Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lyn-i-trøbbel-tråd (2009-føljetong)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• // haz
    replied
    morsomt å registrere at deres umiddelbare respons er at det skal bli lettere for dem å vinne mot Brann neste runde..

Leave a comment:

• Cyrus
    replied
    Bye bye, Kenta

Kent Bergersen er ferdig som trener i Lyn. Etter det TV 2 Sporten erfarer skal Gunnar Halle og Tommy Berntsen overta.

Leave a comment:

• Den12Mann
    replied
    [QUOTE=Evol;187273]Kenta blir nok foreløpig ja. Synes det er helt i orden jeg ...

De har ikke råd til å ansette en ny trener. Derfor blir han. Det spøkelse skal slåes. Nå har nedrykkspøkelse sett seg lei av lyn så nå får vi han med oss på neste by-derby. Spørs hvilket spøkelse som er sterkest

Leave a comment:

• // haz
    replied
    Originally posted by Niding View Post
    Når noen ligger på dødsleie kan jeg fremdeles le av dem i mine egne kretser, derimot ville jeg aldri funnet på å tusle opp til sykesenga for å gi dem lyskespark.

Sorry Haz, her står vi ikke skulder mot skulder.
    Helt i orden for min del, men hadde situasjonen vært motsatt så ville jeg heller snudd det andre kinnet til og tatt i mot det som kom - fremfor å strekke meg etter en hånd når gjelder fienden. Husk, dette er langt i fra "noen"... sorry, antok at det fantes Enga supportere med ekte Lyn hat her..

Leave a comment:

• Grydis
    replied
    Originally posted by // haz View Post
    OK folkens! Kom med deres "siste ord" her: http://www.bastionen.no/forum/viewto...=179028#179028

Selv har jeg spredd mine velvalgte og saklige tastetrykk over deres forum og gleder meg til å lese deres reaksjon, for ikke å snakke om hva dere andre her måtte velge å bidra med herfra
    [/I]
    Når noen ligger på dødsleie kan jeg fremdeles le av dem i mine egne kretser, derimot ville jeg aldri funnet på å tusle opp til sykesenga for å gi dem lyskespark.

Sorry Haz, her står vi ikke skulder mot skulder.

Leave a comment:

• // haz
    replied
    OK folkens! Kom med deres "siste ord" her: http://www.bastionen.no/forum/viewto...=179028#179028

Selv har jeg spredd mine velvalgte og saklige tastetrykk over deres forum og gleder meg til å lese deres reaksjon, for ikke å snakke om hva dere andre her måtte velge å bidra med herfra

Originally posted by // brasse View Post
    ''Det er viktigere at klubben overlever, enn at vi rykker ned en divisjon''

Makan til PISS! Få den feite rævva di ut

Kjære, kjære, plakatklubben Lyn. La meg være den første til å ønske dere til lykke med nedrykket og en god reise ned til Bislett, for jeg kan fortelle dere ên ting: der vil dere befinne dere en hel haug med sesonger fremover. Innfinn dere snarest med dette faktum.

Men dette skjer ikke uten ordentlig markering! Først skal vi knuse dere hjemme i returoppgjøret den 20. september og da vil faktum være 100% klart for det norske folk: det er kun ETT lag i byn og hadet bra Liin...

Når det er sagt vil jeg støtte meg til Kenta her, derfor siterer jeg ham i begynnelsen av posten. For meg som er VIF supporter så er det klart at jeg ikke ønsker at Lyn forsvinner som klubb, OK til nedrykk, nei til konkurs..

Folkens, tenk langsiktig og lykke til i Adecco (sees om noen år)

mvh

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Teodor Elmar Bjarnason er solgt.
    Og av strategiske hensyn ('for å unngå spekulasjoner') nekter Lyn å oppgi salgssummen.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=564347

Leave a comment:

• Onnis
    replied
    Originally posted by Bingokongen View Post
    Håper bare de venter til ETTER vi har grusa dem 20. september!
    Ja, selv om det er en stund til vi skal spille mot dem, så tipper jeg faktisk 4-0. Helt ærlig

Leave a comment:

• Bingokongen
    replied
    Originally posted by qxvrea View Post
    NFF må ikke kompensere noe som helst. Tippeligaen og Adeccoligaen er privat party, med lisensordning. Hvis klubber ikke oppfyller profflisenskravene, får de ikke lov å delta i turneringen, og de blir flyttet til amatørnivå.

Om de taper penger på det i forhold til sine sponsorer, er dems problem. Alle avtaler har også klausuler mot slikt. I forbindelse med nedrykk etc.

Lyn kommer aldri til å få fornyet sin lisens. De er totalt ute på viddene med store underskudd. Nedrykket er omtrent uungåelig og alt er tapt. Med så mye gjeld, altså useriøs drift, vil ikke NFF fornye lisensen heller. Det er ikke positivt for bildet av norsk elitefotball...
    Håper bare de venter til ETTER vi har grusa dem 20. september!

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Originally posted by Turbo12 View Post
    Jeg tror det skal veldig mye til at NFF tør å ned sende TL-lag ned i 1. evt. 2 osv. for da mister vel NFF mye inntekter?

Og hva med medieavtalen som NFF har med respektive leverandører av lyd og bilde(TV2/VG-live/Lyse o.l.), for da må vel NFF kompensere for de tapte reklameinntektene dem måtte få fra sine sponsorer?
    NFF må ikke kompensere noe som helst. Tippeligaen og Adeccoligaen er privat party, med lisensordning. Hvis klubber ikke oppfyller profflisenskravene, får de ikke lov å delta i turneringen, og de blir flyttet til amatørnivå.

Om de taper penger på det i forhold til sine sponsorer, er dems problem. Alle avtaler har også klausuler mot slikt. I forbindelse med nedrykk etc.

Lyn kommer aldri til å få fornyet sin lisens. De er totalt ute på viddene med store underskudd. Nedrykket er omtrent uungåelig og alt er tapt. Med så mye gjeld, altså useriøs drift, vil ikke NFF fornye lisensen heller. Det er ikke positivt for bildet av norsk elitefotball...

Leave a comment:

• Evol
    replied
    Originally posted by Muppetkokken View Post
    Selvfølgelig, men jeg tror ikke NFF ville kviet seg nevneverdig hvis denne farsen av en situasjon fortsetter. Nå skal vel lisenskomiteen samles i august, så vi får se hva som skjer etter det.
    Den lisensen bør nå henge i verdens tynneste tråd ja ... Nøff is enøff!

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    << - Forlenger han, så er det stor usikkerhet rundt både det økonomiske og sportslige. Forlenger han ikke, så får han med stor sannsynlighet ikke utbetalt en stor sum (siste avdrag av sign on-fee) 30. august slik han skal i henhold til kontrakten>>

Dette er virkelig drøyt. Etter svindlerpengene fra Mikel, dukker det jo opp sak-på sak-på sak. Er så glad for at jeg holder Vålerenga, og ikke en klubb som FC Lyn, uten ære og uten moral.

Leave a comment:

• ^Cartman^
    replied
    Lyn må bruke &quot;skitne&quot; metoder

http://www.dagbladet.no/2009/07/22/s...n/lyn/7308489/

Leave a comment:

• Muppetkokken
    replied
    Selvfølgelig, men jeg tror ikke NFF ville kviet seg nevneverdig hvis denne farsen av en situasjon fortsetter. Nå skal vel lisenskomiteen samles i august, så vi får se hva som skjer etter det.

Leave a comment:

• Turbo12
    replied
    Uten å gi meg utpå alt for dypt vann når det gjelder markedsverdi osv. så er vel f.eks. Lyn et større navn mediemessig enn Alta, Bryne, Notodden....selv om dem ligger på samme nivå publikumsmessig.

Leave a comment:

Working...
X