Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lillestrøm (Føljetong)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lillestrøm (Føljetong)

Ser at vi har en lyn føljetong etter konkursen i 2009, tenkte det hadde vært greit med en for Lillestrøm. Et sted å få frem litt oppgulp, spesielt nå før derby om noen uker.
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Da begynner jeg tråden med litt skryt av LSK

LSK åpner garderoben for journalister. Veldig positivt for fotballen og interessen rundt fotball.

http://www.dagbladet.no/2015/07/13/s...gaen/40124014/

Tiden er virkelig inne for at alle klubber gjør dette. Hvis fotballen i Norge er inne i en negativ spiral interessemessig, kan det å by på følelser og seg selv være et lurt trekk.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
      Det var da en usedvanlig dårlig begynnelse på denne tråden!

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post

LSK åpner garderoben for journalister. Veldig positivt for fotballen og interessen rundt fotball.

http://www.dagbladet.no/2015/07/13/s...gaen/40124014/

Tiden er virkelig inne for at alle klubber gjør dette. Hvis fotballen i Norge er inne i en negativ spiral interessemessig, kan det å by på følelser og seg selv være et lurt trekk.
        Ingenting de kan by på av følelser og seg selv kan uansett konkurrere med maskoten - http://www.tv2.no/v/757252/

Comment

Originally posted by Plaum View Post
          Det var da en usedvanlig dårlig begynnelse på denne tråden!
          hehe. jeg er ikke så veldig brutal supporter. litt mer sånn øvre langside og analysere kamper.

mer enn nok andre folk som kan få opp litt galle

men, jeg har denne som bakgrunnsbilde på jobb datamaskinen. håper det hjelper litt.

http://i2.wp.com/www.klanen.no/files...or-ømhet-3.jpg

Comment

Det blir bare færre og færre sponsorer i lillestrøm bygd for tiden. Men sta og tverr er`em !!

http://www.rb.no/nyheter/okonomi/rom.../s/5-43-103233
            Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Siden Lillestrøm vant serien rakk Italia og USA å arrangere, og Frankrike, Korea/Japan, Tyskland, Sør-Afrika og Brasil å få og arrangere, VM.

Kilde: Twitter-kontoen Siden Lillestrøm (@Siden_LSK)

StatistikkDuck.
              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Blir spennende å lese hvor mye Lillestrøm får i blussebot. Fadern det var klønete. Dekket hele stadion med gul guffe.

Comment

Det kommer vel til å koste oss noen kroner også, regner jeg med. De kastet også noe mot keeperen vår i andre omgang

Comment

Et lite bidrag til tråden om blussing og bøter, saksa fra fuglenes eget forum:

"Og neste gang vi skal ha røyk som en del av tifoen så må dette gjøres ordentlig. Makan til idioter som setter røykbombene på bakken slik at vi gasser oss selv i hjel. Disse må holdes opp i lufta! "

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                      Et lite bidrag til tråden om blussing og bøter, saksa fra fuglenes eget forum:

"Og neste gang vi skal ha røyk som en del av tifoen så må dette gjøres ordentlig. Makan til idioter som setter røykbombene på bakken slik at vi gasser oss selv i hjel. Disse må holdes opp i lufta! "

haha. episk kommentar McCabre.

Veldig relevant poeng fra den ene kanarifuglen må jeg si.

Comment

Kanarifuglene lager sine egne gullkorn

Plukket ut noen gullkorn fra kanarifuglene for lagring i lillestrøm føljetong. For artige til å forsvinne i det store sorte forumhullet.

Originally posted by McCabre View Post
                        Bestemte meg for å suge litt ekstra på denne karamellen, ved å ta oppfordringa di og kikke litt på forumet deres. Mye moro her som så langt toppes med følgende sitat: (lang tirade mot folk som desperat prøver å få resten til å være positive, som avsluttes med...)

"Jeg heter Bengt Nilsen og jeg er drittlei hele forbanna klubben."

Originally posted by Waldemar View Post
                        "Etter miseren i kveld, går jeg ut fra at vi rykker ned i år. Alt annet får komme som en bonus. Klubben har mistet alt av ambisjoner. Virker som om planen i år var å ta så mange poeng før sommervinduet, og så berge økonomien ved å gi bort/selge spillere."

Deilig å se optimismen blant fugla
                        Originally posted by VVV View Post

Forøvrig - min favoritt fra Kanariforumet: "Rundtspilt, selvmål, et lag i fritt falt. Skrur av." Herlig med så mye ømhet

Comment

Lillestrøm 0 - 5 Rosenborg

Lillestrøm 0 - 5 Rosenborg

Noen forumsitat som anbefales.http://kfl.no/debatt/showthread.php?t=20602&page=11

Men hvordan er det mulig å være så dårlige?
                          Smertefullt.......
                          Dette var definisjonen av å bli pissa på. Ingen skam å tape, ihvertfall ikke mot bedre lag, men dette var bare verdiløst. Alt ledet av en trener uten personlighet, autoritet og evne til å få ut maks av spillerne. Et kroppsspråk fra helvete. Fremtiden til klubben er staket ut om ikke et mirakel skjer. Spillemessig tar denne gjengen stadige sjumilssteg i feil retning.
                          Forventet vel å bli pissa på resultatmessig på banen men å bli pissa på av RBK supportere på hjemmetirbunen på "fort Åråsen" kan jeg ikke akseptere.

Comment

Working...
                          X