Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lyn-i-trøbbel-tråd (2009-føljetong)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"Vålerenga heier på Lyn" kan statskanalen melde.

Ok, jeg skal innrømme at jeg synes det var en god ide, og en flott gest, å sørge for at den skakkjørte svindler- og falsknercluben fikk seg en liten pengegave i vinter. Det mener jeg fortsatt - fotball bør avgjøres på gressmatta, ikke på kontorene og i domstolene.

Men at det sitter folk på Valle som ikke bare håper at vestkantbermen berger ræva si økonomisk, men også klarer kunststykket å redde seg sportslig, det er vel litt drøyt...
    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
      "Vålerenga heier på Lyn" kan statskanalen melde.

Ok, jeg skal innrømme at jeg synes det var en god ide, og en flott gest, å sørge for at den skakkjørte svindler- og falsknercluben fikk seg en liten pengegave i vinter. Det mener jeg fortsatt - fotball bør avgjøres på gressmatta, ikke på kontorene og i domstolene.
      Synes fortsatt at pengegave bidrar til å avgjøre det på kontorene istedenfor i idretten jeg da.. Tegneserieliga er svært uinteressant for min del i hvert fall. VIF ledelsen bør kun bruke energi og ressurser på VIF (’ingen kommentar’ ville være ett passende svar der). Det er mange andre gode (profesjonelle) måter å tjene penger på enn ett latterlig-falskt-liksom-by-derby -(jesp..booriiiing..) Vi er Vål’enga som skal bli noe i europeisk sammenheng. Hjelpe upopulære/ubetydelige småklubber på vestkanten bidrar ikke til det. I hvertfall ikke i lengden. Ett produkt som er ræva, vil og kan aldri bli populært.

Comment

Nye kontroverser i svindler- og falsknercluben på beste vest. Nå er det salgsobjektet Guastavino som furter - det viser seg nemlig at Liin vil ha så mye penger for han at det blir lite igjen til sign-on, i hvert fall dersom det er bergenspakket som sitter på den andre siden av bordet. Guastvinos agent, ikke helt ukjente Liverød, sier spillern nå forbereder seg på å spille høsten i 2. divisjon...

Comment

Originally posted by Skrible View Post
          Nye kontroverser i svindler- og falsknercluben på beste vest. Nå er det salgsobjektet Guastavino som furter - det viser seg nemlig at Liin vil ha så mye penger for han at det blir lite igjen til sign-on, i hvert fall dersom det er bergenspakket som sitter på den andre siden av bordet. Guastvinos agent, ikke helt ukjente Liverød, sier spillern nå forbereder seg på å spille høsten i 2. divisjon...
          like sikkert som at vi ikke får straffe så dukker det opp en ny lyn-sak! tusen takk preben! måtte dere først rykke ned en divisjon før dere blir degradert videre!

Comment

Lyn har jo på ett år eller to rota til mer enn vi har klart på 10-12. Og det sier ikke lite!! Fantastisk at det eneste som skjer er at Kenta må gå, her snakker vi buksepissing de-luxe.

Men underholdning i en litt mørk Enga-periode, det er det helt klart.

Comment

vi må slutte med dette produkt tullet,vif lyn er ikke et produkt den er en fotball kamp.Hater den moderne fotballen,er det gode tider tjener spillerne spenna er det dårlige tider tjener bare spillene mindre.Spenna bør være i klubbene

Comment

Selv om falsknercluben klarte å betale ut feriepenga i går, så de mest sannsynlig slipper å møte kong kurs på mandag, er det fremdeles kaos rundt trenerspørsmålet. I dag ble treningsøkta endra til løpetur rundt sognsvann fordi Kenta møtte opp i henhold til kontrakten, som enda ikke er terminert fordi partene ikke blir enig om kompensasjon... Nydelig!

Comment

vårt kjære enga skuffer av og til, men vi kan alltid stole på at vg vil skrive dritt om lyn. Dagens god-bit:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=556067

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
                    vårt kjære enga skuffer av og til, men vi kan alltid stole på at vg vil skrive dritt om lyn. Dagens god-bit:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=556067
                    Jeg synes også denne er litt interessant:
                    Originally posted by VG
                    En spiller Lyn må klare seg uten i kveld, er Diego Guastavino. Ifølge hans agent Terje Liverød, skadet uruguayaneren seg på trening søndag, og er uaktuell for spill mot Brann i kveld.
                    Var innom Bastardionens forum nettopp, og der er det mye undring over denne skaden - siden Liiin ikke hadde trening i går. Men som flere påpeker der i gården, det kan jo ha vært egentrening - selv om noen hinter kraftig frempå med mistanke om at Liverød har gitt ordre til Guastavino om å fake en skade...

Comment

• rykter, forvirring og kontrakter. høres kjent ut..

personlig ser jeg heller at han spiller på reservlaget til lyn enn at han hjelper brann eller rbk..

Comment

• - Dette var den eneste kampen som begynte klokke åtte så det var det som passet. Ja, også kjenner vi jo Alejandro Lago, sier Liverød etter en liten tenkepause.
                        Så de setter seg i bilen og kjører et par timer til Skien for å rekke en kamp klokka åtte fordi det er det som passer dem best sånn tidsmessig. De kunne jo forsåvidt brukt et kvarter for å se LSK klokka seks og faktisk spart litt tid, men nå er vel neppe verken LSK eller TIL en mulig arbeidsgiver for spilleren...

Comment

• Selv om vi opplever helsvarte dager for tida, så kunne ting vært verre; vi kunne vært Liiin! Siste tilskudd til såpeoperaen er nå altså Diego Guastvinos skade, som oppstod i går under trening, mens det ikke var trening. Spillerens rådgiver, Liverød, mener han derfor ikke kan spille i kveld, mens assistenttrener (enn så lenge) Halle mener spillern er frisk som en fisk... Dette kan bli episk!

Comment

• Originally posted by Skrible View Post
                            Selv om vi opplever helsvarte dager for tida, så kunne ting vært verre; vi kunne vært Liiin! Siste tilskudd til såpeoperaen er nå altså Diego Guastvinos skade, som oppstod i går under trening, mens det ikke var trening. Spillerens rådgiver, Liverød, mener han derfor ikke kan spille i kveld, mens assistenttrener (enn så lenge) Halle mener spillern er frisk som en fisk... Dette kan bli episk!
                            Denne Liverød har for meg alltid vært litt irriterende idiot, men nå begynner han å bli mest morsom, fra aftenposten:

"I dag sier spillerens rådgiver, Terje Liverød, at spilleren muligens ikke spiller mot Brann i kveld. En skade oppstått på trening i går skal ha ført til at Guastavino ikke er tilgjengelig for Lyn.

- Slik situasjonen var i går, tror jeg ikke han spiller i kveld. Han er skadet, sier Liverød til Aftenposten.no

- Men Lyn hadde ikke trening i går?

- Han fikk problemer med foten, og er hos fysioterapeut i dag. I tillegg har han smerter i kneet og vondt i magen, fortsetter Liverød.

- Alt på en gang, altså?

- Ja, han ble generelt dårlig i går. Men jeg kan ikke uttale meg om detaljer, sier Liverød."
                            +++

Comment

• Originally posted by FrodeAS View Post
                              - Han fikk problemer med foten, og er hos fysioterapeut i dag. I tillegg har han smerter i kneet og vondt i magen, fortsetter Liverød.

- Alt på en gang, altså?

- Ja, han ble generelt dårlig i går. Men jeg kan ikke uttale meg om detaljer, sier Liverød."
                              At han får vondt i magen av tanken på å spille kamp for en klubb han ikke vil spille for, og spille kamp mot en klubb han vil spille for, det er vel ikke noe merkelig?
                              www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                              Glemmer passordet mitt...

Comment

• And the beat goes on... Vg kan nå rapportere at det er fullstendig kaos i Liiinleiren før kampen i kveld.

Comment

Working...
                                X