Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bråk i Fyllingsdalen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bråk i Fyllingsdalen

Litt kjedelig dette akkurat nå ja...

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Originally posted by JorgenH View Post
    Takk til alle de Vålerenga-supporterne som var involvert i slagsmålet i Fyllingsdalen i kveld. Dere gjør virkelig en fantastisk jobb med å bygge opp goodwill for Vålerenga når det trengs som mest. Idioter.
    Sukk....
    Er jo ikke noe bedre, Brann-casuals heller. (Det skal jo to til en krangel).
    Eneste formildende er at det kan se ut til å ha foregått langt unna unger og andre uskyldige

Trist liste, de slosskampene som listes opp i den linken. 'When will we ever learn'...

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
      Sukk....
      Er jo ikke noe bedre, Brann-casuals heller. (Det skal jo to til en krangel).
      Eneste formildende er at det kan se ut til å ha foregått langt unna unger og andre uskyldige

Trist liste, de slosskampene som listes opp i den linken. 'When will we ever learn'...
      Bedre at de slår fra seg på et litt mer øde sted enn på stadion i morgen, men uansett idiotisk, og ikke minst ødeleggende i en tid hvor vi generelt er avhengige av god publisitet rundt laget.

Comment

Originally posted by vif_supporter View Post
        Litt kjedelig dette akkurat nå ja...

http://www.ba.no/nyheter/article7378423.ece
        Herregud! Litt kjedelig.... Så mye for Espen Knutsens tillitserklæring. Jævla primitive bønder.
        Var det en type amnesti å gi til innsamlingsaksjonen? Skal tro hvor mange mill.kr causals har påført klubben i tapte sponsorinntekter? Bl.a. etter slaget på Carl Berner i 2011 og selvsagt etter 14.september i fjor.
        Er svært langt unna frp politisk, men akkurat her kunne jeg tenke meg at justisminister Anundsen viser handlekraft (ehhh vanskelig når dem er i posisjon?) og gir politiet fullmakt til å nagle disse samfunnsfiendene og snylterne på klubbens pung og rennome anledning til å holde dem lenge innesperret. I alle fall de som er tatt flere ganger. Bøter ha-ha-hahaha. Det driter disse i.
        Bare for å ha sagt det. Her er jeg fargeblind, om det er brann eller vif causals.

Comment

22stk arrestert. 30.000 i bot til hver.

Comment

Tror du boten virker preventivt?

Comment

Originally posted by Knut View Post
              Tror du boten virker preventivt?
              Det har blitt diskutert opp og i mente tidligere.

Det som er helt sikkert er at de har valgt et ypperlig tidspunkt å redusere Vålerengas attraktivitet som sponsorobjekt. Bare å bøye seg i støvet for denne gjengen som sloss "for Vålerenga"...
              Er det innafor forumets retningslinjer å kalle folk for brødhuer?
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Det er innafor.
                Vedr. synsing rundt timing, bot og reaksjonsformer skreiv jeg litt om det et par meldinger over.
                Ellers...sympati til velmenende Espen Knutsen

Comment

Originally posted by Knut View Post
                  Ellers...sympati til velmenende Espen Knutsen
                  Nå skal vi vel være litt forsiktige her så vi ikke blander korta. 1: Vi vet ikke om disse brødhuene er blant de som allerede er utestengt eller ikke, men mye taler vel for det. 2: Din sympati til E.K ser ut til å vise til hans aksept for at Ultras har fått eget felt. Jeg kan garantere deg; er det noe Espen vil til livs, så er det den type folk som sloss i Bergen i kveld. 3: Dette hadde skjedd uavhengig om klubben hadde gitt Ultras en egen tribueseksjon eller ikke. Disse gutta lever sitt eget liv. JA, det er synd de sverter klubben på denne måten, NEI det er ikke noe klubben kunne gjort for å stoppe det. Ikaros/Ultras har ikke noe med dette og gjøre.
                  Vi er Vål'enga!!

Comment

Selvsagt er det dette E.K. vil til livs. På lik linje med klubben, sponsorer og den gjense Enga supporter. Den spenstige vri'en med å inkludere Isko & co var et deilig forsøk FOR tribuneliv mot vold og er i sterk kontrast til Bøfla sin policy. Sånn sett ekstra trist at det fuckes up siste helga i mai. Den somfortjener dette minst er E.K.
                    Du har sikkert et poeng i at noen / en del av de som slåss og i etterkant sitter og flirer på gressbanen bak skolen allerede er utestengt. Gjentagende, gjentagende og atter gjentagende lovbrudd må kunne straffes hardere. Kun en ny bot er latterlig!

Comment

Bra med litt temperatur! Håper Vålerenga vant kampen i Fyllingsdalen.

Comment

Originally posted by AkselHJ View Post
                        Nja, uansett hvordan de ulike partene i slosskampen gjorde det der, tror jeg vi kan si at Vålerenga tapte. Det blir ikke lettere å skaffe sponsorer nå, sponsorer som er det er stort behov for. Så man kan si at de pissa elegant på klubben, og påførte klubben et tapt de vel strengt tatt ikke har råd til.

Comment

Originally posted by AkselHJ View Post
                          Seriøst? Sovet godt de siste 100 dager?

Comment

Jeg så en video fra Polen der det var firmaer fra Polen og Sverige som deltok. Da slåss de i en svær ring med dommere. På sikt burde kanskje dette være veien å gå. HVIS det viser seg at myndighetene ikke klarer å stoppe det. MMA er kanskje den sporten som vokser mest i verden i popularitet, og det er ikke noe særlig mindre voldelig eller galt enn det disse supporterne gjør frivillig. Voldsromantikere finnes overalt, og her er det de får utløp for sitt kick vil jeg tro.

Her er videoen: http://m.youtube.com/watch?v=t7MtKKqSIIQ

Comment

For en gjeng med bønder dere er. Samler sammen penger som om dere bryr dere om klubben, så får man faktisk en dose sympati og respekt for dere. Og vips så har dere ødelagt alt igjen. Glad dere har deres egen del av tribunen så jeg slipper og stå sammen med jævla innavla neandertalere.

Comment

Working...
                              X