Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Egen tråd for ryktebørs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Egen tråd for ryktebørs

Eer det mulig å poste alt dette ryktebørsgreiene på ett sted??

Hva skjer med Jarstein (personlig tror jeg vvi glipper han gitt)
    Hva skjer Med Doffen??

Hva skjer?
    Til Dere som til stadighet sitter på "SIKRE" kilder
    Ære Være Vål`Enga

strømmen senter skal ta i mot en ny stor spiller som er klar for lsk om noen dager.. dette kan være hæstad tror jeg.

Comment

Originally posted by wrangler View Post
      strømmen senter skal ta i mot en ny stor spiller som er klar for lsk om noen dager.. dette kan være hæstad tror jeg.
      STOR spiller??????????????

Comment

ja

ja da ryker vel doffen.og tipper jarstein ryker ..
        da må vi begynne og tenke litt.personlig er jeg mere bekymret over at vi ikkje skal ha en spiss?
        BLØ

Comment

Originally posted by usbenga View Post
          STOR spiller??????????????
          Ja, hvis de skal ta i mot Doffen så er det vel heller en liten spiller?
          Stor spiller, er det Pagge som gjør comeback?

Comment

Originally posted by klansbonde View Post
            (...) personlig er jeg mere bekymret over at vi ikkje skal ha en spiss?
            Som jeg og en rekke andre har prøvd å si noen ganger, så er det neppe spissene våre - i seg selv - som er problemet når det gjelder måltørke. Er heller tempoet og pasningskvaliteten i spillet bak spissene...

Comment

Originally posted by Marsh View Post
              Som jeg og en rekke andre har prøvd å si noen ganger, så er det neppe spissene våre - i seg selv - som er problemet når det gjelder måltørke. Er heller tempoet og pasningskvaliteten i spillet bak spissene...
              Hehe, er enig med deg, men den diskusjonen [spisser kontra tempo/kvalitet i midtbanen] kommer nok desverre til å holde på helt til vi faktisk har en spiss som putter 15, minst..

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                Ja, hvis de skal ta i mot Doffen så er det vel heller en liten spiller?
                Stor spiller, er det Pagge som gjør comeback?

Nei, de rapper ideen til VIF om spillende trener..

Comment

Har fortsatt en følelse av at Doffen kommer til VIF.. Har nok mer tro på Gull enn Gråstein, og hvem kan klandre han?? Jarstein er tapt, han vil heller sitte på benken i RBK.. Jepp, det vil sikkert forsterke han ambisjoner om fremtidig landslagsspill?!?

Men uansett, så tror jeg denne nye Amreikaneren har langt mindre nykker enn Jarstein.. Tror det er et lurt valg. I følge USA's sportspresse så er det visst en veldig god keeper som kommer til Enga om alt går i orden.

Spiss.. hmmmmm må smake litt på den der.. Virker som om dette er noe VIF aldri klarer å få til skikkelig.. Personlig vil jeg heller brukt penger på en klassespiss enn Doffen, virker som om midtbanen kommer til å bli blandt de beste neste sesong.

Comment

Tror ikke det bare var jarstein som valgte rbk, men Aalbu sa jo at han ble for dyr, og at det er noe av grunnene at man droppet jarstein..
                    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by metallica View Post
                      Eer det mulig å poste alt dette ryktebørsgreiene på ett sted??

Hva skjer med Jarstein (personlig tror jeg vvi glipper han gitt)
                      Hva skjer Med Doffen??

Hva skjer?
                      Til Dere som til stadighet sitter på "SIKRE" kilder
                      For å spore tilbake på det tråden egentlig handler om. Jeg er helt enig.

Gjerne mer enn bare ryktebørs også. Litt flere underforumer gjør ting litt mer oversiktlig.

Comment

Originally posted by donny View Post
                        Hehe, er enig med deg, men den diskusjonen [spisser kontra tempo/kvalitet i midtbanen] kommer nok desverre til å holde på helt til vi faktisk har en spiss som putter 15, minst..
                        Og hvis folk forventer å få en sånn «spiss» til Enga, skulle man faktisk tro de forventet å få Ronaldinho eller Messi, som er to av svært få som faktisk - alene - kan skape og score 15 mål. Med så dårlig hjelp spissene våre fikk fra resten av laget nå sist sesong, er det ikke rart at f.eks. Þorvaldsson ikke kom opp i ti mål engang.

Comment

Working...
                        X