Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

vif.no

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vif.no

Har irritert meg over dette en stund, og må få sagt det: www.vif.no, Vålerengas hjemmeside, er utrolig dårlig.

Jeg veit at designet en gang var nytt og det var snakk om det, men det er vel såvidt jeg kan huske ca et halvt år siden. Jeg liker designet på siden, med et litt stilig banner og jeg liker oppsettet med tabell, meritter, hva som skjer, en søkemotor til vif.no, annonser og lignende, men det får være grenser. Det er ikke skrevet noe på mange av disse og noen av nyhetslinkene funker heller ikke. Siden ser trist ut med så mange hull og grå bokser det skal stå noe i. Det er fint at man oppdaterer hockey og foppal på samme side, men dette holder ikke til en av norges største idrettsforeninger. Jeg husker at da siden var ny og noen nevnte det samme som jeg gjør ble det sagt at det skulle komme med tiden. Skal det ta ett år før noen gjør det? Jeg mener det er gjort en slett og halvhjerta jobb. Siden ser trist ut og jeg kan ikke helt forstå at det skal ta så utrolig lang tid å fikse den...

Ser man også videre innover, går på foreningen og ting som "sponsorer" eller noe annet ligger det så godt som ingenting inne. Hva er da vitsen med å skrive det opp om ingen skal legge noe inn. Ser ut som en spøkelsesside som bare er forlatt når halve jobben var gjort.

(for ordens skyld bruker jeg firefox, veit ikke hvordan siden vises i IE (internet explorer) men kan ikke tenke meg at alt som magler i ff er der i explorer)

Er jeg den eneste som syns at siden er alt for dårlig eller er siden grei nok?
    Last edited by Bharg; 15.06.2009, 13:42. Reason: Lagt til en ting
    I'm yo huckleberry!

Siden ser tom og trist ut i både Internet Explorer og Opera (10 beta).

Toppen av sida og bakgrunnen er ganske stilig, men de rød tittelboksene ødelegger mye... det passer ikke skikkelig inn.

Hva med å putte "Sjappa", "Meritter", "Vålerenga Mot Rasisme" og "Tabellen" til høyre for "Siste nytt", og heller hatt mange flere saker under "Siste nytt", rikelig illustrert så at det blir litt lengde på sida?

Gjerne ha med både hockey- og fotballtabell... hvert fall da disse idrettene spilles samtidig.
    Волеренга!

Comment

Working...
    X