Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

God på PC og video og sånt?- stående til liggende.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• God på PC og video og sånt?- stående til liggende.

Kort fortalt:

Har en video som jeg filmet stående. Denne skal brukes i en presentasjon, i liggende format.

Har noen av dere peil på hvordan jeg enkelt og gratis (helst) kan gjøre den stående videoen liggende? Jeg er ingen racer i Paint.net, Adobe Premiere etc.

Videoen er ca. 1.30 lang. Filmet med Samsung mobiltelefon. Har den lagret som MP4-fil lokalt.

Vålerenga-referansen: Viktig video for en god klansmann (nei, han er ikke på forumet) som skal gifte seg, og videoen skal benyttes i utdrikningslaget.

Håper noen har noen gode råd! Kan eventuelt betale en hundrings eller to hvis noen kan fikse det.

SpørAlltidKlanenDuck.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Originally posted by LameDuck View Post
    Kort fortalt:

Har en video som jeg filmet stående. Denne skal brukes i en presentasjon, i liggende format.

Har noen av dere peil på hvordan jeg enkelt og gratis (helst) kan gjøre den stående videoen liggende? Jeg er ingen racer i Paint.net, Adobe Premiere etc.

Videoen er ca. 1.30 lang. Filmet med Samsung mobiltelefon. Har den lagret som MP4-fil lokalt.

Vålerenga-referansen: Viktig video for en god klansmann (nei, han er ikke på forumet) som skal gifte seg, og videoen skal benyttes i utdrikningslaget.

Håper noen har noen gode råd! Kan eventuelt betale en hundrings eller to hvis noen kan fikse det.

SpørAlltidKlanenDuck.
    Jeg er ingen ekspert på dette, og jeg veit jo ikke hvilke programmer du har tilgjengelig.
    Men dette søket burde gi deg noe å gå ut fra. Et roteringsverktøy er noe de aller fleste bilde-eller videoredigerings-programmer har, såvidt jeg veit.

Comment

Jeg bruker Freemake video converter (Freeware) Funker greit til basis operasjoner
      https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Takk for gode tips og råd, karer!

Jeg sjekker om jeg får det til.

TakknemligDuck.

Comment

PS. Gode "How to" videoer på tuben
          https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Who you gonna call? Klansforumet!

Tusen takk for hjelpen, prøvde en av fire lanserte løsninger, og den første traff blink.

Tusen takk, og riktig god påske!

SkylderEnTjenesteDuck.

Comment

Working...
            X