Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Borgervern

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by VIFpatriot View Post
    Hehe, satt og venta på den. Jeg er 3. Generasjons Engasupporter og valgte ikke nydelige Vålerenga. Det var allerede bestemt da jeg ble født. Mine holdninger? Mulig jeg har vært noe drøy, men poenget står. Norge er herpa. Når skal folk våkne?
    Norge er langt i fra herpa. Det viser en komplett mangel på perspektiv og gangsyn å mene det.
    Den tingen som er mest truende for det relativt trygge og gode samfunnet vi er vant med, er de stadig voksende fordommene og paranoiaen særlig retta mot innvandrere.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      Mine holdninger? Mulig jeg har vært noe drøy, men poenget står. Norge er herpa. Når skal folk våkne?
      Kravet om fascistoide dødsskvadroner som skal luske rundt i gatene for å banke mørkhudede (de du kaller "utlendinger") vil verken fikse symptomer eller årsaker av denne uønskede utviklingen.
      Hvis du er så glad i fascisme, kan du ikke bare bli i Roma neste gang?
      mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
        Hvis du er så glad i fascisme, kan du ikke bare bli i Roma neste gang?
        Det er en nydelig by hvor jeg ofte besøker familie og ser Lazio, men jeg er født og oppvokst i Oslo. Ikke fullt så digg. Nå.

Fascisme. Jesus.....

Comment

Det er en grunn for at Lazio har det kallenavnet det har.
          mvh

Ogni M

Comment

yeezz... her var det mye crap. Feil forum, ikke feil tema. Litt mer VG forum spør du meg.

Jaja.
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Vi kjørte dette som et lite eksperiment for å se om rasist-trollet kunne temmes. Det kunne det dessverre ikke, og vedkommende har nå fått et halvt års pause. Tråden er nå låst.

Comment

Working...
              X