Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lyn-i-trøbbel-tråd (2009-føljetong)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Selv ikke facebookgruppa som Bastardionen har oppretta for å bli kvitt Kenta engasjerer vestkantbermen, kan Hegnar Online rapportere...
    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Kenta blir nok foreløpig ja. Synes det er helt i orden jeg ...

Evol, glad i sommer men klar for 20. september ...

Comment

Bastionen må være verdens største idioter. Tjøstelpiggen (for en uspiselig fyr) må da vel forstå at når de ikke klarer å betale lønnsforpliktelser og feriepenger til tidligere ansatte, at de ikke på noen måte har råd til å sparke treneren.

Da er det jo sluttpakke og drit meg dra. Rekdal fikk jo med seg fem hundre høvdinger når han selv trakk seg. Nei, om de sparker Kenta må de jo betale hele kontrakten hans - mens om han fører laget til nedrykk har de sikkert en oppsigelsesklausul. At de raser avgårde i ligasystemet uten lisens etter sesongen får så være.

Det skal virkelig bli spennende å se hva slags grep NFF tar nå. Det kan umulig være bra for "fotballens anseelse" at hallvparten av klubbene er teknisk konk? Enda Medieavtalen hiver penger etter dem.
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Lurer på hva bastionen egentlig tror dem er?
          De møter opp ca 1500 på kamp og begynne å kreve noe som helst?
          Joda vi er en så stor supporter gruppe at vi er nødt til å bli hørt!
          Vi som knapt møter opp til kamp har ett krav om å kaste trenern pronto, og dermed gå dundrende konkurs på minuttet...De har visst ikke tatt innover seg at kassa er tom,de tror det er like lett å hoste opp cash som det fattern gjør når de ber om en 200 lapp!

Livet skal bli herlig uten menneskeplakater på tribunen i TL

Adjø,som Jahn Teigen synger så søtt!
          Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

[QUOTE=arvegods;187314]Lurer på hva bastionen egentlig tror dem er?
            De møter opp ca 1500 på kamp og begynne å kreve noe som helst?

La oss se. Det var ca 2.100 tilskuere på Ullevål på søndag. Det var ca 100 av dem i VG svingen. Da har vi 2.000. Så vidt jeg vet telles sesongkortene med i tilskuertallet til lyn, så her kan det ikke ha vært mer enn drøye 1.500 tilskuere. Uansett var de påståtte 2.000 tilskuerene årets laveste i tippeligaen.
            Flere av adeccoliga-lagene hadde like mye om ikke mer, og jeg tør ikke tenke på tilskuertallet til lyn fremover i sesongen hvis de fortsetter dette herlige møkkaspillet. Og for ikke så snakke om hvis de skulle rykke ned, som de snart gjør, om ikke noe skjer. Det skal spilles tolv kamper til ( for de som er ute av cupen) og her tar de ikke mye poeng heller. Gleder meg veldig til 20. september nå! skål

Comment

Originally posted by garcia View Post
              Så vidt jeg vet telles sesongkortene med i tilskuertallet til lyn,
              Det tror jeg ikke stemmer. De betaler også seteavgift til Ullevaal Stadion, og bruker det samme innpasseringssystemet som oss, så de rapporterer nokikke fler enn de må.

Comment

Originally posted by hbrx View Post
                Det tror jeg ikke stemmer. De betaler også seteavgift til Ullevaal Stadion, og bruker det samme innpasseringssystemet som oss, så de rapporterer nokikke fler enn de må.
                Det teller vel opp seteavgiften og rapporterer denne til NFF, mens de lett kan se hvor mange sesongkort som faktisk har møtt opp, for så trekke de fra og legge til totalt solgte. Sånn at de kan skryte på seg femten, tjue tilskuere til...

Lyn har nå annonsert at de skal skifte spillestil. Jeg forstår ikke helt hvordan de skal gjøre det, for det jeg har sett av Lyn til nå i år er noe av det mest tannlause spillestilsløse søpla noengang. Det er faktisk så ille at det er skuffende med et så dårlig lag i Tippeligaen.

Desverre begynner jeg nå med gru å tenke på kampen vi har mot dem. Det er jo alltid sånn at bånngjørma tar seg sammen og vinner litt på slutten, og med det føkkings spøkelset som lusker rundt på Ullevaal (farfaren til banemesteren) går det vel rett i gurpa med oss... :/

Comment

Til tross for elendige resultater, leder Kent Bergersen Lyn etter ferien.
                  iflg. sportsjef i Lyn, Rolf Magne Walstad (Ikke ordrett sitert fra Walstad, men han bekrefter at Bergersen fortsetter)

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=568426

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
                    Til tross for elendige resultater, leder Kent Bergersen Lyn etter ferien.
                    iflg. sportsjef i Lyn, Rolf Magne Walstad (Ikke ordrett sitert fra Walstad, men han bekrefter at Bergersen fortsetter)

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=568426
                    'More of the same' - med lyd. + At nå skal Lyn skifte spillestil/formasjon

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...cle2814156.ece

Comment

Krever at Lyn betaler feriepenger

Lo Krever at Lyn betaler feriepenger:

http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.6697171

Comment

Originally posted by Onnis View Post
                        Enig! Men vi slår Lyn da. Hvis vi ikke gjør det så må det være faktum at det et spøkelse!
                        Hehe, jeg har ikke for vane og tro på spøkelser, men i dette tilfelle kan man vel si at det er ett spøkelse . Ellers håper jeg lyn blir degradert til 10. divisjon etter den 25. serierunden...

Comment

Originally posted by olemartinboy View Post
                          Hehe, jeg har ikke for vane og tro på spøkelser, men i dette tilfelle kan man vel si at det er ett spøkelse . Ellers håper jeg lyn blir degradert til 10. divisjon etter den 25. serierunden...

Drømmen er jo at de fra 19. serierunde frem til 25. serierunde tar så lite poeng, at vi sender de ned med seier. Så kan de gå konk å starte i 6. divisjon. Der de hører hjemme. Vi skal kjempe mot RBK, Brann, Viking, Stabæk og Lsk i fremtiden, ikke småklubber som FC Lyn.

Ett lag i Oslo.

Comment

Om Lyn ligger sist og har 12 poeng til kvalikk (før kampen mot VIF) kan vi spikre kista dems... De har nå fem poeng opp. Det er langt, men det kan jo fort bli en fantastisk ironi. Hvordan kan hevnen bli større?

Vålerenga snur den evige med 6-0 seier, på banen dems (som de måtte selge seg fra) og sender dem avgårde til Adeccoligaen fem runder før slutt... Da er det stor fare for at undertegnede går med i løpet av feiringa ihvertfall

Comment

Inkassosaker kan velte lisensene

I neste måned skal Lisensnemnda i Norges Fotballforbund reforhandle profflisensene med lagene i eliteserien. Halvparten av de 16 lagene har illsinte og utålmodige kreditorer på nakken.

FC Lyn Oslo, Bodø/Glimt og Tromsø IL er de desiderte verstingene i inkasso-klassen. De tre klubbene har så elendig betalingsevne, og så mange betalingsanmerkninger, at kredittselskapene gir dem alle strykkarakter. Til sammenligning vil enkeltpersoner med en eller flere betalingsanmerkninger ikke få lån i banker eller kreditt hos leverandører.

FC Lyn Oslo sliter ikke bare med tidligere spillere som truer med både forliksråd og rettssaker om feriepenger fra tidligere arbeidsforhold ikke blir utbetalt. Også 13 selskaper som har ytt klubben ulike tjenester, har ventet så lenge på pengene sine at de nå har latt inkassoselskaper overta hele inndrivelsen.

http://www.dagsavisen.no/sport/article427209.ece

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                                Om Lyn ligger sist og har 12 poeng til kvalikk (før kampen mot VIF) kan vi spikre kista dems... De har nå fem poeng opp. Det er langt, men det kan jo fort bli en fantastisk ironi. Hvordan kan hevnen bli større?

Vålerenga snur den evige med 6-0 seier, på banen dems (som de måtte selge seg fra) og sender dem avgårde til Adeccoligaen fem runder før slutt... Da er det stor fare for at undertegnede går med i løpet av feiringa ihvertfall
                                Det må selvsagt være 13 poeng opp, slik at de vil ligge 16 bak og ikke kan ta igjen på fem siste. Hvor de kan samle 15 poeng. Lyn må altså dette av sju poeng til lagene foran før den 25. runden. Noe som altså ikke fremstår som total utenkelig.

Terminlista er ganske tøff for dem med både Brann og RBK før oss.
                                12 Lillestrøm 18 4 7 7 24 31 19
                                13 Fredrikstad 18 5 3 10 21 27 18
                                14 Strømsgodset 18 4 5 9 17 25 17
                                15 Bodø/Glimt 18 4 5 9 18 34 17
                                16 Lyn 18 1 9 8 16 26 12

Comment

Working...
                                X