Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lyn-i-trøbbel-tråd (2009-føljetong)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FC Liin er nå 7 poeng bak sikker plass, dvs. i realiteten 8 grunnet en fryktelig målforskjell.
    5 kamper igjen.
    Om 2 runder er det vestkantoppgjør mellom Ullern og Liin. Alt annet enn Liin-seier der = sikret nedrykk.
    Spørsmålet er om Liin noen ganger kommer tilbake til de øverste divisjonene dersom de rykker ned.
    Jeg tviler sterkt!
    PS! I går var det nøyaktig 6 år siden konkursboet fikk juling 4-1. Det eneste som er sikkert er at det blir lenge til neste møte i TL...

Comment

• Går de ned, er jo sjansene store for at de møter LSK 2 (eventuelt Godset 2), som selvsagt skal opp igjen. God tur.

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
        PS! I går var det nøyaktig 6 år siden konkursboet fikk juling 4-1. Det eneste som er sikkert er at det blir lenge til neste møte i TL...
        "Lyn har ikke slått Vålerenga på 6 (seks!) år!"
        Dette må alle i media ha misset på. Var det ikke slik man holdt tellingen den gang spøkelset gikk andre veien?

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
          "Lyn har ikke slått Vålerenga på 6 (seks!) år!"
          Dette må alle i media ha misset på. Var det ikke slik man holdt tellingen den gang spøkelset gikk andre veien?
          Hvis vi skal telle som fiffen så skal vi telle siden høsten 2008, for det var siste gang de slo oss (kampen på våren 09 endte uavgjort).
          Det er jo besnærende at i det vi vinner så regner vi oss som ubeseiret 1 år til bakover i tid, men Preben har lært oss kreativ regning og det har vi tatt til oss..

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
            Hvis vi skal telle som fiffen så skal vi telle siden høsten 2008, for det var siste gang de slo oss (kampen på våren 09 endte uavgjort).
            Det er jo besnærende at i det vi vinner så regner vi oss som ubeseiret 1 år til bakover i tid, men Preben har lært oss kreativ regning og det har vi tatt til oss..
            Herlig det der. Grunnen til at det ble så mange dager, var jo fordi de rava rundt nede i divisjonene, akkurat som nå altså

Håper det blir uendelig med dager.

Comment

• Lyn - Finnsnes 1-1
              Stabæk 2 - Ullern 0-1

9 poeng opp (i realiteten 10, pga målforskjell). Farvel.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                Lyn - Finnsnes 1-1
                Stabæk 2 - Ullern 0-1

9 poeng opp (i realiteten 10, pga målforskjell). Farvel.

Er noen tapre sjeler som mener det fortsatt er håp.
                Møter Ullern borte i neste runde.
                Tipper det blir nok et tap.
                For en ydmykelse.
                Normalt kreves det langt over 20 poeng for å holde seg.
                De 3-4 dårligste lagene i denne avdelingen holder virkelig et lavt nivå.

Så bare å si farvel og lykke til mot LSK2 osv neste år.
                www.tsbudbil.no

Comment

• Lyn har tatt 13 poeng på de første 22 kampene. Nå må dem ta minst 10 poeng på de siste fire kampene for å i det hele tatt ha sjanse til å overleve. Yeah right.

Comment

• Lyn slo idag (smått sensasjonelt) Kjelsås og er dermed kun 3 poeng bak Ullern, med to kamper igjen. Lyn har såpass dårlig målforskjell at de må ende med flere poeng for å klare seg.

Lyn har igjen Senja borte og Holmen hjemme. Holmen er fortapt i bunnen, Senja har 30 poeng nå. Det er ikke umulig med både 4 og 6 poeng til Lyn.
                    Ullern må dermed ha minimum tre poeng for å holde seg og samtidig sørge for nedrykk på Liin. Ullern har KFUM i siste match: et KFUM som antageligvis da må vinne for å sikre opprykket.
                    Og her kommer da tvisten; neste kamp for Ullern som også er deres siste hjemmekamp er mot våre rekruttgutter. Så dermed sitter vi altså på tidenes mulighet for payback for avslutningen i 2004 da Liin la seg i Trøndelag. Evt. så kan rekruttene vise seg som profesjonelle og indirekte hjelpe Lyn til å holde plassen (gitt at Lyn tar poeng mot Senja borte).
                    Jeg merker jeg sliter litt med hva jeg ønsker av rekrutt-gutta. (Det er jo også mulighet for å slå en poengrekord for VIF 2)

Comment

• Poengrekorden kan vi ta i siste kamp mot Kjelsås. Den betyr uansett ikke så mye. Jeg synes dette er den perfekte anledning til å ta det med ro, og spille en lett treningsøkt. Glemmer aldri deres slappe forsvarsspill, og jublende Lyn"supportere", når Rosenborg scora. Sett inn alle ungguttene som har fått lite spilletid i år, og tren. Payback is a bitch.

Comment

Poengrekorden kan vi ta i siste kamp mot Kjelsås. Den betyr uansett ikke så mye. Jeg synes dette er den perfekte anledning til å ta det med ro, og spille en lett treningsøkt. Glemmer aldri deres slappe forsvarsspill, og jublende Lyn"supportere", når Rosenborg scora. Sett inn alle ungguttene som har fått lite spilletid i år, og tren. Payback is a bitch.
                        Ingen A lags spillere takk.

gjerne endel av de yngre fremadstormende gutta 😀
                        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                          Ingen A lags spillere takk.

gjerne endel av de yngre fremadstormende gutta ��
                          tipper du får det ønsket oppfylt.
                          For i de to siste rundene av Oddsenligaen spilles alle kampene samtidig. Dvs at rekruttlaget spiller nå på lørdag, og eliten møter Sarpsborg dagen etter. Troppen mot Ullern må dermed bestå av spillere som er mer eller mindre helt uaktuelle for kampen mot Sarpsborg.

Comment

• Og de fortsetter det jævla maset sitt. Hvem er det de tror vi skal bruke i 2. divisjon, når vi har en mye viktigere kamp dagen etter? Zahid, DFH og Wæhler?

http://www.dagsavisen.no/oslo/frir-til-vif-1.420500

Håper på hevn for 2004.

Comment

Og de fortsetter det jævla maset sitt. Hvem er det de tror vi skal bruke i 2. divisjon, når vi har en mye viktigere kamp dagen etter? Zahid, DFH og Wæhler?

http://www.dagsavisen.no/oslo/frir-til-vif-1.420500

Håper på hevn for 2004.
                              Hahahahah

Frir til Vålerenga? Jaja, jeg har hørt noe om at de sendte brev til Vålerenga ledelsen og ba VIF sende sine beste mann i kampen. Kan ikke bekrefte om dette stemmer

Håper de sender unggutter :P
                              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Rekruttgutta våre tapte mot Ullern, samtidig som Lyn vant mot Senja.
                                Før siste runde har Ullern et forsprang på Lyn med 3 poeng og en målforskjell som er 16 bedre enn Lyn.
                                Lyn har dermed i praksis rykka ned, hvis de da ikke vinner med kalassifre i siste match samtidig som Ullern også får skikkelig juling...
                                På forumet til Lyn er det en som mener at gutta våre er uten æra. Vel; han om det. Jeg husker siste kamp i 04. Uansett hva Liin-folk påstår så er i hvert fall jeg overbevist om at de ikke ga alt der oppe.

Comment

Working...
                                X