Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

AVLYST!: Kamptråd: Hamburger SV - Vålerenga 18. Mars 11:00 AVLYST!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AVLYST!: Kamptråd: Hamburger SV - Vålerenga 18. Mars 11:00 AVLYST!

http://www.vif-fotball.no/article3343925.ece

Ikke bekreftet av HSV enda, men de har vel mer å gjøre enn å glede seg til en treningskamp mot et Norsk lag.

Quiz: Hvilken tidligere Vålerenga-spiller har også spilt for HSV (Er vel bare en trooor jeg).

Originally posted by skog View Post
    http://www.vif-fotball.no/article3343925.ece

Ikke bekreftet av HSV enda, men de har vel mer å gjøre enn å glede seg til en treningskamp mot et Norsk lag.

Quiz: Hvilken tidligere Vålerenga-spiller har også spilt for HSV (Er vel bare en trooor jeg).
    KOm bare Erik Soler, men han er jo kanari?

Edit: Jørn Andersen!

Comment

Ser at HSV spiller kamp mot Freiburg dagen før. Blir vel ikke akkurat toppa lag mot Enga på søndag da. Men moro for oss som skal nedover da vi kan se mer fotball!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
        KOm bare Erik Soler, men han er jo kanari?

Edit: Jørn Andersen!
        DoH!! Da er det TO! Jørn har 18 kamper for HSV før han gikk til Dynamo Dresden, men det er en annen spiller jeg tenkte på! Denne spilleren har fler enn 18 kamper.

Comment

Lett: Allan Jepsen hadde noenogtjue kamper for HSV på slutten av 90-tallet så vidt jeg husker...
          Thomas

-Du skal lytte til selvskryt, Det kommer fra hjertet!

Comment

DoH!! Da er det TO! Jørn har 18 kamper for HSV før han gikk til Dynamo Dresden, men det er en annen spiller jeg tenkte på! Denne spilleren har fler enn 18 kamper.
            Allan Jepsen selvfølgelig!

Comment

Yep, Jepsen! Kan ikke tilby noen premie riktignok.

Comment

Originally posted by EGGET73 View Post
                Lett: Allan Jepsen hadde noenogtjue kamper for HSV på slutten av 90-tallet så vidt jeg husker...
                Du eller wikipedia?

Comment

Var faktisk meg denne gangen, men dobbeltsjekka med Wiki etter å ha svart på spørsmålet...
                  Thomas

-Du skal lytte til selvskryt, Det kommer fra hjertet!

Comment

I tillegg til Jørn Andersen er/var de følgende norske spillerne i HSV: Per Ciljan Skjelbred (2011-->, 5 kamper, 0 mål), Erik Francisco Solér (1984-85, 25, 0), Asbjørn Halvorsen (1922-34, antall kamper/mål ?, tysk mester 1923,28).
                    Andersen spilte forresten 18 kamper og scorte kun ett mål.
                    Last edited by Ogni M; 28.02.2012, 11:09.
                    mvh

Ogni M

Comment

Her spillerbilder av Andersen, Soler og Halvorsen:
                      http://www.moellers-hsv-eck.de/S%20B...1985/soler.JPG
                      http://www.moellers-hsv-eck.de/Bilde...5/andersen.JPG
                      http://www.moellers-hsv-eck.de/S%20B...928/zuban3.JPG
                      mvh

Ogni M

Comment

Forøvrig spiller UK Subs på Fabrik i Hamburg Fredag 16.

Og Thomas Dybdahl på søndag dersom noen liker sånt.

Comment

Og bandet mitt spiller på Molly Malone på lørdan, coverrock, hvis noen har lyst til å komme forbi skal jeg lære gutta ettpar Vål'enga sanger! Hvis noen trenger tips om billig og grei overnatting kan dere bare spørre, har en bra deal på ett hotel på Reperbahn der jeg innlosjerer andre band som har spillt isammen med oss! Hvis noen av dere har god husk så spillte vi på klanens 10 års jubileum på Oslo Åpne teater. Gleder meg, og håper å treffe mange av dere overe en øl, har fri på fredan så da er jeg nok tørst!!
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                            Og bandet mitt spiller på Molly Malone på lørdan, coverrock, hvis noen har lyst til å komme forbi skal jeg lære gutta ettpar Vål'enga sanger! Hvis noen trenger tips om billig og grei overnatting kan dere bare spørre, har en bra deal på ett hotel på Reperbahn der jeg innlosjerer andre band som har spillt isammen med oss! Hvis noen av dere har god husk så spillte vi på klanens 10 års jubileum på Oslo Åpne teater. Gleder meg, og håper å treffe mange av dere overe en øl, har fri på fredan så da er jeg nok tørst!!
                            Husker det, du hadde en trang til å spille number of the beast husker jeg.

Comment

UK subs er å anbefale. For å gå litt off topic så gjorde de en legendarisk konsert på Garage for typ tre-fire år sida. Så det må dere få med dere. En god nummer 2 etter Vålerenga hvis man skal til Hamburg der altså.

Comment

Working...
                              X