Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mitt liv som anglofil - første og siste akt

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sitter nå og ser på oppladningen til matchen. Der dukka det opp et par nordmenn med billett. Håper virkelig ikke de har skaffa seg de på bekostning av EKTE supportere fra England. Fysj.
    Ett lag i Oslo.

Comment

Jeg liker engelsk fotball, men skjønte nå, hvorfor jeg egentlig hater det. Disse jævla leke"supporterne" fra Norge. "Vi" lissom. Patetisk. Dere er ikke ekte!
      Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Jeg liker engelsk fotball, men skjønte nå, hvorfor jeg egentlig hater det. Disse jævla leke"supporterne" fra Norge. "Vi" lissom. Patetisk. Dere er ikke ekte!
        Hva er det som gjør en til "ekte" supporter? Om en person er født i Alta og holder med Enga, men bor i Alta. Er denne personen ikke en "ekte" supporter?

Comment

Du bør kanskje holde deg innendørs i dag, VIFpatriot. Og når du skrur på TV, så bør du styre unna TV 2 og/eller Viasat4.

Tror ikke en tur på Karl Johan vil gi deg noen glede i dag.

LD.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by enga View Post

Hva er det som gjør en til "ekte" supporter? Om en person er født i Alta og holder med Enga, men bor i Alta. Er denne personen ikke en "ekte" supporter?
            Greit å skjønne hva det snakkes om. Det er bare et eller annet med folk som leker engelskmenn. Utenom det, elsker jeg LameDuck. Sorry, jeg klarer det ikke. Spesielt hvis VI en gang møter et engelsk lag, og en av våre holder med de. Er det en supporter?? Selvsagt ikke. Gjør meg kvalm. Og den søpla finnes.
            Ett lag i Oslo.

Comment

Skal gjøre det veldig enkelt, og håper på et logisk svar. Rett og slett fordi jeg ikke skjønner dette.

Du jubler for Enga hele året. Deilige Vålerenga møter Liverpool i E-cup. Du jubler da når Liverpool scorer MOT klubben du har jubla for hele året.

Hvordan går dette an? Tenker på hjertet.
              Ett lag i Oslo.

Comment

Skal gjøre det veldig enkelt, og håper på et logisk svar. Rett og slett fordi jeg ikke skjønner dette.

Du jubler for Enga hele året. Deilige Vålerenga møter Liverpool i E-cup. Du jubler da når Liverpool scorer MOT klubben du har jubla for hele året.

Hvordan går dette an? Tenker på hjertet.
                Er ikke det jeg snakker om. Går jo fint å holde med ett Engelsk lag. Gjør det selv. Men om dem skulle spilt mot Enga så er det selvfølgelig kun Enga som betyr noe.

Comment

Det samme som enga sa.

Sjansen for konflikt der er liten, og skulle den oppstå så står jeg selvsagt på "riktig" side med blå drakt. Showkampene har jeg bevisst droppet.

Jeg anerkjenner ditt synspunkt, og hverken kan eller skal prøve å få deg til å endre hvordan du tenker om norske fans av utenlandske lag. Men generelt vil jeg oppfordre til at vi ikke bruker så mye energi på å mislike ting som gir andre stor glede - så lenge det på ingen som helst måte rammer en part. Så kan man selvsagt hevde at hvis folk hadde brukt kroner og minutter på Enga istedenfor sitt utenlandske favorittlag, så hadde vi vært rike og hadde fylt stadioen hver helg. Men det hadde jo samtidig alle andre gjort...

Pust med magen, i morgen er gatene tømt og trygge å ferdes i igjen. Et og annet gjenglemt Liverpool-skjerf kan vel alltids ligge igjen, men ellers er det borte.

Ha en flott lørdagskveld, VIFpatriot, så står vi snart igjen på samme tribune med samme mål.

LD.

Comment

Jeg ser hva dere sier, men jeg har hørt folk som ville holdt med Liverpool hvis de møtte Enga. Folk som er på de fleste Engakamper. I Bergen skjedde det samme da de møtte Everton. Folk som "holdt" med Brann i seriekamper, holdt med Everon i E-cup mot Brann. Sånne fake folk er mitt problem, ikke dere. Men de finnes faktisk, trist nok.

Jeg vil kun ha et ja eller nei. Er dette Engasupportere? For meg. Vil ikke stå på tribunen med dem en gang. Så fake.
                    Ett lag i Oslo.

Comment

https://www.vg.no/sport/fotball/i/aw..._content=row-1

Han er ikke lenger din konge, VIFpatriot.

Comment

Jeg ser hva dere sier, men jeg har hørt folk som ville holdt med Liverpool hvis de møtte Enga. Folk som er på de fleste Engakamper. I Bergen skjedde det samme da de møtte Everton. Folk som "holdt" med Brann i seriekamper, holdt med Everon i E-cup mot Brann. Sånne fake folk er mitt problem, ikke dere. Men de finnes faktisk, trist nok.

Jeg vil kun ha et ja eller nei. Er dette Engasupportere? For meg. Vil ikke stå på tribunen med dem en gang. Så fake.
                        Vil du ha meg på en annen tribune, kan jeg godta det. Heller det enn å få en bøtte eller en fik.

Men på borteturer til Hamar regner jeg med at jeg er velkommen?

LD.

Comment

Jeg holder med Tottenham i dag. Flest norske bønder som blir skuffa da

Jeg vil ha svar. Er folk som stiller opp for Enga hver uke, men snur ryggen til klubben hvis "deres engelske lag" dukker opp, supportere? Selvsagt ikke. Det er jo bare totalt uvesentlige folk.
                          Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by LameDuck View Post

Vil du ha meg på en annen tribune, kan jeg godta det. Heller det enn å få en bøtte eller en fik.

Men på borteturer til Hamar regner jeg med at jeg er velkommen?

LD.
                            Hvem holder du med HVIS Enga møter Liverpool i E-cup?
                            Ett lag i Oslo.

Comment

Jeg ga vel et godt og tydelig svar på det i en post som ble stemplet for rundt en time siden?

Beste eksempelet jeg har hatt:

Follo møter Enga i køppen, tror det var andre runde. Rundt 2010?

Jeg kunne tuslet opp til stadion, men tok toget inn til byen for å kjøre Bohembussen "hjem" til Ski. Vi kom forresten sent, fordi vi hadde avtalt med McDonalds at vi skulle få isbiter til å holde øllen kald.

Oppsummert: Jeg har andre lag enn Enga, og det kommer jeg alltid til å ha. Men når Enga spiller er Enga laget. Noe annet ville vært utenkelig.

LD.

Comment

Working...
                              X