Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Borgervern

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borgervern

Når vi opplever 88 gamle kvinner blir utsatt for "våre nye landsmenn", hva gjør man? Alle skjønner nå hva røde neser har gjort mot et vakkert land? Dette altså i byen jeg er oppvokst og elsker. Hva gjør man?

Tipper dette blir sletta, og jeg utestengt. Men er det ikke på tide at noen står opp?

Og nei, dette er ikke rasisme, men fakta.

Har dere litt baller, bør dette kunne diskuteres.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      Og nei, dette er ikke rasisme, men fakta.

Har dere litt baller, bør dette kunne diskuteres.
      Isko Boys er på saken ifølge facebook
      https://www.facebook.com/IskoBoys

Respekt!
      You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post
        Isko Boys er på saken ifølge facebook
        https://www.facebook.com/IskoBoys

Respekt!
        Hehe, det veit jeg da. Nok er nok, er det ikke?

Comment

Nok er nok ja, samme hvem som tar tak i saken sålenge folk slipper å bli overfalt og rana
          You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post
            Nok er nok ja, samme hvem som tar tak i saken sålenge folk slipper å bli overfalt og rana
            De fleste tenker nok på mor, far, søster eller bror nå ja. Selvsagt kan ikke disse menneskene få holde på. Det er vårt land, ikke deres. Det må være klart.

Comment

Følg nøye med på denne dokumentaren.

Comment

Stacey Dooley.....

Comment

Dette er altså et eksempel på bra folk. I hvert fall noen. Men vi kan ikke akseptere det som skjer i Oslo by nå. Demå sskjønne at det er vårt land.

Comment

Kutt ut det pisspreiket a! Stå gjerne opp mot ranere og overfallsmenn, men gå på person, ikke etnisitet.

Comment

Jeg synes det ville være bra om vi fikk gjort noe med ranerne, men jeg synes også det hadde vært bra om vi fikk gjort noe med de holdningene som gjør at du og andre ikke er i stand til å skjønne at ikke alle utlendinger er kriminelle.

Borgervern er noe dritt, fordi det kan brukes til alt mulig og er uten regler. Borgervern med demokratiske regler er jeg derimot helt for.... Det kalles politi.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                        Kutt ut det pisspreiket a! Stå gjerne opp mot ranere og overfallsmenn, men gå på person, ikke etnisitet.
                        Hehe. Og hvor mange prosent av disse tror du er nordmenn? "Tre av utenlandsk opprinnelse". " 4 av utenlandsk opprinnelse". Du følger med?

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                          Jeg synes det ville være bra om vi fikk gjort noe med ranerne, men jeg synes også det hadde vært bra om vi fikk gjort noe med de holdningene som gjør at du og andre ikke er i stand til å skjønne at ikke alle utlendinger er kriminelle
                          Det skjønner jeg da McCabre. Men vi kan da ikke stikke hue ned i sanden som strutsen?

Comment

Og for å ha sagt det, jeg er halvt selv. Italiensk, men dog.

Comment

Det skjønner jeg da McCabre. Men vi kan da ikke stikke hue ned i sanden som strutsen?
                              Hva er det du tenker at det kan være lokkende å gjemme seg for der nede i sanda ? Dette handler ikke om å lukke øya men om virkelighetsforståelse, på flere plan.

Og for å ha sagt det, jeg er halvt selv. Italiensk, men dog.
                              Halvt italienere er ikke utsatt for rasisme og andre fordommer i Norge i 2013. Det veit alle.

Comment

Working...
                              X