Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stokstad - igjen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stokstad - igjen

NRKs Morten Stokstad skal iflg. Aftenposten ha twitra følgende:

'Albania er visst best (verst) i verden på organstjeling. Tror vi holder oss på rommet.'
    ....
    Tja... I Stokstad-familien så fikk søstera (Marte) intelligens, sjarme og humor - Morten fikk vel strengt tatt ingen av delene - og ble LSK-supporter.

Så Stokstad kunne nok gått trygt på gata i Tirana. For Om de stjeler organer i Albania - så vil de vel stjele organer som har noe verdi.

Politiet hos Stokstad inatt. 3 landslagsspillere kastet ut fra fest halv fire om natten.

Fuktige greier har jeg forstått. Noen som vet noe sladder om dette? Sjarmerende greier.

Jeg unner forøvrig VIF-hateren Morten intet godt.

Politiet avbrøt fest med A-landslagsspillere i natt
    * Kjent TV 2-journalist var vert - husbråk på nachspiel holdt naboene våkne http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10104126
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Hvor bad-taste kan et party bli?
      Hyggelig at dem synger 'optimist', da...

Men hva gjør egentlig Stokstad på Grünerløkka? Trodde han bodde nærmere Orderud...

Comment

Originally posted by san Paolo View Post

Men hva gjør egentlig Stokstad på Grünerløkka? Trodde han bodde nærmere Orderud...
        Hvor bad taste? Morten Stokstad + Optimist med Jan Teigen pusher grensa. Kommer det ut at Jan Teigen også deltok så tror jeg vi når et maksnivå.

Det alle bøfler har til felles er at de forveksler misunnelse med hat. Stokstad har skutt gullfuglen og fått seg en så godt betalt jobb at han kunne flytte til byen.
        Gir han the evil eye hver gang han passerer meg i Thorvald Meyers gate...
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
          Hvor bad taste? Morten Stokstad + Optimist med Jan Teigen pusher grensa. Kommer det ut at Jan Teigen også deltok så tror jeg vi når et maksnivå.

Det alle bøfler har til felles er at de forveksler misunnelse med hat. Stokstad har skutt gullfuglen og fått seg en så godt betalt jobb at han kunne flytte til byen.
          Gir han the evil eye hver gang han passerer meg i Thorvald Meyers gate...
          ... if looks could kill....
          Noen ganger kunne man nesten ønske det.

Vg skriver at det var Søderlund, Jarstein og André Hansen som hjalp Stokstad å holde naboene våkne...
          (VG Nett) Alexander Søderlund (25) bagatelliserer nattens høylytte festing med landslagskollegene Rune A. Jarstein (28) og André Hansen (23).

Ellers enig m Søderlund - Og Siem - at det ikke er noen veldig stor sak. Landslags-våren var jo over
          Men at det var hos Stokstad må jo telle i skjerpende retning...

Er glad at Grindheim ikke var hos erke-bonden...

Comment

Forøvrig er det lenge siden det var "NRKs Morten Stokstad" - han gikk betegnende nok til kvalitetskanalen TV2 tilbake i 2010.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post

Det der synes jeg var ett ufint slag under beltestedet til familien Orderud!! Greit å bli dømt nord og ned i retten men å bli beskyldt for at bøffelstokstad skulle bo her i nærheten er å gå laaaaaangt over grensen
              Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post
                Det der synes jeg var ett ufint slag under beltestedet til familien Orderud!! Greit å bli dømt nord og ned i retten men å bli beskyldt for at bøffelstokstad skulle bo her i nærheten er å gå laaaaaangt over grensen
                Ops, sorry... My bad...

Comment

http://www.dagbladet.no/2013/12/23/s...ball/30992082/

Stokstad slutter i TV2

Edit: Eller slutter og slutter
                  https://twitter.com/lastverk/status/415250495989493761

At @mortenstokstad selv velger å slutte i TV2 er årets juleløgn. #julebordskandale
                  Last edited by Guest; 23.12.2013, 23:34.

Comment

Working...
                  X