Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Flyttede innlegg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flyttede innlegg

Hvor blir flyttede innlegg flyttet? Har skjedd meg flere ganger nå, og er veldig irriterende at man ikke får noe beskjed.
    JacobAall

Originally posted by JacobAall View Post
    Hvor blir flyttede innlegg flyttet? Har skjedd meg flere ganger nå, og er veldig irriterende at man ikke får noe beskjed.
    På generelt grunnlag blir innlegg flyttet når de ikke er i tråd med forumsreglene og/eller mangler relevans i forhold til Vålerenga.
    Det er faktisk ganske ofte dette må gjøres, og derfor ser vi oss ikke istand til å informere særskilt om det.
    mvh

Ogni M

Comment

Ok, men det jeg startet var en åpen diskusjon om Ragnvald Soma kunne være mannen som vi burde hente. Etter artikkelen fra aftenposten i dag.

Hvis ikke det er en høyaktuell Vålerenga-relatert diskusjon vet ikke jeg.

Men den var hvertfall slettet fra hele forumet når jeg søkte på alle innleggene jeg har skrevet på forumet, og det er ikke så mange.

Det er jo ikke no vits å skrive her når det ingenting som går gjennom.
      JacobAall

Comment

Ok, men det jeg startet var en åpen diskusjon om Ragnvald Soma kunne være mannen som vi burde hente. Etter artikkelen fra aftenposten i dag.

Hvis ikke det er en høyaktuell Vålerenga-relatert diskusjon vet ikke jeg.

Men den var hvertfall slettet fra hele forumet når jeg søkte på alle innleggene jeg har skrevet på forumet, og det er ikke så mange.

Det er jo ikke no vits å skrive her når det ingenting som går gjennom.
        At ingenting går gjennom er en diger overdrivelse. Tråden hadde ingen umiddelbar relevans for Vålerenga og var attpåtil postet i forumet som omhandler Klanen. Da var den lett å kaste.
        Men hva med kompromiss?
        Jeg har flyttet din tråd fra søpla hit. OK?
        mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
          At ingenting går gjennom er en diger overdrivelse. Tråden hadde ingen umiddelbar relevans for Vålerenga og var attpåtil postet i forumet som omhandler Klanen. Da var den lett å kaste.
          Men hva med kompromiss?
          Jeg har flyttet din tråd fra søpla hit. OK?
          Joa hehe. Er ikke DET det står på, synes bare det til tider er mer useriøst enn VG-debatt her.
          JacobAall

Comment

Joa hehe. Er ikke DET det står på, synes bare det til tider er mer useriøst enn VG-debatt her.
            Når får ikke MOD her inne noe for å gjøre den jobben de gjør. Men på VGD får de faktisk penger for det.

MOD her inne gjør en super jobb. Er ikke lett å holde styr på alle innleggene som kommer inn.

Og den tråden din kunne vell du ha lagt inn i en tråd som handler om rykter.
            http://forum.klanen.no/showthread.php?t=21517&page=8

Trenger ikke å starte en ny tråd om en spiller som du har lyst til å ha i klubben!

Comment

Da kunne den blitt flyttet dit, og ikke blitt slettet.
              JacobAall

Comment

Dessuten er det ikke no rykte.
                Hele meningen var å diskutere om Soma kunne være mannen som kunne kommet rett inn på laget og fått orden på forsvaret.
                Hvis ikke det hører hjemme i et klanen-forum vet ikke jeg, det er jo VI som skal diskutere her er det ikke.
                Det er sikkert flere enn meg som har en mening rundt det.
                JacobAall

Comment

Dessuten er det ikke no rykte.
                  Hele meningen var å diskutere om Soma kunne være mannen som kunne kommet rett inn på laget og fått orden på forsvaret.
                  Hvis ikke det hører hjemme i et klanen-forum vet ikke jeg, det er jo VI som skal diskutere her er det ikke.
                  Det er sikkert flere enn meg som har en mening rundt det.
                  Det skader jo ikke å lese litt før man poster:
                  På hovedsidene til forumet kan man trykke seg inn til alle underforumene.
                  Der hvor det står klanens hovedforumet står det under: Her diskuteres livet i Klanen (eller noe i den dur).
                  Under linken inn til VPN-forumet står det: Det originale fotballforumet.
                  Enkelt og greit. (rykter om) Spillere handler om fotballen og skal i fotballforumet.
                  Er du pissed på grunn av at det ikke ble noe "mayhem i Drammen" poster du dette i Klanens hovedforum.

Hvor vanskelig kan det være??

Og for guds skyld, som andre allerede har påpekt: se om det du vil si kan passe i en allerede opprettet tråd. Det gjør det MYE lettere å se hva som foregår her inne

Comment

Ja det burde jo ikke være så vanskelig å finne ut hvor man skal poste innleggene sine, og jeg tror ikke det bare er meg som synes det er vanskelig å poste på riktig sted

Men nok om det!
                    JacobAall

Comment

Working...
                    X