Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ijeh

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ijeh

Viking har mottatt et interessant bud på ham i dag så han derfor ikke skal til Brasil med laget!...hmmm
    Skjalg

Leste ett sted at det var lyn som var mest interessert? Tror de hadde lagt inn bud å greier

Comment

En liten kommentar etter å ha lest gjennom diverse fora i dag.
      Enkelte hevder Ijeh er på vei til Brann. Gjør dette det mulig for Aalbu å hente Helstad til Oslo montro?

Comment

Lyn er en av klubbene som har tatt kontakt, men et bud på sju millioner skal i første rekke ha blitt avvist.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/09/523344.html

Comment

Originally posted by Bent View Post
          Lyn er en av klubbene som har tatt kontakt, men et bud på sju millioner skal i første rekke ha blitt avvist.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/09/523344.html
          Tror ikke Ijeh og Kristoffer er bestevenner. Men det kan de kanskje bli?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            Tror ikke Ijeh og Kristoffer er bestevenner. Men det kan de kanskje bli?
            Ijeh til Enga? Ellers mange takk, du... Vi trenger ikke spillere som er fullstendig blåst i huet.

Comment

Helt siden RL i 2005 har jeg sett for meg ijeh i enga. Han leverer varene jevnt og trutt, og sammen med sæternes tror jeg det ville blitt en dynamisk spissduo som utfyller hverandres gode og dårlige sider.

Comment

Med den personligheten hjelper det ikke hvor god spiller han er. Stemninga i troppen er minst like viktig som kvaliteten på enkeltspillere. Håper og tror fortida har lært oss at vi ikke tjener noe på å samle på oppblåste egoer.

Comment

Ord opp til oksen Ferdinand.
                  Jeg driter i hvor god han er, han virker totalt mongo og passer sånn sett godt inn i Liiin Kokain & Football Club.
                  ----------------
                  Pilsner og slagsmål.
                  Ille tilredte agronomer.

Comment

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
                    Ord opp til oksen Ferdinand.
                    Jeg driter i hvor god han er, han virker totalt mongo og passer sånn sett godt inn i Liiin Kokain & Football Club.
                    Helt enig.Han virker som sær og trassig type.Vil ikke ha han.

Comment

Ijeh har jeg vel stort sett bare negative tanker om, men Torstein Helstad derimot.... Jeg tror aldri jeg har sett han sur! Smiler og ler hele tida, og ja, han scorer mål! Mye bedre for laget å få inn en sånn type enn en grinete sutrete type som krangler med de fleste så fort han får en sjans...
                      IKAROS

Comment

Kunne jeg velge mellom Ijeh og Helstad,er hverfall ikke jeg i tvil.Det måtte bli Helstad.Har ikke han en datter som bor her i Oslo området også da?

Comment

På TV2 ikveld,Ijeh er ferdig i Viking,men ingen opplysninger om hvilken klubb han drar til...

Comment

Originally posted by Ananas View Post
                            Har ikke han en datter som bor her i Oslo området også da?
                            Som jeg har nevnt tidligere, var det den faktoren som fikk oss Klanen-folk til å tro at han ville velge oss forrige gang, så jeg vil nok ikke satse på å bruke det som faktor igjen.

Comment

Originally posted by Marsh View Post
                              Som jeg har nevnt tidligere, var det den faktoren som fikk oss Klanen-folk til å tro at han ville velge oss forrige gang, så jeg vil nok ikke satse på å bruke det som faktor igjen.
                              Nei,det er nok sant det...Dessuten slipper ikke Brann den gutten,nå...

Comment

Working...
                              X