Klanen Forum

Gå Tilbake   Klanen Forum > Klanens debattforum > Klanens hovedforum

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 28.07.2009, 11:00
Erlink sin avatar
Erlink Erlink er avlogget
EngaTifo

Medlem siden: May 2004
Sted: 0658
Standard

Jeg henviste ikke til 5% regelen, men krav om fasiliteter og sikkerhet osv.

Stemmer det ikke at klokkesvingen ikke var godkjent som tribune før man satte opp "stillaset"?

ACAB - Allways Carry A Bible
Svar med sitat
Gammel 28.07.2009, 11:31
Pondus Pondus er pålogget nå
Tidstjuvradd

Medlem siden: Jul 2006
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Ikon Vis innlegg
Deler av innlegget ditt er direkte feil. Den gamle bortesupportertribunen som er to felt på den ene langsiden, tar ca. 450 plasser. Klokkesvingen tar over 1000 og er langt over 5% regelen. Tribunen ble satt opp pga kamper som mot Enga og RBK, der man forventer mange tilreisende. Det hadde gått mest utover dere om SIF hadde bevart den gamle bortetribunen.
Frem til kampen mot RBK tidlig i juli har det bare vært felt H http://sg.www2.dk/sections.php?dbs=t...check=&dropid= med 420 plasser som har vært avsatt til bortesupportere på Marienlyst. Mer om dette og om stadionplanene i denne http://www.godset.no/nyheter_cms/200...i_drammen/3043 Nå har de altså satt opp en midlertidig ståtribune i Klokkesvingen, ikke ulik den de har i Sandefjord, med plass til 1044.

De siste par årene har det vært godt med VIF-supportere på felt H på den gamle sittetribunen, det blir det sikkert i år også. Mange ledige plasser der pr. i dag. Uten denne nye ståtribunen kunne Godset avspist VIF med 5% av billettene (felt H). Nå får vi altså omtrent det vi har pleid å få, til en pris som må sies å være ok (150 kr).
Svar med sitat
Gammel 28.07.2009, 11:39
Ikon Ikon er avlogget
Verdiløs

Medlem siden: Jun 2003
Standard

Jo, helt korrekt. Grunnen er uansett ikke for å flytte bortesupporterne til dårligere plasser og la hjemmepublikumet få bedre plasser. Det er i utgangspunktet for å møte store bortefølger. Vi selger uansett ikke ut stadion mot lag som ikke har med seg store supporterskarer, og hadde alle tatt med 300-400 supportere hadde ikke SIF trengt å åpne Klokkesvingen.
Svar med sitat
Gammel 28.07.2009, 15:27
MortenN MortenN er avlogget
Overopphetet

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Vålerenga
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Ikon Vis innlegg
Jo, helt korrekt. Grunnen er uansett ikke for å flytte bortesupporterne til dårligere plasser og la hjemmepublikumet få bedre plasser. Det er i utgangspunktet for å møte store bortefølger. Vi selger uansett ikke ut stadion mot lag som ikke har med seg store supporterskarer, og hadde alle tatt med 300-400 supportere hadde ikke SIF trengt å åpne Klokkesvingen.
Jeg lurer på om det på sikt og over tid kan være slik at det kommer flere bortesupportere dersom supporterklubbene sitter igjen med denne etterhvert berømte billettavgiften? Man skulle i alle fall tro at supporterklubbene sto på litt for å få solgt kvota si dersom slikt var tilfelle i Drammen som alle andre steder? Negativ påvirkning burde det i alle fall ikke ha.
Svar med sitat
Gammel 28.07.2009, 16:42
Pondus Pondus er pålogget nå
Tidstjuvradd

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av MortenN Vis innlegg
Jeg lurer på om det på sikt og over tid kan være slik at det kommer flere bortesupportere dersom supporterklubbene sitter igjen med denne etterhvert berømte billettavgiften? Man skulle i alle fall tro at supporterklubbene sto på litt for å få solgt kvota si dersom slikt var tilfelle i Drammen som alle andre steder? Negativ påvirkning burde det i alle fall ikke ha.
Hvis det jeg har lest meg til i en tråd fra tilsvarende kamp i fjor stemmer så betalte Klansmedlemmer 160 kr for billettene i Sjappa, og året før betalte man 170 kr (som det står på banneret i bildet som VIF Supporter har lagt ut). Bortesupporterbillettene i Drammen har kostet 150 kr de siste årene, og det betyr vel at Sjappa la på hhv 10 og 20 kr for å få inntekter av salget!? Nå vil man altså ikke belaste medlemmene for disse pengene, men heller få en andel av Godset direkte.

Det samme gjaldt vel også bortekampen mot LSK i fjor da billetten kostet 180 kr i Sjappa, mens den var pålydende 170 kr. I år kostet dem 170 kr også i Sjappa. Correct me if wrong.
Svar med sitat
Gammel 28.07.2009, 22:16
Prima Kaos Prima Kaos er avlogget
Bablefant

Medlem siden: Oct 2008
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av carlsb3rg Vis innlegg
Et lite sidespor om media og "casuals". I løpet av denne forholdsvis korte artikkelen, finner vi følgende linker til tidligere saker:
- Planlagte masseslagsmål i 2007
- Oppgitte over folk som lager bråk
- Casualsmiljøet i Norge er voksende

Jeg lar disse tale for seg selv om media og casuals...
Svar med sitat
Gammel 28.07.2009, 22:41
LameDuck sin avatar
LameDuck LameDuck er avlogget
Tidstjuvradd

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Alltid tørst i Oslo øst!
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Prima Kaos Vis innlegg
Et lite sidespor om media og "casuals". I løpet av denne forholdsvis korte artikkelen, finner vi følgende linker til tidligere saker:

Mer et bomspor enn et sidespor, spør du meg.

Hvorfor skal casuals-gutta dras inn i denne debatten? Og har du noe å si om casuals, så er det vel bedre å komme med det enn å henvise til noen gamle linker fra et agurkhøstende bondeblad som tjener mer kroner på hvert treff de får på sine sider. Mer agurk - mer kroner.

Vel har de "alternative gutta" gjort sitt for å gi klubben et dårlig rykte, men det får da være måte på hva de skal bli dratt inn i.

/LD - ikke casual, ikke likegyldig.
Gammel 29.07.2009, 17:48
SånnPisserEnga SånnPisserEnga er avlogget
Overopphetet

Medlem siden: May 2009
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Prima Kaos Vis innlegg

Skjønner at du må ha savnet å lese om isko, men hvorfor drar du opp gamle artikkler og hendelser i denne tråden? Utrolig hva folk prøver på, får å få igang Isko-diskusjonen igjen.

Det er ikke Isko denne tråden går ut på
Svar med sitat
Gammel 29.07.2009, 17:57
Skrible sin avatar
Skrible Skrible er avlogget
Tidstjuvradd

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Galgeberg
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av SånnPisserEnga Vis innlegg
Skjønner at du må ha savnet å lese om isko, men hvorfor drar du opp gamle artikkler og hendelser i denne tråden? Utrolig hva folk prøver på, får å få igang Isko-diskusjonen igjen.

Herrejeminin, så jævla paranoide folk er! "SånnPisserEnga"; leste du innlegget til "Prima Kaos"? Nøye, mener jeg? Det "Prima Kaos" påpeker (i hvert fall om man forstår det han skriver på den naturlige måten) er at den artikkelen i bondebladet fra Drammen linker videre til artikler om casuals - og så påpeker han nettopp presis det samme som deg; at media ønsker å lage en link mellom vanlige og ordinære supportersaker og casualssaker. "Prima Kaos" er altså, dersom han ordlegger seg riktig, kritisk til at bondebladet lager en slik link, og blander casuals inn i noe som de ikke har noe med...

Snakk om å hoppe på snørra ned i skyttergrava før man har sjekka hvem som er venn og fiende...
Gammel 29.07.2009, 17:58
bombtex bombtex er avlogget
Borettslagshurpe

Medlem siden: May 2008
Sted: Lambertseter, Oslo
Standard

Sitat:

Det er da ikke han som drar opp det. Det klarer Drammens Tidene fint på egenhånd om du leser artikkelen det snakkes om

http://dt.no/article/20090724/GODSET/567539580
Svar med sitat
Gammel 29.07.2009, 17:59
Beaker Beaker er avlogget
Moderator

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Vi er alle fra Vålenga
Standard

Sitat:
Jeg forstår Prima Kaos slik at det var akkurat det han også mente, og at han derfor kritiserer media for å dra tidligere bråk inn i saken.
Gammel 29.07.2009, 19:00
Overopphetet

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Beaker Vis innlegg
Jeg forstår Prima Kaos slik at det var akkurat det han også mente, og at han derfor kritiserer media for å dra tidligere bråk inn i saken.
Beklager, da misforsto jeg
Svar med sitat
Gammel 29.07.2009, 20:09
Overopphetet

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Skrible Vis innlegg
Snakk om å hoppe på snørra ned i skyttergrava før man har sjekka hvem som er venn og fiende...
Bedre å skyte for tidlig 2 ganger, enn forsent 1 gang.

Trodde artikkelen han henviste og linka til var gamle utgåttpådato artikkler om casual-bråk og andre stunts. Men så feil kan man ta, lese mellom linjene kan være lurt.
Svar med sitat
Gammel 30.07.2009, 23:06
Blitzkrieg sin avatar
Blitzkrieg Blitzkrieg er avlogget
Bablefant

Medlem siden: Feb 2006
Sted: O-town
Standard

Sitat:
Bedre å skyte for tidlig 2 ganger, enn forsent 1 gang.
Så er du ihvertfall sikker på å få tatt ut både lagføreren og nest-lagføreren din

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.
Svar med sitat
Gammel 01.08.2009, 09:04
Gert Bjarne Gert Bjarne er avlogget
Bablefant

Medlem siden: Jan 2008
Standard

Trenger man å ha med seg klanskort eller sesongkort? bare lurer...
Svar med sitat
Gammel 01.08.2009, 10:46
Cyrus sin avatar
Cyrus Cyrus er avlogget
Manisk tastapresiv

Standard

Da lurer jeg på hva du har tenkt å bruke de kortene til? Er jo bortekamp og billetten kjøper du på stadion...
Gammel 01.08.2009, 13:38
MortenN MortenN er avlogget
Overopphetet

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Vålerenga
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Gert Bjarne Vis innlegg
Trenger man å ha med seg klanskort eller sesongkort? bare lurer...
Nei, det trenger du ikke.
Svar med sitat
Gammel 02.08.2009, 19:29
Ossunt Ossunt er avlogget
Bablefant

Medlem siden: Mar 2008
Standard

Skjedde det noe?
Svar med sitat
Gammel 02.08.2009, 21:12
gergg gergg er avlogget
Meningsløs

Medlem siden: Oct 2006
Standard

Nei det skjedde ingenting. Alle var inne til kampen startet. Vi fikk noen kilo med mynt, men alt gikk bra. Dette både på tribunen og på banen

Lykke til videre i serien.

2007- Godset i Tippeligaen

2007- Godset i 100 år
Svar med sitat
Gammel 02.08.2009, 22:02
Thunder Thunder er avlogget
Småvarm

Medlem siden: Nov 2008
Standard

Må si det her gikk jævlig bra...

Hvorfor brukte man H feltet? Hjelper ikke mye når stort sett alle forsangere forsvinner vekk fra Klanen. Resultat: Ingen hørte dere på langsida eller oss i svingen. Så nå må vi bare skjerpe oss litt.

Mayhem var det hvertfall ikke. Hvor har det blitt av TIFO gruppa forresten? Lagt ned?
Svar med sitat
Gammel 02.08.2009, 22:12
Henriksen Henriksen er avlogget
Lyssky

Medlem siden: Jun 2005
Standard

Snakker om?

H- feltet fungerte bra og var stor stemning i forhold til hvor få vi var og den kvalitet som gutta leverte på gresset.
Svar med sitat
Gammel 02.08.2009, 22:22
lasse1910 lasse1910 er avlogget
Bablefant

Medlem siden: May 2005
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Henriksen Vis innlegg
Snakker om?

H- feltet fungerte bra og var stor stemning i forhold til hvor få vi var og den kvalitet som gutta leverte på gresset.
Enig det at akkurat det feltet fungerte bra mtp hvor mange som var der. Men, det blir bare idioti sånn som det ble. at 70 av 1200 klarer å trykke til skikkelig hjelper lite dette er sesongens desidert dårligste kamp stemningsmessig. i 90% av kampen var det tilnærmet ingen aktivitet i svingen. Mye av grunnen til dette er at de 70 som starter sanger og er mest aktive sto på en annen tribune.

Felt H

Plass 13

Alltid der for Vålerenga!
Svar med sitat
Gammel 02.08.2009, 22:45
Lyssky

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av lasse1910 Vis innlegg
Enig det at akkurat det feltet fungerte bra mtp hvor mange som var der. Men, det blir bare idioti sånn som det ble. at 70 av 1200 klarer å trykke til skikkelig hjelper lite dette er sesongens desidert dårligste kamp stemningsmessig. i 90% av kampen var det tilnærmet ingen aktivitet i svingen. Mye av grunnen til dette er at de 70 som starter sanger og er mest aktive sto på en annen tribune.
Selv om man mangler 70 mann så må vell de resterende 1130 som står i svingen kunne trykke til på egne sanger?

Jeg skjønner godt at de mest trofaste og dem som alltid trøkker til søker til hverandre og ikke i en tilfeldig sving. Man blir lei av alle folk som holder kjeft og ikke bidrar.
Svar med sitat
Gammel 02.08.2009, 23:12
Cyrus sin avatar
Cyrus Cyrus er avlogget
Manisk tastapresiv

Standard

Hadde jeg visst dette, så ville jeg helst stått på H-feltet også. Jeg stod ved siden av én som prøvde å synge med på alt, resten mumlet innimellom, og da gav både jeg og han opp etterhvert. Veldig ofte hørte man mest han greit berusede personen som stod å skrek "Dere er ræva" og "Hold kjeft bønder" i ett sett...
Gammel 02.08.2009, 23:26
lasse1910 lasse1910 er avlogget
Bablefant

Medlem siden: May 2005
Standard

Sitat:
Selv om man mangler 70 mann så må vell de resterende 1130 som står i svingen kunne trykke til på egne sanger?

Jeg skjønner godt at de mest trofaste og dem som alltid trøkker til søker til hverandre og ikke i en tilfeldig sving. Man blir lei av alle folk som holder kjeft og ikke bidrar.
Joda det har du rett i, men jeg tror hvertfall at det er grunen til at det ble så dårlig stemning som det ble. Alt dette fokuset på at det bare er forsangere sm skal starte sanger og at de andre bare skal henge seg på gjorde nok sitt til at ingen visste helt hvem sm skulle gjøre noe eller hva de skulle gjøre med det når ingen startet sanger. Virket som mange var nølende til å henge seg på siden det oftest bare var 2-4 personer som gikk igang med en sang sikkert fordi de tenkte at det ikke kom til å fungere å få det til å spre seg utover uansett.
Det er synd det er så mange som er mer opptatt av å klage enn å synge, og det er i ferd med å bli et reelt problem for tiden. Det er nesten så man burde skrevet under på en "vær blid" kontrakt

Felt H

Plass 13

Alltid der for Vålerenga!
Svar med sitat
Gammel 02.08.2009, 23:28
haraa1 sin avatar
haraa1 haraa1 er avlogget
Manisk tastapresiv

Sted: Rett ved Valle
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av lasse1910 Vis innlegg
Joda det har du rett i, men jeg tror hvertfall at det er grunen til at det ble så dårlig stemning som det ble. Alt dette fokuset på at det bare er forsangere sm skal starte sanger og at de andre bare skal henge seg på gjorde nok sitt til at ingen visste helt hvem sm skulle gjøre noe eller hva de skulle gjøre med det når ingen startet sanger. Virket som mange var nølende til å henge seg på siden det oftest bare var 2-4 personer som gikk igang med en sang sikkert fordi de tenkte at det ikke kom til å fungere å få det til å spre seg utover uansett.
Det er synd det er så mange som er mer opptatt av å klage enn å synge, og det er i ferd med å bli et reelt problem for tiden. Det er nesten så man burde skrevet under på en "vær blid" kontrakt
Slik har det jo vært i klanen lenge at hvis feil personer starter sang, så ikke heng på.. Det er kun de punsje og erfarne som har lov til dette, har prøvd maaaange ganger med flere å starte sanger, men nada respons. Begynner å bli lei maset om dette syngegreia hele tida.
Gammel 03.08.2009, 01:19
Småvarm

Standard

Sitat:
Snakker om?

Jeg stod midt på Svingen, og jeg hørte vel dere på H feltet sånn helt greit deler av kampen, men var ikke mye å skryte av. Hørte f.eks godsetunionen bedre på andre sida.

Prøvde selv å starte sanger, men når folk hverken henger seg på eller noen andre starter så blir det håpløst.

Så burde være en enkel konklusjon: Det der prøver vi ikke igjen. La oss stå samla, hvertfall til det er nok folk som synger.

Og hvis du skal sammenligne med de som spilte så kunne vi like greit lagt oss ned for å sove på gresset bak stilaset vi stod på. Da hadde nivået vært ca likt. Selv om klanen var totalt rævva idag.
Svar med sitat
Gammel 03.08.2009, 06:20
-=VIF=- sin avatar
-=VIF=- -=VIF=- er avlogget
Tidstjuvradd

Medlem siden: Mar 2007
Standard

Artig å se hvor fort de klarte å bytte ut de stakkars vaktene med snut! Vi kan vel også slå fast hvor viktig forsangerne er for klanen..
Gammel 03.08.2009, 10:08
Lord Of The Dusk sin avatar
Lord Of The Dusk Lord Of The Dusk er avlogget
Manisk tastapresiv

Medlem siden: Aug 2006
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Thunder Vis innlegg
Må si det her gikk jævlig bra...

Hvorfor brukte man H feltet? Hjelper ikke mye når stort sett alle forsangere forsvinner vekk fra Klanen. Resultat: Ingen hørte dere på langsida eller oss i svingen. Så nå må vi bare skjerpe oss litt.

Mayhem var det hvertfall ikke. Hvor har det blitt av TIFO gruppa forresten? Lagt ned?
Hva har TIFO-gruppa å gjøre med plasseringa i Drammen i går egentlig?
Ville du hatt en sinnsyk tifo på marienlyst? Hvis ja er det bare å møte opp på dugnader og trå til der det er behov.
Svar med sitat
Gammel 03.08.2009, 12:28
-Christer- -Christer- er avlogget
Lyssky

Medlem siden: Apr 2006
Standard

Utrolig dårlig stemning i svingen i går.

Jeg sto forholdsvis langt ut mot høyre i svingen, og da ganske nære den ivrige gjengen som hadde stilt seg på langsida. Hørte godt alle sangene de starta, men alikevel var det bare meg og noen få andre som hang seg på de fleste sangene. Utrolig tamt.

Man kan skylde på at det er vanskelig å starte opp sanger uten forsangere, men å henge seg på kan da ikke være så vanskelig?
Svar med sitat
Gammel 03.08.2009, 14:46
Overopphetet

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av -Christer- Vis innlegg
Utrolig dårlig stemning i svingen i går.

Jeg sto forholdsvis langt ut mot høyre i svingen, og da ganske nære den ivrige gjengen som hadde stilt seg på langsida. Hørte godt alle sangene de starta, men alikevel var det bare meg og noen få andre som hang seg på de fleste sangene. Utrolig tamt.

Man kan skylde på at det er vanskelig å starte opp sanger uten forsangere, men å henge seg på kan da ikke være så vanskelig?
Jævlig bra poeng, henge seg på er en av nøkkelordene til bedre stemning
Gammel 03.08.2009, 14:58
HaakonHK HaakonHK er avlogget
Meningsløs

Medlem siden: Jul 2009
Standard

Hva syns dere om GodsetUnionen da?
Svar med sitat
Gammel 03.08.2009, 15:38
olenga olenga er avlogget
Overopphetet

Medlem siden: Apr 2004
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av HaakonHK Vis innlegg
Hva syns dere om GodsetUnionen da?
hørte dem ikke i det hele tatt fra H feltet.

olenga.
Svar med sitat
Gammel 03.08.2009, 16:24
Fyrtegn sin avatar
Fyrtegn Fyrtegn er avlogget
Sanggruppa

Medlem siden: May 2008
Standard

Sitat:
Jeg stod midt på Svingen, og jeg hørte vel dere på H feltet sånn helt greit deler av kampen, men var ikke mye å skryte av. Hørte f.eks godsetunionen bedre på andre sida.

Prøvde selv å starte sanger, men når folk hverken henger seg på eller noen andre starter så blir det håpløst.

Så burde være en enkel konklusjon: Det der prøver vi ikke igjen. La oss stå samla, hvertfall til det er nok folk som synger.

Og hvis du skal sammenligne med de som spilte så kunne vi like greit lagt oss ned for å sove på gresset bak stilaset vi stod på. Da hadde nivået vært ca likt. Selv om klanen var totalt rævva idag.
Det kunne hvert værre, vi kunne hvert lyn.

Fuck dere, jeg er flere!
Svar med sitat
Gammel 03.08.2009, 17:07
Småvarm

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Fyrtegn Vis innlegg
Det kunne hvert værre, vi kunne hvert lyn.
Nå burde ikke det være en målseting så det trøster meg ikke en dritt nei.. Hadde vi vært som Lyn hadde jeg personlig pælma ut hele gjengen fra kontorene på Valle.

Og til du som lurte på det med godsetunionen, på midten av klokkesvingen så hørte man dere bedre enn H feltet vårt. Men dere får mye hjelp av et lavt tak der borte..
Svar med sitat
Gammel 03.08.2009, 17:09
Småvarm

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lord Of The Dusk Vis innlegg
Hva har TIFO-gruppa å gjøre med plasseringa i Drammen i går egentlig?
Ville du hatt en sinnsyk tifo på marienlyst? Hvis ja er det bare å møte opp på dugnader og trå til der det er behov.
Ja burde da virkelig vært noe siden vi varsla "Mayhem". For å få møtt opp på dugnadene så er det vel også en fordel at man sier ifra når og hvor de er? Få info ut på både klanen og vpn.
Svar med sitat
Gammel 03.08.2009, 17:59
Lyssky

Standard

Gi deg med den der sippinga di a..

Vi tapte og ble pissa på ferdig med det. Enga har alltid vært et bunnlag med enorme skuffelser. De fleste av oss har opplevd dårlige tider nesten hvert eneste år, bortsett fra de tre unntaksårene når Siem og Rekdal styrte skuta.

"Det kunne vært verre, vi kunne vært Lyn" ble synget av felt H i Drammen lenge etter kampslutt. Den sangen reddet faktisk litt av dagen min og viste at humoren og ironien innad i Klanen slett ikke er død.
Svar med sitat
Gammel 03.08.2009, 20:31
Småvarm

Standard

Sitat:
Gi deg med den der sippinga di a..

"Det kunne vært verre, vi kunne vært Lyn" ble synget av felt H i Drammen lenge etter kampslutt. Den sangen reddet faktisk litt av dagen min og viste at humoren og ironien innad i Klanen slett ikke er død.
sipper ikke. bare sier at med det utgangspunktet vi har så burde man prestere bedre. er vandt til at ting går til hælvete med enga, det er vel de fleste av oss som holdt med klubben før 2003. Er ikke det denne tråden handler om. Her snakker vi om et dårlig gjennomført "Mayhem". Men vi lærer vel så lenge vi lever og driter ikke oss selv ut på den måten der igjen.. Selv om de er rævva på banen(som vanlig) så trenger ikke vi være rævva på tribunen.
Svar med sitat
Gammel 04.08.2009, 10:22
-=VIF=- sin avatar
-=VIF=- -=VIF=- er avlogget
Tidstjuvradd

Medlem siden: Mar 2007
Standard

Sitat:
sipper ikke. bare sier at med det utgangspunktet vi har så burde man prestere bedre. er vandt til at ting går til hælvete med enga, det er vel de fleste av oss som holdt med klubben før 2003. Er ikke det denne tråden handler om. Her snakker vi om et dårlig gjennomført "Mayhem". Men vi lærer vel så lenge vi lever og driter ikke oss selv ut på den måten der igjen.. Selv om de er rævva på banen(som vanlig) så trenger ikke vi være rævva på tribunen.
beklager at du dreit deg ut og at du føler det var dårlig gjennomført mayhem. Men med så mye politi som dukka opp + politieskorte gjennom byen - jeg føler poenget vårt kom godt igjennom.

mot godset hadde vi også den etterlengta ironien også. var det noen som svikta eller dreit seg ut, var det klokkersvingen.
Gammel 04.08.2009, 10:44
Mia Mia er avlogget
Småvarm

Medlem siden: Jun 2009
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av haraa1 Vis innlegg
Slik har det jo vært i klanen lenge at hvis feil personer starter sang, så ikke heng på.. Det er kun de punsje og erfarne som har lov til dette, har prøvd maaaange ganger med flere å starte sanger, men nada respons. Begynner å bli lei maset om dette syngegreia hele tida.
Må si meg litt enig. Jeg har ikke vært på alle kampene Vålerenga har spilt i år. Men dessverre har jeg opplevd det på alle kampene jeg har vært på.

Det er noe rart at de som begynner å synge blir "overkjørt" med en helt annen sang. Jeg trodde alle var glad for at noen tok initiativ til å synge, men i stedet virker det som om "noen" har et markeringsbehov (problem)?

Ja, jeg vet at det kan være at de ikke hører etc, men i de tilfellene jeg har opplevd så har jeg stått ganske nært de som begynner å synge etter at en/flere starter en sang. Jeg mener det er en uting.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg