Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Forslag til ny sang før kamp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forslag til ny sang før kamp

Synes kjerka begynner bli litt utdatert, derfor tenkte jeg å foreslå en ny låt vi kan kore, http://www.youtube.com/watch?v=NG2zyeVRcbs Jeg tror faktisk denne kan trøkke skikkelig til, tenk 15000 synge denne av full hals, gåsehuuud! <3
    Ikaros Oslo

håper du er skikkelig på fylla og våkner med angst imorgen!!!

Comment

Har du drukket?

EDIT: Se der ja, flere som tenker det samme.

Comment

Jeg velger å satse på at dette er stor ironi..

Comment

hahahaha, dagens beste forslag!! du skal ha for forsøket

Comment

Om fylla har skylda for dette er det vel helt ok :P Man har vel kanskje selv vært inne på dette forumet en litt for sen kveld en gang eller to før, så man vet at ting kan skje
            IKAROS

Comment

Originally posted by 2rstein View Post
              håper du er skikkelig på fylla og våkner med angst imorgen!!!

Fylla, mentalt ustabil i gjerningsøyeblikket eventuelt bare glemt å logge av slik at andre fikk det moro

Comment

Kan dere være så snill å slutte å kåle om at Kjerka er utdatert og alt det våset der?? "Kjerka" skal fredes og synges til vi dør. Ferdig med den saken.

Når det gjelder forslaget ditt, så tar jeg det ikke på alvor engang.

Comment

Tror Loffen traff veldig bra
                  Ikaros Oslo

Comment

Greit å bytte ut Kjerka etterhvert vel... Men, for et ufattelig dårlig forslag. Hannah Montanah lizzom! Nei, hallo!
                    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by garcia View Post
                      Kan dere være så snill å slutte å kåle om at Kjerka er utdatert og alt det våset der?? "Kjerka" skal fredes og synges til vi dør. Ferdig med den saken.
                      Takk og pris for at det fortsatt finnes folk med vettet i behold!
                      --- 228 ---

Comment

Originally posted by garcia View Post
                        Haha, synges? Er det kanskje du som bestemmer om vi skal synge eller ikke?

Comment

Originally posted by Onnis View Post
                          Haha, synges? Er det kanskje du som bestemmer om vi skal synge eller ikke?

stakars

Comment

Ler meg istykker. For en humor!
                            Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Skal det byttes sang før kampen en eller annen gang så KREVER jeg " Cherie Cherie lady " med det tyske rock and roll orkesteret Modern Talking

Comment

Working...
                              X