Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 42 of 42

Thread: Showkamp 2017

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Sånn var det for øvrig ikke under Cupfinalen i 2008. Vi stilte oss på de setene vi hadde fått, men det var svært mange som var forbannet på folk som hadde plassert seg på plassene de hadde fått tildelt.
    Jeg stod på den plassen billetten min tilsa under den cupfinalen, men jeg synes det ble litt for dumt. Hadde stått i Gaza hele sesongen og vært aktiv. Så stod jeg på cupfinalen, sesongens høydepunkt, og jeg stod ved siden av noen eldre damer som sikkert ikke hadde vært på kamp på 10 år og sikkert ikke har vært det siden heller og detvar null aktivitrt der jeg stod. Jeg ønsker at det for fremtidige finaler gjøres klart at det som blir VIF-svingen i en finale er free seating uavhengig av hva billetten din sier. Det må til for at man skal få plassert folk "der de hører hjemme" slik at man får en aktiv tribune med supportere som kan stå samlet som vanlig og dra lasset vokalmessig, mens de som kun skal sole seg i glansen fordi det er cupfinale og skal late som de "har vært hardbarka fan i alle år" mens sannheten er at de ikke har vært på kamp siden forrige cupfinale, fylle opp resten av plassene.

Tastoman

Jeg håper vi snart får denne problemstillinga igjen! Jeg husker også 2008 som en kamp hvor man brukte plassene man hadde på billetten. Nå kjøpte jeg billetter sammen med min "gjeng" så vi fikk jo en bra opplevelse, men som Cyrus sier; like barn leker best. Det er også derfor tribunekonseptene denne sesongen er som de er, og det ser jo ut som det fungerer ganske bra?

Akkurat med showkampen så må vi regne med at det er flere som holder med for eksempel både med United og Vålerenga benytter seg av muligheten til å få rabattert pris. Kanskje noen har med seg folk som holder med United osv. Da dette er en kamp for unga blir det sitteplasser på å ikke hindre utsiktene for de minste og dem som vil sitte.

På ny stadion vil det bli faste plasser på begge langsidene, mens begge kortsidene vil være unummererte. Det har ikke fungert optimalt med free seating på familiefeltene ved siden av Patriot så langt denne sesongen. Med over 70 prosent dekning på feltene er det fullstendig kaos da folk liker å ha ledige seter ved siden av hverandre og ikke tenker på at andre også må få plass. Da blir det også for en familie på fire å finne fire ledige seter ved siden av hverandre.

I en evt cupfinale må vi bare planlegge dette så godt som mulig så vi deler supporterne våre inn i dem som vil ha fast plass og dem som vil kunne stå hvor dem vil. Dette skal vi få til!