Page 21 of 21 FirstFirst ... 11161718192021
Results 801 to 806 of 806

Thread: Sesongen 2017

Quote Originally Posted by Tony2 View Post
    Kan ikke si jeg noengang har hatt noe til overs for Edvardsen men han har ihvertfall et lite glimt i øyet og det er det ikke for mange dommere som har.
    Jeg personlig lærte fra jeg var ung at de beste dommerne var usynlige.
    Og man kan trygt si at Edvardsen ikke er en usynlig dommer.
    Vi i Vålerenga elsk hater gutten, det er noe med historien som har vært, og kan bli i fremtiden. Man vet aldri hvor vi har Edvardsen. Jeg husker som om det var i går at Bojan fikk rldt kort når han blødde i hele ansiktet, også når Singh fikk rødt kort av samme mann i en bortekamp i Bodø som vi tapte initiativet på.

Når det er sagt er Edvardsen veldig flink til å få poenget sitt frem i media via advokat osv. Motspillerne er stille, resten av dommerbevegelsen er tyst før de enstemmig krever en unnskyldning for at deres demokratimoral går over stokk og stein.
    Og jeg vet ikke, men de har strengt tatt ikke noen god grund til å gå imot Edvardsen som vi vet om. Så da regner jeg med at noe har skjedd som vi ikke har fått med oss eller?. De krever alle en unskyldning. Men for hva?

Argumentene for hele skandalen er jo faktisk at Moen stjal linjedommeren til Edvardsen siden Moen var første seedet av dommerne. Og da krevde Edvardsen å stjele neste dommer. Og i det prinsippet støtter jeg Edvardsen 100%
    I grunnprinsippet er det Terje Hauge som har driti seg totalt ut etter min mening. Hvis første seedet dommer tar andre seedet dommer sin linjemann er det på sin plass at andre seedet dommer som dømmer VM kvallikk kan velge sin neste dommer.
    Og kun på de opplysningene mener jeg at Terje Hauge kunne tatt sin hatt og gå sammen med en rekke andre merkelige avgjørelser i fotballfaglige ting.

Men det skjedde ikke. Og uansett hva man mener om en eller annen. Så er faktisk hele dommerfamilien sammen om å fjerne Edvardsen. Et godt motto er at ingen er sterkere enn den svakeste ledd. Nå viser det seg at Edvardsen er den svakeste ledd i dommer eliten sammen med Hauge. Men hele dommer eliten støtter Hauge noe vi må tro er demokratisk. Og da kan det ikke være noen bedre utvei enn at Edvardsen må gå! eller?

Bablefant

Quote Originally Posted by JohnF View Post
    Når det gjelder selve Edvardsen-saken (helt på siden av opprinnelig diskusjon): hva mener folket?
    Er glad for det ser ut til vi endelig er kvitt ham.

Selv om han har blitt bedre etter katastrofeårene der han blandt annet utviste Bojan for å få en albue i trynet, er han så firkantet det er mulig å bli. Kunne like gjerne hatt en robot som dommer. En god dommer skal gjøre uendelig mye mer enn å kun bruke regelboka slavisk. Selv om det er pinlig korrekt fotballfagelig. Du skal heller ikke som dommer provosere spillere, men faktisk spille på lag med de.

Han er innhabil å dømme Enga med alle verv han har og har hatt med Enga sine motstandere. Men er det en ting NøFF driter i så er det habilitet. Husker linjedommeren for noen år siden som bodde ved Kjeller og dømte Enga.

Tippedronning 2014 Munndiarétiker

Nei, jeg skal ikke sensurere noen, bare be om litt ro og orden i rekkene. For skal virkelig hovedtema for diskusjonen om sesongen 2017 være Edvardsen? Eller om det en notorisk løs kanon skriver om Edvardsen på Klanens sider? Kan dere ikke roe ned den greia der nå, værsåsnill...

Driftsleder

Tastoman

Jeg har flytta innleggene om klanen.no hit.

Tastoman

Quote Originally Posted by Farmor View Post
    Nei, jeg skal ikke sensurere noen, bare be om litt ro og orden i rekkene. For skal virkelig hovedtema for diskusjonen om sesongen 2017 være Edvardsen? Eller om det en notorisk løs kanon skriver om Edvardsen på Klanens sider? Kan dere ikke roe ned den greia der nå, værsåsnill...
    Forsåvidt enig i at temaene klanen.no og Edvardsen godt kan få sine egne tråder, og det er vel kanskje hovedpoenget ditt, farmor, men synes virkelig ikke akkurat at aktivitetsnivået på forumet generelt er så høyt at det ikke skal være greit å diskutere temaer som disse her inne.

Jeg runder av denne blytunge runden med å spå enn drittsesong igjen. Men jeg har trua at vi med tid og ett par gode overgangsvinduer er i toppen av norsk fotball. Ser hva vi prøver på, vi mangler bare en del bedre spillere i forskjellige posisjoner og ikke minst at laget må sette seg.
    Jeg har vært med på så mange oppturer og nedturer at jeg kan fint vente. Mine forventninger denne sesongen er lave.