Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lyn-i-trøbbel-tråd (2009-føljetong)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Skrible View Post
    Nå er jo Lyn AS (eller noe sånt) konkurs, dvs. de har selv meldt oppbud siden de så de ikke kun drive regningssvarende. I den anledning har nettavisen samlet sammen en bitteliten oversikt over hvilkeverdier som er i boet. Følger man linken til auksjonssida ser man at blant annet en del domenenavn er til salgs. Greit nok at lyn.no er til salgs, men at også bastionen.no er til salgs - den tror jeg sitter ganske langt inne for Preben og Chim-Alexander i Bastardionen... Det er nesten så en eller flere gode Vålerengamennesker burde kjøpe opp domenene og bruke dem til noe fornuftig

(Om noen vil legge inn bud, så er fristen tirsdag 22.12 kl. 1500)
    Det er vel kanskje grenser for hvor interessant det om tre måneder er å sitte på nettadressen til den nedlagte supporterklubben til et fotballag i sjettedivisjon, så ikke bruk hele femtilappen på en gang på dette...

Comment

• Originally posted by KjellH View Post
      Det er vel kanskje grenser for hvor interessant det om tre måneder er å sitte på nettadressen til den nedlagte supporterklubben til et fotballag i sjettedivisjon, så ikke bruk hele femtilappen på en gang på dette...
      Nja, man kan alltids finne bruk for et domene...
      Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

• Stadig ny og begredelig info fra konkursen:

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2788982.ece

Havner hele gjengen i jailern?
        Blir Langerud pløyd i toern i dusjen?
        ----------------
        Pilsner og slagsmål.
        Ille tilredte agronomer.

Comment

• Neverending story:
          "Tirsdag var skjebnedag. Den siste av mange skjebnedager for Lyn. Men tirsdagen ble til onsdag uten at en avgjørelse var klar. Dermed blir onsdagen en ny skjebnedag for Lyn. Og kanskje også torsdagen. "
          http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2790023.ece

Hovedsaken på lyn.no er "romjulssalg" ...
          Beaker

Comment

• – Det sies at en stor del av beslutningstagerne i norske bedrifter bor i våre bydeler, og gjennomsnittsinntekten på Oslo vest er mer enn dobbelt så høy som resten av landet. Dersom vi ikke klarer å finne 3 millioner her, når Tromsø IL finner 45 mill på en måneds rundtur i sitt nabolag, betyr det rett og slett at vi ikke betyr nok! Det vil si, verken for bedrifter, naturlige investorer eller rett og slett de mennesker med midler som kunne reddet oss, mener han.
            Stating the obvious, eh?

Kilde: http://www.lyn.no/index.aspx?cat=113...120&id=4861642

-Morten
            Ære være Vålenga

Comment

• http://www.lyn.no/index.aspx?cat=113...120&id=4896992

lyn er reddet.... argh!

Comment

• De har fortsatt ikke fått lisens...

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
                  De har fortsatt ikke fått lisens...
                  Nei, men 6. divisjon er vel ute av bildet nå. Finnes det noe fornuft i NFF får de ikke lisens, og om gudene er ekstremt snille med østkantens pøbelvelde møter vi dem på Valle neste sesong.

Comment

• De hangler videre...

Tror ikke NøFF har baller til å frata denne uspiselige clubben lisens for 2010.
                    I 2010 fortsetter garantert svindelveldet med uendelige innsamlings-, rednings-, tigge-, og siste frist aksjoner.

Ok, fikk altså ikke mitt jule/nyttårsønske vedr Liin for 2009 oppfyllt. Får satse på at jeg får det oppfyllt i 2010 da. At de har et sunt og bærekraftig grunnlag å drive på i 2010 har jeg null tro på!
                    Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

• Originally posted by triptrap View Post
                      De hangler videre...

Tror ikke NøFF har baller til å frata denne uspiselige clubben lisens for 2010.
                      I 2010 fortsetter garantert svindelveldet med uendelige innsamlings-, rednings-, tigge-, og siste frist aksjoner.

Ok, fikk altså ikke mitt jule/nyttårsønske vedr Liin for 2009 oppfyllt. Får satse på at jeg får det oppfyllt i 2010 da. At de har et sunt og bærekraftig grunnlag å drive på i 2010 har jeg null tro på!
                      Det er sossecluben selv som har sier dem er reddet.
                      Når vi vet hvordan dem regner der borte på vestkanten så er det vel ytterst tvilsomt om lisensen er berget likevel.

Uansett så tror jeg stallen dems blir så dårlig i 2010 at dem skal få vanskelig for å stå i Adecco-ligaen.
                      At dem må selge unna for å i det hele tatt betale ut lønninger bør jo være klart.
                      EVIG VIF

Comment

• Magne Simonsen til Molde og Angan til Hønefoss.. Blir litt av ett lag å overleve i wankership med gitt...
                        ----------------
                        Pilsner og slagsmål.
                        Ille tilredte agronomer.

Comment

• Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
                          Magne Simonsen til Molde og Angan til Hønefoss.. Blir litt av ett lag å overleve i wankership med gitt...
                          Glemte linken:

http://www.dagbladet.no/2010/01/01/s...efoss/9734547/
                          ----------------
                          Pilsner og slagsmål.
                          Ille tilredte agronomer.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
                            De har fortsatt ikke fått lisens...
                            Sant nok.
                            Men hvis det viktigste kravet er at de har positiv egenkapital, så er vel lisensen i boks? Og det er vel fair enuff - selv om veien fram til + i regnskapet har vært rotete så det holder... (Med mindre Preben har tatt seg noen poetiske friheter i regnskapet med noen nuller her og der - eller med noen frister... )

Tipper NFF uansett ønsker at Lyn overlever. Da kan jo datterselskapene til NFF - (Ullevål Stadion A/S og UBC er det vel) - til slutt få de millionene som Lyn skylder dem...

Comment

• Mener jeg har lest et sted at en klubb må kunne dokumentere at økonimien sikrer drift så og så lenge, for at den skal få godkjent lisens.

Eller det noe jeg har drømt?

LD.
                              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Jeg tipper de får lisens. Det de derimot kan risikere er å få smekk på pungen i form av enten bot eller poengtrekk.

Comment

Working...
                                X