Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF TV på IPad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF TV på IPad

Hei,

sliter med å spille av VIFTV på Ipaden. Får videor fra TV2 sporten til å funke, så burde jo gå an.

Er det noen som har noen erfaringer å dele?

Takker
    Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
    -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Jupp, samma her, men det er ikke alle tv2sporten videor som vil spille.
    Burde være noe på trappene her, for detta leserbrettet er jo snart allemannseie!
    kompis av Anders

Comment

Originally posted by glenn View Post
      Jupp, samma her, men det er ikke alle tv2sporten videor som vil spille.
      Burde være noe på trappene her, for detta leserbrettet er jo snart allemannseie!
      "Allemannseie" er kanskje å ta litt hardt i. Den koster mye mer enn at folk flest kan skaffe seg en uten å ha behovet. Jeg måtte le her om dagen da DnbNor reklamerte for en økonomistyrings-app til iPhone sånn at "du som student kan holde orden på økonomien og få pengene til å strekke lenger". Jeg ville tro at dersom du har blåst 4000 eller mer på en telefon, så er du rimelig godt satt og det burde være en smal sak å få hverdagen til å gå rundt.
      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Jeg tror nok lesebrett vil være ganske nært allemannseie om ikke så altfor lenge, men det betyr ikke nødvendigvis at det er bilde av en epleskrott på den.

For egen del synes jeg utviklere, inkl VIF-TV, burde gi beng i å utvikle stuff for proprietære "standarder" og leverandører/produsenter. og heller bruke tid og penger på de åpne.

Men så var det det med saueflokken, da...

-jørn-
        (*´ェ`*)

Comment

Må kanskje omformulere det noe.

Jeg mener ikke at man skal lage en viftv 'app' verken til iPhone, iPad, android telefoner eller annet rart, jeg forsøker bare å se viftv via safari men får det ikke til. Har ikke Mac selv så har ikke fått testa om det går der, inntil i dag hvor jeg prøvde via en kompis sin maskin men fikk det fortsatt ikke til.

Så spørsmålet går vel da til macbrukere, får dere sett VifTV via safari? I så fall burde det ikke være noe i veien for at det også skal funke på IPhone eller ipad? Da er det vel bare snakk om noen innstillinger?

Takker på forhånd for fornuftige bidrag..
          Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
          -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Nå er ikke jeg dypt i teknologien, men har ikke TV2 Sumo basert seg på bruk av MS Silverlight? Denne teknologien må vel sies å være like proprietær som noen Apple-teknologi, og tidvis problematisk også for Linux brukere.

JEg kjører heldigvis Windows, men skulle gjerne hatt muligheten til å se Vif-TV på iPad og iPhone, hjemme eller på reise.

Comment

Jeg sparker liv i denne igjen, nå som Sumo har en app for ipad og iphone. Noen som har fått sveivet i gang viftv på denne?

Comment

Working...
              X