Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fredagshumor

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fredagshumor

En Celticsupporter, en Newcastlesupporter og en trønder på fotballtur sitter i en pub. Alle stirrer bort på en mann som sitter alene på et bord borte i kroken. Det er noe veldig kjent med han, men ingen av dem kjenner ham igjen. De stirrer og stirrer helt til Celtic-supporteren plutselig utbryter:

'Herregud, det er jo Jesus!'

Joda, der satt Jesus med en halvliter. Fulle av glød spanderer de hver sin øl på ham, en Guinness, en Newcastle Brown Ale og en E.C. Dahl. Jesus smiler, tar imot halvliterne og nyter dem en etter en.

Når han er ferdig, reiser han seg og går bort til de tre mennene. Han strekker ut hånda mot Celticsupporteren og takker ham for Guinness'en. Når det er gjort roper Celticsupporteren av begeistring:

'Gikta jeg har hatt i 10 år er borte! Dette er et mirakel!'

Jesus tar så Newcastlesupporteren i handa og takker for den friske halvliteren med Newcastle Brown Ale. Når han slipper taket, er

Newcastlesupporteren nærmest i sjokk:

'Utrolig, ryggplagene mine er helt borte! Dette er også et mirakel!'

Jesus snur seg deretter mot trønderen som velter stoler og bord for å komme seg unna.

'Hva er galt?', spør Jesus.

'Kom dæ vekk!', roper trønderen . 'Æ e på uføretrygd!'

-Morten-
    Ære være Vålenga

Re: Fredagshumor

Hm, i de fleste versjoner av denne vitsen er det vel en Enga-supporter som går på uføretrygd. I alle fall når jeg forteller den...

Comment

Sitat: Den fre, 22 september 2006 16:06 skrev lille i:

> Hm, i de fleste versjoner av denne vitsen er det vel en Enga-supporter som går på uføretrygd. I alle fall når jeg forteller den...

Gammal som støv den der og i den engelske versjonen er det alltid en scouser on the dole, som seg hør og bør
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

syntes den var drit-morsom jeg. ble fenglsa me en gang ettersom jeg også er newcastle supporter

Comment

Ikke hørt den før. Nice one! (uansett versjon)

Comment

hehe ikke hørt den før ejg heller. Uansett bra at folk gidder å legge inn sånn her da, for jeg kjeder meg her, og da er det alltid greit å ha noe dumt å lese på
            IKAROS

Comment

Når vi først er inne på vitser har jeg mange fotball-vitser rundt Vålerenga.

- Hvor skal du da gutten min?

- Jeg skal på fotballkamp å se Vålerenga.

- Å det er sikkert moro når dem vinner?

- Jeg vet ikke, jeg har bare likt dem i to år.

Comment

ikke fotball men morsom:

Kjære dagbok.

I dag ringte firmaet som har byttet vinduene mine, og lurte på om jeg ikke skulle betale snart.

Jeg svarte at selv om jeg er blond er det ikke en selvfølge at jeg er dum.

Montøren som satte inn vinduene fortalte meg at disse vinduene betaler seg selv innen et år, og det har snart gått et år, så disse vinduene er jo nesten nedbetalt....

da ble det helt stille i den andre enden. så jeg la på...

har ikke hørt noe fra dem siden.

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

vel det er ikke fredag men mandagshumor funker vel det også

Hvorfor jeg sa opp min sekretær!!!

Jeg våknet om morgenen den dagen jeg fylte 45 år. Jeg følte meg ikke særlig bra, men håpet min kone ville gratulerer meg med dagen.

Til min store skuffelse sa hun ikke engang god morgen.

Ved frokostbordet snakket ikke engang barna til meg. Da jeg kom på jobben gratulerte min sekretær meg med dagen! Jeg ble veldig glad, for

hun var den eneste av mine kollegaer som husket på det.

Ved lunsjtider sa min sekretær: "kanskje vi skulle spise lunsj sammen?"

Jeg svarte at det var det hyggeligste som hadde skjedd meg den dagen, så

vi dro for å ta et glass og noe å spise sammen.

På vei tilbake sa hun: " hvorfor skal vi egentlig dra tilbake til jobben

på en slik dag?" - og så foreslo hun at vi skulle dra hjem til henne i

stedet.

Etter å ha fått servert en drink i hennes leilighet sa hun: "er det

greit at jeg tar på noe mer uformelt?" Jeg svarte "for et spørsmål!" og

tenkte for meg selv at dette kunne bli en interessant opplevelse. Hun

gikk inn på soverommet, og etter en stund kommer hun ut med en enorm

kake, etterfulgt av min kone, mine barn, min sjef og alle mine

kollegaer.

Og der satt jeg, som en idiot, helt naken i sofa'n.....

[url]http://www.badblueboys.hr/[/url]

Comment

WOHO, fredag igjen!

Det var to gutter som var ute å spilte fotball på Jarmyra, da en rotweiler kommer løpende inn på banen og glefser etter den ene gutten.

Den andre gutten er snartenkt og river av en planke fra et gjerde i nærheten og dasker løs på hunden til den blir liggende livløs på gresset.

En journalist fra Budstikka, som har sett hele episoden, kommer til og tar en prat med gutten. I notatblokken sin skriver journalisten

"Ung Stabæk-supporter reddet kamerat fra å bli drept av et hunde-udyr". "Men jeg er ikke Stabæk-supporter" sier gutten. "Beklager,

men siden vi er i Bærum, antok jeg at du var Stabæk-supporter", sier journalisten og stryker ut setningen. "Ung Lyn-helt redder kamerat

fra å bli lemlestet av beist", skriver journalisten i notatblokken. "Men jeg er ikke Lyn-supporter heller" sier gutten. "Men alle her i flere mils omkrets er jo enten Lyn- eller Stabæk-supportere. Hvilket lag holder du med da lille venn?" "Jeg er RBK-fan" sier gutten. Journalisten tar frem notatblokken igjen. Starter på et blankt ark og s kriver "Liten bartefaen lemlester familiens kjæledegge"...
                    www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                    Glemmer passordet mitt...

Comment

En mann går inn til legen, åpenbart deprimert. "Jeg har et problem med pikken min" sier han. "Åh" sier legen. "Fortell hva som er galt".

Mannen forteller: "Du skjønner, når jeg står opp så feier jeg over kona før jeg tar en tur i dusjen, spiser frokost og går ut døra. Jeg sitter på med en kvinnelig kollega, og hu starter alltid kjøreturen med å suge meg. Så kommer vi frem til jobb, og der venter sekretæren min. Så jeg låser døra på kontoret og knuller hu hardt bakfra. Så er det lunsj, og jeg går inn på kopirommet der hun unge jenta med det røde håret holder til. Så jeg puler hu også. På vei hjem blir jeg sugd av kollegaen min igjen, men i stedet for å gå inn døra hjemme går jeg inn til nabokona og puler hu først. Så kommer jeg hjem, spiser middag, puler kona før jeg legger meg for å sove. Og sånn har jeg det hver dag".

Legen er åpenbart forfjamset, og stammer fram: "Så, hva er egentlig galt med det?"

Mannen svarer: "Jo du skjønner, det gjør vondt når jeg runker...".

Comment

En tvilsom hippie satt ved siden av ei vakker ung nonne på bussen.

han spurte om hun ville ha sex, men hun sa nei. da hun hadde gått av sa sjåføren at nonnen gikk til kirkegården hver tirsdag ved midnatt for å be. kle deg ut i hvit kappe og kommander henne til å ha sex fordi du er gud.

det gjorde hippien. nonnen ba om analsex fordi hun var jomfru.

etterpå dro han av seg kappen og sa: HA HA, jeg er hippien!

men da sa nonnen: HA HA, jeg er bussjåføren

Comment

En kvinne våkner en natt og oppdager at mannen ikke ligger i sengen sin.

Hun tar på seg morgenkåpe og går ut på kjøkkenet. Der sitter mannen og

stirrer ned på en kopp rykende kaffe. Han ser ut til å være i dype tanker.

Hun ser på at han tørker en tåre fra øyekroken og tar en slurk av

kaffen...

- Hva er det som er i veien, kjære, hvorfor sitter du her på denne tiden

av natten?

Mannen ser opp fra kaffen...

- Husker du for 20 år siden, da du var bare 15?

Kona blir rørt til tårer over at han kan være så følsom...

- Selvfølgelig gjør jeg det, kjære.

Mannen trekker pusten. Ordene kommer ikke lett...

- Husker du at din far tok oss i baksetet på bilen min mens vi elsket?

- Jeg husker det også, sier kona mykt..

- Husker du at han skjøv ei hagle i ansiktet på meg, og sa at jeg hadde

valget mellom å gifte meg med deg eller tilbringe 20 år i fengsel?

- Det er klart jeg husker.

Mannen trakk et dypt sukk..

- I dag ville jeg sluppet ut.
                          [url]http://www.badblueboys.hr/[/url]

Comment

Ole og Per gjør seg klar til å starte en runde på golfbanen. Utstyret sjekkes, og Ole blir oppmerksom på at kameraten kun har med seg én ball.

- "Skal du ikke ha med flere baller?"

- "Nei, det holder med denne."

- "Men hva hvis du mister den?"

- "Ingen fare. Den er ikke mulig å miste."

Per skjønner ikke bæret...

- "Hva hvis du skyter'n i vannet?"

- "Den flyter."

- "Hva om det blir bekmørkt?"

- "Den lyser i mørket."

- "Hva om du skyter'n inn i buskene og ikke finner den?"

- "Den piper."

- "Forbløffende! Hvor fikk du tak i denne?"

- "Jeg fant den."

Comment

Hva er forskjellen på "mot" og "baller"?

Mot

Mot er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta, bli angrepet av kona med en kost og ha mot til å spørre: "Gjør du fortsatt rent, eller skal du ut å fly en tur?"

Baller

Baller er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta, med lukt av parfyme og øl, leppestift på kragen, klaske kona på baken og si: "Så var det din tur, tjukka!"
                              Thru the darkness

of Future Past

the magician longs to see

one chants out

between two worlds

Fire - walk with me.

Comment

Working...
                              X