Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Problemer med forumet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problemer med forumet

Lager denne jeg, ettersom jeg ikke klarer å finne ut av hva som har skjedd selv.

Istad lagde jeg en tråd her inne anngående en slags skype-funksjon på forumet. Dette gikk ut på at i trådene om de europeiske ligaene i forum for fåreskaller foreslår forumet at jeg skal ringe gratis til "2010/2011". Det er en slags grønn knapp ved siden av navnet på tråden som jeg kan trykke på, og da altså prøve å ringe..

Jeg har aldri sett dette før, så derfor lagde jeg en tråd om det så kanskje noen kan forklare hva dette er.

Når jeg går inn her nå for å se om noen har svart står det at tråden er flyttet. Når jeg alikevell trykker på tråden, får jeg beskjed om at jeg ikke har tillatelse til dette.

Ikke finner jeg tråden noe sted, og ikke har jeg fått svar...
    IKAROS

Det eksisterer ingen Skype call funksjon på dette forumet som dekker dette og vil aldri skje.
    Den som har foreslått at du skal trykke på den grønne knappen har det gøy.

Den bare indikerer om at vedkommene er online, inkludert deg selv.

Men derimot så kan det være skype,msn osv ikon på høyre side (under hvor det fortelles hvor mange innlegg du har), ikke ved brukernavn på venstre side.

Men du må ha skype installert på din pc for å bruke dette, siden den ikke er en del av forumet.

At vedkommene oppgir ett nummer, forteller meg at det hele er tullball.
    Faktisk er det ikke lov til det, uansett hvor kort telefon nummeret er

Ha en god dag
    Last edited by Teng; 30.08.2010, 01:44.
    Glenn Hillstrand

Comment

Originally posted by superman View Post
      Lager denne jeg, ettersom jeg ikke klarer å finne ut av hva som har skjedd selv.

Istad lagde jeg en tråd her inne anngående en slags skype-funksjon på forumet. Dette gikk ut på at i trådene om de europeiske ligaene i forum for fåreskaller foreslår forumet at jeg skal ringe gratis til "2010/2011". Det er en slags grønn knapp ved siden av navnet på tråden som jeg kan trykke på, og da altså prøve å ringe..

Jeg har aldri sett dette før, så derfor lagde jeg en tråd om det så kanskje noen kan forklare hva dette er.

Når jeg går inn her nå for å se om noen har svart står det at tråden er flyttet. Når jeg alikevell trykker på tråden, får jeg beskjed om at jeg ikke har tillatelse til dette.

Ikke finner jeg tråden noe sted, og ikke har jeg fått svar...
      Jeg saa akkurat det samme her paa den laante pcen jeg sitter ved (for anledningen uten norsk tegnsett). Jeg tror det er Skype som titter gjennom websidene dine paa leting etter nummer du kan ringe. Det tolker ogsaa "2010/2011" i traaden "La Liga 2010/2011" som et telefonnummer og foreslaar at man ringer nummeret. Sjekk altsaa innstillingene dine paa Skype. Med forumet har det ingenting aa gjöre.
      mvh

Ogni M

Comment

Er som Ingo er inne på ett programtillegg i nettleseren som mekulerer tall om til Skypetelefonting. Svært slitsomt og noe jeg vil anbefale og skru av, da det stæler ytelse fra andre fornuftige ting...
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
        X