Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Om TV 2 (splittet fra kamptråd VIF-MFK)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Om TV 2 (splittet fra kamptråd VIF-MFK)

Når man skal fylle rollen som dansekjendis og samtidig interesere seg for fotball kan det gå litt galt. Hold deg vekk fra Vålerenga din PR-kåte sirkusklovn.

Norsk journalistikk gjør meg så forbanna trist at jeg får lyst til å banke opp den kvalme sammenkomsten av de mest motbydelige indivdene det er mulig å finne. En danseglad solariumsbrun humorist, en liten avdanka dverg, også har du jævelen sjøl. Davy Wathne. En gammal utslitt gubbe som ikke har det minste peilig på fotball, men som uke inn og uke ut sitter der å hiver ut den mest avskyelige dialekten ut på Norges desidert største drittkanal på inn og utpust. Fyren er så jævlig fornøyd med seg sjæl og!! Og det går faen meg ikke ann å unngå det ekle trynet hans, uansett hvor enn du ser hen så dukker det gråde håret hans opp. Han er så uendelig glad i å høre sin egen stemmerøst at det skulle faen ikke vært lov.

Og sist men ikke minst. Grå-Lars. Hva skal man si...
    Jeg velger å ikke si noe heller.

Denne forkastelige gjengen tror dem er så jævlige interessante å høre på at dem like gjerne holder "nachpiel" utover natta på TV2, der de kan spille seg sjæl helt ut. Realiteten er at disse middelaldrene kålhuene bare kan en ting her i livet, nemmelig fotball. Alt annet er ubetydelig for dem.
    Foreslår at alle boikotter TV-2 og snart må vi stoppe TV2 i å sende oss, og i det hele tatt å intervjuet Spillere og trenere. Bør da være visse krav til en journalitst her i dette lille møkkahølet av et land.

"Hvor viktig var det med 3-poeng?" Per M. Høgmo : " d E klart d e veldig viktig å spella bal å få scoja nåk mål til å djepe kapæn.

"Er det viktig å få en god start på sesongen" - " ja, veldig veldig viktig"

Kyss meg i rævva!!! Når Carsten Skjelbreid blir kjendis, ja da vet jeg faen ikke hvordan det skal gå med detta landet. Fotballen blir ikke det viktigste lenger, men klisjeer, selvsagte forklaringer, motbydelige dialekter, dommerklager, og repriser rundt omdiskuterte hans hver jævla runde. Det er faen meg flere situsasjoner der spille ligger å griner på matta, en det er fine angrep. Men gule fotballsko skal dem ha!!

"Det er klart jeg har ambisjoner om utladet" -en fjott fra tippeligaen etter ferdigscora mål anno 2010.
    prøv å se Messi overkjøre Arsenal på egenhånd før dere ser Marienlyst stadion, med bugge pettersen og Ronny Deila etterfulgt av Carstens klovnestreker etter kamp. For ikke å glemme "Matchball Mandag" hvor ukens dommere skal få så øra flagrer.

Jeg er glad vi ikke kom med til VM og aldri kommer dit, for der har vi faen ikke noe å gjørra! Jeg blir flau av å være fra dette landet, og neste gang jeg hører en ungutt fra haugesund snakke om united etter to mål mot løv ham i køppen så går jeg å henger meg!

-Sorry for ot, men faen heller. Noen må da være enige her?

Originally posted by garcia View Post

Jeg er glad vi ikke kom med til VM og aldri kommer dit, for der har vi faen ikke noe å gjørra! Jeg blir flau av å være fra dette landet

Bare å flytte, du blir ikke savnet.

Comment

Hold deg vekk fra Vålerenga din PR-kåte sirkusklovn.

HÆ??? Hva prater du om? Skjedde noe av dette på Ullevaal?
      Joa, kan fort bli litt småpinlig med klamme intervjuer i pausen, men dette fikk ikke jeg med meg på stadion ihvertfall.

Comment

Når man skal fylle rollen som dansekjendis og samtidig interesere seg for fotball kan det gå litt galt. Hold deg vekk fra Vålerenga din PR-kåte sirkusklovn.

Norsk journalistikk gjør meg så forbanna trist at jeg får lyst til å banke opp den kvalme sammenkomsten av de mest motbydelige indivdene det er mulig å finne.

(.... m.m.m....)

Jeg er glad vi ikke kom med til VM og aldri kommer dit, for der har vi faen ikke noe å gjørra! Jeg blir flau av å være fra dette landet, og neste gang jeg hører en ungutt fra haugesund snakke om united etter to mål mot løv ham i køppen så går jeg å henger meg!

Hm... Du har nok noen poenger og formulerer deg krasst...
        Men du - om noen - burde virkelig vurdere ett år i utlandet - LANGT VEKK fra gamle Noreg og fotballen her... Who says u can't?

Comment

Originally posted by hbrx View Post
          HÆ??? Hva prater du om? Skjedde noe av dette på Ullevaal?
          Joa, kan fort bli litt småpinlig med klamme intervjuer i pausen, men dette fikk ikke jeg med meg på stadion ihvertfall.
          Er jo mange her som er misfornøydšmed de såkalte fotball-"ekspertene" i TV2. Mye møl og rart derfra nå som før. (Noe bra også, jada. Syns Bengt Eriksen er brukbar)

Nå syns jeg ikke Skjelbreid er den verste, men så så/hørte jeg ikke hva han lira av seg ifbm. kampen mot Molde heller...

Syns han hadde og fortsatt har et poeng, han som skrev her for et par år siden, at gutta i TV2 (Davvvy, Mini og Hoff først og fremst) burde ha på seg røde neser når de satt i studio og plapra. Da ville det bli mer samsvar mellom utseendet og med nivået de var på...

Comment

Herlig "rant". Jeg må si jeg koste meg ordentlig over dette krasse innlegget.

Dorian Stefan
            *****KREPP ARMY*****
            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Holder med Dorian her - fikk pustebesvær av denne!

"Motbydelige dialekter" - herlig utblåsning

Comment

La oss få klarhet her. Var innlegget morsomt fordi det var bra?
                Aldri hørt ordet "rant" før, så ble litt usikker...
                I hvert fall, det må da kunne gå ann å lufte litt aggresjon uten å bli bedt om å rømme landet. Alt jeg ville var å få frem at jeg simpelthen ikke kan fordra TV2 og alt som følger med.

Og for de som ikke fikk det med seg, her er dråpen som fikk det til å renne fullstendig over, og som utløste tiraden.

Comment

I hvert fall, det må da kunne gå ann å lufte litt aggresjon uten å bli bedt om å rømme landet. Alt jeg ville var å få frem at jeg simpelthen ikke kan fordra TV2 og alt som følger med.

Og for de som ikke fikk det med seg, her er dråpen som fikk det til å renne fullstendig over, og som utløste tiraden.

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=418078
                  "Rant" er et engelsk ord. Tirade er nok kanskje en god norsk oversettelse.

Mer om "rant" her: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rant
                  Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Herlig tirade, enig i mye, men syns Norge er et ganske fint land. Desverre er det alt for mange bønder og politifolk her. Noe som jeg tror er hovedårsaken til de elendige resultatene internasjonalt.
                    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=418078
                      Innlegget var veldig bra...Jeg kjennte aggresjonen lyse ut av innlegget.

Dorian Stefan
                      *****KREPP ARMY*****
                      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                        Herlig tirade, enig i mye, men syns Norge er et ganske fint land. Desverre er det alt for mange bønder og politifolk her. Noe som jeg tror er hovedårsaken til de elendige resultatene internasjonalt.

Det er mye rart bønder og politifolk får skylda for, men at de er hovedårsaken til at Norge har så dårlige resultater internasjonalt var nytt for meg.

Comment

At dette er noe å revne på tvers for forstår jeg ikke. Ja, like forutsigbart og kjedelig som de fleste andre sportsjournalister er det vel, men jeg kan ikke se noe som er verd å hverken rømme landet eller klikke i vinkel på.

Comment

Working...
                          X