Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lyn-i-trøbbel-tråd (2009-føljetong)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tompreik
    replied
    Originally posted by Thomas S View Post
    Fra bastionen.no om turen til skien.

"Vi har fyllt opp en buss, men det er fortsatt en del ledige plasser. Ikke nøl med å melde deg på om du er i tvil. Vi stenger påmeldingen når bussene er fulle"

De har fullt opp en buss med det er fortsatt ledige plasser??? Tipper det er ca 10 påmeldte i øyeblikket.
    Klarer verken clubben eller supporterne noen gang å telle riktig?
    Deilig å bli kvitt denne gjengen. FARVEL!
    Sto det noe om størrelsen på "bussen"? Alt annet enn VW Beetle'n i garasjen er vel buss for de. Så kan likegodt ha vært en 7-seters Caravelle de hadde prøvd å fylle

Leave a comment:

• Thomas S
    replied
    Fra bastionen.no om turen til skien.

"Vi har fyllt opp en buss, men det er fortsatt en del ledige plasser. Ikke nøl med å melde deg på om du er i tvil. Vi stenger påmeldingen når bussene er fulle"

De har fullt opp en buss med det er fortsatt ledige plasser??? Tipper det er ca 10 påmeldte i øyeblikket.
    Klarer verken clubben eller supporterne noen gang å telle riktig?
    Deilig å bli kvitt denne gjengen. FARVEL!

Leave a comment:

• HrMetikk
    replied
    Kjeltringklubben overgår seg selv i dumskap og idioti, det er nesten så man ikke tror det man leser.

Får håpe NFF biter seg godt merke i dette og tar med i beregningen at Lyn aldri kommer til å lære, så de ikke lar tvilen komme kjeltringen til gode når lisensen igjen skal opp til prøve.

Leave a comment:

• zider
    replied
    Kjenner jeg blir litt forbanna av detta jeg. Makan til idioti. Her får man hjelp fra hele fotball norge for å overleve. Så svarer man med å pisse folk rett i tryne etterpå. At man kan være så lite ydmyke skjønner jeg ikke. Nå håper jeg bare lyn blir borte. Ute av syne ute av sinn

Leave a comment:

• KjellH
    replied
    Det er ikke overraskende, men framstår for utenforstående likevel som ganske frekt når Lyn nå skal bruke eksterne investorer på å kjøpe Jo Inge Berget permanent, samtidig som økonomien til daglig drift ikke er i nærheten av å være som den bør.

Hva de som gikk inn for å redde Lyn fra konkurs for et par uker siden syns om dette kan man jo bare lure på, men jeg vet ikke om det er Lyns forretningsdrift eller generell fotballøkonomi jeg sliter med å bli klok på...

Leave a comment:

• øyavif
    replied
    HamKam-kaptein kan redde plassen ved å slå Lyn konkurs!

http://www.dagbladet.no/2009/10/20/s...igaen/8661328/

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Bra av Lyn (Støtter årets TV-aksjon)

Lyn gjør da noe riktig også:

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle153160.ece

Sitater:
    'På TV-aksjon-kvelden er fotballspillere flest opptatt med å spille kamp. Men gutta i Lyn bidrar til en god sak på sin egen måte: draktene de spiller i er kun påført en Care-logo og spillernes eget navn i oransje. Etter kampen signeres draktene av alle spillerne og auksjoneres bort til høystbydende på nettet – til inntekt for Care.'

Tommy Berntsen:
    – Her kan vi vise at vi bidrar selv i tunge tider. Lyn er en klubb som bryr seg, vi har samarbeid med blant annet Rikshospitalet og Radiumhospitalet. Det engasjementet gjør at man får litt perspektiv på ting – man har jo egentlig aldri dårlige dager som fotballspiller, sier han.

Noe av det bedre jeg har hørt fra den kanten. Thumbs up!

Leave a comment:

• Evol
    replied
    Jævla slumlag!

Evol, ikke gått tom for skadefryd nei ...

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Har ikke penger til novemberlønninga.

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    http://www.dagbladet.no/2009/10/09/n...tball/8510877/

Eia ble lurt, sier Martine Aurdal.

Leave a comment:

• Evol
    replied
    Originally posted by Den12Mann View Post
    Hvilken ære?
    My point exactly ...

Leave a comment:

• Den12Mann
    replied
    Originally posted by Evol View Post
    Sniken Sundgot handser ja. Ligger vel i genene eller noe.

Synd for cluben er det uansett, som nå bare har æren å spille for ...
    Hvilken ære?

Leave a comment:

• Evol
    replied
    Sniken Sundgot handser ja. Ligger vel i genene eller noe.

Synd for cluben er det uansett, som nå bare har æren å spille for ...

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Og der var nedrykket også teoretisk uunngåelig.
    1-2 mot et LSK ledet av gamletrener Henning Berg må ha vært ei sur pille å svelge...
    (Er Sundgot borti med armen - også - når han setter inn 1-1?)

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle152078.ece

Leave a comment:

• Schistad
    replied
    Da rykket Lyn ned. Hurra!

Leave a comment:

Working...
X