskamp mot oss, før sesongstart, og på kunstgress av alle ting...

Edit: Avtalen skal muligens være i boks, men dato er ennå ikke satt.

Men er kun et rykte.
    Høres merkelig ut. PL starter før vi åpner stadion, og etter det jeg husker fra tilsvarende events på Ullevål så måtte vi nærmest selge ut hele stadion for å få noe særlig overskudd. Kan det være et siste stunt på Ullevål i sommer det er snakk om?
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Høres merkelig ut. PL starter før vi åpner stadion, og etter det jeg husker fra tilsvarende events på Ullevål så måtte vi nærmest selge ut hele stadion for å få noe særlig overskudd. Kan det være et siste stunt på Ullevål i sommer det er snakk om?
    Skulle visstnok være snakk om på ny stadio.

Er ikke alt bygd helt ferdig en stund før første hjemmekamp på ny stadio?
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Hvis første kamp på ny stadion skal bli en ubetydelig drittkamp som vi mest sannsynlig vil tape, samtidig som anglofile nordmenn skal innvie bortefeltet og flere andre tribuner med gauling på gebrokken engelsk, så blir jeg så skuffa og forbanna at jeg ikke har ord! Første kamp på Vålerenga Stadion skal være mot Sarpsborg 08 og den skal vinnes. Det er det det skal stå i historiebøkene, ikke at vi tapte første kamp som var en ubetydelig treningskamp hvor flertallet av folka på tribunen ikke heiet på Vålerenga og fargen som dominerte var rød.

Dette bør være bullshit. En siste kamp på Ullevaal kan tolereres, det vil de fleste gi faen i. Folk har jo klaget på billettprisene på disse kampene før og sagt de alt for høye. Hvor mye skal de liksom kreve hvis kampen skal spilles på en stadion som tar 10.000 færre enn Ullevaal? United vil jo kreve det samme uansett. Og PL 2017/2018 starter 12. august.

FrankO, vær så snill og avkreft dette asap.

Ikaros Tastopat

Har fått bekrefta av arrangementsansvarlig i Vålerenga at dette ryktet er bullshit.

Tar gjerne en treningskamp mot United/Liverpool/Real/Barca på Ullevaal i sommer for å tjene noen millioner på betalingskåte nordmenn. Men jeg håper virkelig ikke det er snakk om å prøve å arrangere en showkamp som første kamp med tilskuere på ny stadion. Det betyr at de fleste tilskuerne på åpningskampen hadde vært supportere av motstanderlaget, og at mange av våre egne supportere ikke kommer til å gidde å komme, meg selv inkludert.

Det er synd, for å være tilstede på åpningskamp på ny stadion er en sånn ting som betyr mye for mange supportere. Å bruke en sånn en-gang-i-livet mulighet til å spille en betydningsløs kamp og få bank av et utenlandsk lag for å tjene noen millioner (som vi like gjerne kunne tjent på Ullevaal, og sannsynligvis tjent mer der), hadde vært helt skivebom av ledelsen. Når det er sagt, så er jeg overbevist om at ryktet du har hørt er feil

Edit: ^BRA

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    Har fått bekrefta av arrangementsansvarlig i Vålerenga at dette ryktet er bullshit.
    Puuh, der reddet du hele helga mi!

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    Var visst en som tidligere hadde jobbet i markedsavdelingen som hadde sagt dette til min samboer i dag. Men men

Men det var som sagt et rykte bare
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Tar gjerne en treningskamp mot United/Liverpool/Real/Barca på Ullevaal i sommer for å tjene noen millioner på betalingskåte nordmenn. Men jeg håper virkelig ikke det er snakk om å prøve å arrangere en showkamp som første kamp med tilskuere på ny stadion. Det betyr at de fleste tilskuerne på åpningskampen hadde vært supportere av motstanderlaget, og at mange av våre egne supportere ikke kommer til å gidde å komme, meg selv inkludert.

Det er synd, for å være tilstede på åpningskamp på ny stadion er en sånn ting som betyr mye for mange supportere. Å bruke en sånn en-gang-i-livet mulighet til å spille en betydningsløs kamp og få bank av et utenlandsk lag for å tjene noen millioner (som vi like gjerne kunne tjent på Ullevaal, og sannsynligvis tjent mer der), hadde vært helt skivebom av ledelsen. Når det er sagt, så er jeg overbevist om at ryktet du har hørt er feil

Edit: ^BRA
    Som supporter av begge lag kunne jeg dog ikke vært mer enig
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Bablefant

Vi kan leie Ullevaal en gang i året til PL w... Men vil ikke ha noe slikt på Valle, prisene må også være så høye at det tvilsomt blir fullt. Uansett vil et syn av Valle fullt av rødt eller annen gyselig farge gi uslettelige forferdelige merker på sjela. Slikt vil vi ikke ha.

Når utlendinger kommer på besøk, skal det være når Enga skal ut i Europa. Og da skal vi farge Valle med kongeblått!

Facebookverifisert
    Munndiarétiker
    aasp's Avatar

Det er vistnok en veldig god stemning i laget nå. Flere spillere føler de har overskudd, glede og innsatsvilje. Mer enn på lenge. Lover godt.
    Kilde: "wags"

Quote Originally Posted by aasp View Post
    Det er vistnok en veldig god stemning i laget nå. Flere spillere føler de har overskudd, glede og innsatsvilje. Mer enn på lenge. Lover godt.
    Ser ut som om de bygger opp god kultr nå.
    Håper det smitter over på resten av Oslo by

Håper du ikke har for tett kontakt med dem, mens de er på treningsleir og sånt da...

Facebookverifisert
    Munndiarétiker
    aasp's Avatar

Håper du ikke har for tett kontakt med dem, mens de er på treningsleir og sånt da...
    Skal være ærlig. Denne ene jeg kjenner godt, er en kollega. Hun er vakker som bare det. Når vedkommende ble sammen med en spiller, forsvant all interesse. Å ødelegge for spilleren og videre klubben ville tynget samvittigheten min for mye.
    (samt at kona er fra balkan og er farlig..)

Skal være ærlig. Denne ene jeg kjenner godt, er en kollega. Hun er vakker som bare det. Når vedkommende ble sammen med en spiller, forsvant all interesse. Å ødelegge for spilleren og videre klubben ville tynget samvittigheten min for mye.
    (samt at kona er fra balkan og er farlig..)
    Måtte alle våre sportssjefer følge din høye standard.

Tidstjuvradd eiks's Avatar

Måtte alle våre sportssjefer følge din høye standard.
    Hvor er "liker " knappen på mobil når man trenger den!😀

Quote Originally Posted by eiks View Post
    Hvor er "liker " knappen på mobil når man trenger den!��
    Stjerna nede til venstre på datamaskinversjon istedenfor mobilversjon.

Tidstjuvradd eiks's Avatar

Stjerna nede til venstre på datamaskinversjon istedenfor mobilversjon.
    Får ikke opp noe stjerne på safari mobil...😕

Quote Originally Posted by eiks View Post
    Får ikke opp noe stjerne på safari mobil...😕
    Scroll opp sånn at du får den "toolboxen" i safari frem.
    Trykk på det ikonet som ser ut som en boks med en pil som peker oppover.
    Scroll til venstre og trykk på "vis skrivebords versjon"

Quote Originally Posted by Cyrus View Post
    Første kamp på Vålerenga Stadion skal være mot Sarpsborg 08 og den skal vinnes. Det er det det skal stå i historiebøkene, ikke at vi tapte første kamp som var en ubetydelig treningskamp
    Da har du vel funnet roen igjen, men så du kan få eventuell gruff, frustrasjon og skuffelse ut før sesongstart har det vel blitt signalisert at det trolig vil bli noen testarrangement før 08-kampen og at 08-kampen (sannsynligvis) blir finalen i åpningshelga. Fra min side høres det svært fornuftig ut. Dette er en stadion for hele Vålerenga. Jeg synes det er flott at flere lag får spille og det naturlige er at disse kampene blir oppvarming til den store finalen, og ikke et antiklimaks som det ellers ville blitt. Uansett vil 08-kampen gå inn i historiebøkene som den første obligatoriske eliteseriekamp på den nye stadion. Og ja! Den skal vinnes!

Plaum gav meg roen, hehe. Jeg har jo fått med meg alt det du nevner der ang. planene for åpningshelga og det er forsåvidt greit nok det. Jeg regner ikke de andre potensielle kampene som noe viktige og de har uansett ikke noe med A-laget for herrer i Vålerenga Fotball Elite sin første kamp å gjøre. Det er den jeg bryr meg om. Det er den som teller og blir første offisielle kamp.

Tastoman

Quote Originally Posted by jerusalem View Post
    Da har du vel funnet roen igjen, men så du kan få eventuell gruff, frustrasjon og skuffelse ut før sesongstart har det vel blitt signalisert at det trolig vil bli noen testarrangement før 08-kampen og at 08-kampen (sannsynligvis) blir finalen i åpningshelga. Fra min side høres det svært fornuftig ut. Dette er en stadion for hele Vålerenga. Jeg synes det er flott at flere lag får spille og det naturlige er at disse kampene blir oppvarming til den store finalen, og ikke et antiklimaks som det ellers ville blitt. Uansett vil 08-kampen gå inn i historiebøkene som den første obligatoriske eliteseriekamp på den nye stadion. Og ja! Den skal vinnes!
    Det siste kan bekreftes. Noen av oss i klubben ønsker å ha en form for treningskamp på stadion før S08-kampen, men spørs om vi går det til. Det ville uansett vært type legendekamp med tilnærmet gratis adgang kun for å rette opp evt utfordringer osv før åpningshelga. Samt opplæring av over hundre frivillige som er i aksjon på eliteseriekampene våre.

Barcelona, Real Madrid, United & Co er hjertelig velkomme til Champions League-oppgjør på Valle når som helst fra 2018 og utover!

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

Hva skjer mtp drakter ol.? Hadde egentlig forventet mer "effekt-trøkk" denne sesongen
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Hva skjer mtp drakter ol.? Hadde egentlig forventet mer "effekt-trøkk" denne sesongen
    Kommer vel noen godbiter på kick off 1 april regner jeg med