Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lyn-i-trøbbel-tråd (2009-føljetong)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De fikk igjen. Det er de som mangler ære og stolthet, våre gutter ga i hvert fall det de hadde. Jeg koser meg.

Comment

• http://www.vg.no/sport/fotball/norge...ll/a/23626886/

Bare å ønske Lyn lykke til i 3 div i 2016 OG 2017 😎

Noen som vet hva som skjer med 2-lagene i 2 div når de går fra 4 til 2 avd?
      www.tsbudbil.no

Comment

• Originally posted by Thomas S View Post
        Så vidt jeg vet blir de med videre i 2. divisjon som før, men det hadde jo bare vært Vålerenga og Stabæk som ville berga plassen med årets regler i fjor. Jeg vil tippe at vi maks har ett andrelag i 2. divisjon i 2017.

Comment

• Originally posted by Thomas S View Post
          http://www.vg.no/sport/fotball/norge...ll/a/23626886/

Bare å ønske Lyn lykke til i 3 div i 2016 OG 2017 ��

Hehe, den protesten kunne de spart seg. Har ingen tro på at lyn kommer tilbake i Tippeligaen. Enda mindre nå etter ekstra motstand fra NFF.

Det får holde med Stabæk som det nye snobbe laget. De er også mye hyggeligere. I tillegg lillestrøm som erkerival. Lyn er finito.
          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Karma for alle flakseseierne mot oss. Når vi flytter inn på ny Stadion, er de fortsatt på nivå 4. Hehe. Nå er det bare å skaffe alt som kan krype å gå av sponsoravtaler.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
              Karma for alle flakseseierne mot oss. Når vi flytter inn på ny Stadion, er de fortsatt på nivå 4. (...)
              Rettelse; i beste fall på nivå 4.
              Dagens 3. div skal også reduseres, så for å forbli på nivå 4 også i 2017 så må man komme relativt høyt opp på tabellen (slik jeg skjønner systemet). Motivasjonen kan fort svikte nå og nedre halvdel av tabellen vil bety nivå 5 i 2017....

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
                Rettelse; i beste fall på nivå 4.
                Dagens 3. div skal også reduseres, så for å forbli på nivå 4 også i 2017 så må man komme relativt høyt opp på tabellen (slik jeg skjønner systemet). Motivasjonen kan fort svikte nå og nedre halvdel av tabellen vil bety nivå 5 i 2017....
                Er vel topp 4 man må bli for og ikke rykke ned til nivå 5 i år. Skulle de klare det, er det jo ingen automatikk i at de rykker opp til nivå 3 i 2017 heller. Da kommer det ned en haug med ok andredivisjonslag, og 2. lag som vil rett opp igjen. Blir klart tøffere.

Kun spillere uten ambisjoner vil være igjen.

Comment

Kun spillere uten ambisjoner vil være igjen.

Topp at de bruker innsamlede oljalyn penger til å lønne 4-5 "topp" 2 div spillere i 2016 når resultatet er 3 div også i 2017 (i beste fall)
                  www.tsbudbil.no

Comment

• Etter tilsynelatende å ha festa grepet om opprykk fra 3 div spilte Lyn idag uavgjort mot Frigg samtidig som Stabæk 2 vant.
                    Det betyr at Lyn leder med 2 poeng pr nå.
                    MEN: Lyn har en sak mot seg fra kampen mot Ready som gjelder bruk av spiller som skulle stått over. Blir Ready-kampen satt til tap for Lyn dumper de ned bak Stabukkene før siste serierunde.
                    Stabæk2 spille hjemme i siste runde mot et av bunnlagene som har vært klare for 4.div lenge.
                    Uten hjelp fra domsutvalget styrer Lyn mot enda en sesong på rad i 3.div.

Comment

• Er vel en sak med Sandefjord 2 om det samme? De fikk tre poengs trekk. Amazon Grimstad (tror jeg) det samme? Presedensen er da satt.

Comment

• Pølsepapirklubben fikk kun ett poengs trekk for 2 seperate forseelser.

https://www.fotball.no/lov-og-reglem...trekk-for-lyn/

Comment

Pølsepapirklubben fikk kun ett poengs trekk for 2 seperate forseelser.

https://www.fotball.no/lov-og-reglem...trekk-for-lyn/
                          Ser de trekker fram en sak fra 2012 som presedens. Strengt tatt synes jeg straffen er helt ok, men det finnes eksempler på klubber de siste åra som har blitt straffa hardere også.
                          Vi får håpe at dette betyr at NøFF har lagt seg på en ny linje i slike saker.

Comment

• Og FC Lyn spiller på nivå 4 også i 2018. Klarte kun 2-2 mot Korsvoll.

Comment

Og FC Lyn spiller på nivå 4 også i 2018. Klarte kun 2-2 mot Korsvoll.
                              De trengte kun 1 seier på de 2 siste mot lag som ikke hadde noe å spille for.
                              Fasit= 2 uavgjorte.
                              Utrolig rævva!

Comment

• Helt vanvittig. Å være en hardbarka lyn supporter må være smertefullt nå.

Å ikke greie opprykk fra 3 til 2 div. herregud.
                                Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Working...
                                X