Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stavekontroll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stavekontroll

Det er kanskje litt for mye å forlange, men jeg er elendig i rettskriving, finnes det noen mulighet for Stavekontroll som det finnes i f.eks word? Vil gjerne skrive, men synes det er litt flaut å skrive feil...
    syng høyt!

Originally posted by Solan View Post
    Det er kanskje litt for mye å forlange, men jeg er elendig i rettskriving, finnes det noen mulighet for Stavekontroll som det finnes i f.eks word? Vil gjerne skrive, men synes det er litt flaut å skrive feil...
    Skriv i Word
    -> sjekk staving
    -> klipp ut
    -> lim inn

(men manglende evne til å skrive korrekt stopper ikke de andre på forumet fra å skrive...).

Comment

Originally posted by Solan View Post
      Bruker du firefox og installerer norsk ordliste får du stavekontroll med røde streker under orda.

Jeg skal ikke være nazi på skrivefeil, har dem sjæl innimellom. Men noen ganger lurer jeg virkelig på om folk har fullført 4. klasse når jeg leser enkelte innlegg her inne.

Comment

Working...
      X