Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

vålerenga maskot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vålerenga maskot

kan noen si meg hvorfor det er en løve? med tanke på at oslo er "tigerstaden", som fører meg over på hvorfor det blir kalt det?

Du tenker på Kongen, VIF ishockey sin nye maskot. Skulle jeg gjette ville jeg sagt at man ikke kunne velge en tiger som maskot da det konseptet er opptatt av Frisk Asker Tigers. Og så har vi jo et par løver i hovedstaden, plassert foran Stortinget http://www.oslokongen.no/postkort02.html

Forklaring på hvorfor Oslo kalles "Tigerstaden" finner du i denne http://www.abcnyheter.no/node/33853

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
      kan noen si meg hvorfor det er en løve? med tanke på at oslo er "tigerstaden", som fører meg over på hvorfor det blir kalt det?
      Bare ok at tiger-konseptet er brukt av andre - så ur-kjipe farger en tiger har 'a: gult og svart!
      Kan ikke kle et SÅ badtaste-dyr opp i kongeblått vel?!

Men hva om Oslo-kongen fikk en (tvilling?) -bror som maskot for VIF Fotball??

Comment

Originally posted by san Paolo View Post

Men hva om Oslo-kongen fikk en (tvilling?) -bror som maskot for VIF Fotball??
        Han vil jeg helst ikke møte..
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Enig med LD...
          Vi klarer oss fint uten overdimensjonale kosebamser med fårete ansiktsutrrykk som vinker og smiler og ser dum ut.

Comment

Maskoter er faktisk litt for bønder, etter min mening. Selv om det kanskje kan være noe for kidsa

Comment

Dette er hva jeg kaller skikkelig maskot..Denne kunne revet pippipmaskoten i fillebiter

Med YouTube kan du se populære videoer, kose deg med favorittmusikken din og laste opp ditt eget innhold – og dele det med familie, venner og resten av verden.
              *****KREPP ARMY*****
              DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
              Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                Han der kunne vi trengt i midtforsvaret. Tror ingen ville prøvd å angripe oss da
                Felt E

Comment

Piip piipene

Små gule fugler er ihvertfall ikke den aller tøffeste figuren man kan ha som maskot...
                  Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                    Dette er hva jeg kaller skikkelig maskot..Denne kunne revet pippipmaskoten i fillebiter

http://www.youtube.com/watch?v=29vIP68_pk0
                    haha! Fantastisk maskot! men jeg stiller spørsmål ved klubblojaliteten dens :P Jeg tror den ville heiet mer på snacks og piknikkurver enn på Vålerenga.

Comment

Sitter noen dager til i Thailand.
                      Og på tide å farge opp logoen.
                      I tillegg skulle jeg gjerne hatt vår gamle maskot, den som ser ut som et troll. Er det en løve?
                      Noen som har link til noen bilder?

Comment

Working...
                      X