Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

oppdeling av forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oppdeling av forum

Synes det hadde vært en god ide å dele forumet Vålerenga Fotball På Nett i 2 atskilte deler, et for herre fotball, og et for damefotball.

Originally posted by Sosua View Post
    Synes det hadde vært en god ide å dele forumet Vålerenga Fotball På Nett i 2 atskilte deler, et for herre fotball, og et for damefotball.
    Det er jeg i mot! Jeg synes damefotballen tar veldig lite plass og hvis du ikke vil lese om det kan du vel bare la være å trykke deg inn på trådene. Jeg synes det er veldig interessant å lese om og hører definitivt inn under VÅLERENGA FOTBALL (på nett).

Comment

Når du kommer med et slikt ønske, så er det på sin plass at du i hvert fall bruker én setning på å forklare hvorfor du vil ha et eget forum for damefotballen.

LD - fornøyd med VPN-forumet slik det er i dag.
      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Skjønner i og for seg hva Sosua mener, tror jeg..
        Noen temaer, som for eksempel basket, er totalt uinteressant for meg å lese om. (Beklager Fabio, men jeg er nok en av de). Om det hadde vært mulig med en innstilling der man "reserverer" seg mot enkelte temaer som man ikke hopper i været over, så hadde det sikkert ikke gjort forumet dårligere...
        Nå skal det sies at jeg vet lite til ingen ting om hvordan dette skulle løses rent teknisk, og jeg har null innsikt i hvor komlisert dette ville blitt. Men tanken er god.
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
          Skjønner i og for seg hva Sosua mener, tror jeg..
          Noen temaer, som for eksempel basket, er totalt uinteressant for meg å lese om. (Beklager Fabio, men jeg er nok en av de).
          Trenger ikke beklage til meg. Det er deg det er synd for

Støtter Lameduck sin uttalelse om en forklaring fra OP på hvorfor det å skille ut damefoppallen er en god idé.
          Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Hockey og basket har jo sine egne forumer. Personlig er jeg mye mer interessert i Hockey enn i damefotball.
            Forumet hadde blitt mere ryddig, med færre tråder. De som er interessert i damefotball kan vel like gjerne lese og skrive om dette på et eget forum.
            Tror det er veldig mange som i likhet med meg overhodet ikke er interessert i damefotballen.

Comment

Kan ikke si jeg er plaget artiklene om damefotball. Kan jo bare la være å lese de. Men litt viktig at det brukes beskrivende titler f.eks

Carew klar for vålenga
              Astrid "carew" Andersen klar for vålenga

eller

Vålerenga vs Stabæk flyttes
              Vålerenga damer vs Stabæk damer flyttes
              ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Jeg har faktisk også tenkt at forumet har vært nokså rotete i det siste... Jeg foreslår forøvrig ikke at man deler det inn i herre- og damefotball (jeg følger automatisk mer med på damene nå enn før),.
                Derimot synes jeg det blir litt mange kamptrådet. Det er en kamptråd før og en reaksjonstråd etter hver match av herrene, i tillegg er det kamptråder for junior og damer også.
                Disse kamptrådene blir i tillegg gjort klebrige, med det resultat at det i skrivende stund er hele syv klebrige tråder! Den ene (reaksjoner: brann-vif) hadde siste innlegg for nesten en uke siden.

Hva om det opprettes et sted for pre- og postmatchdiskusjoner? Jeg tror det vil rydde bra opp i forumet, samtidig som damene og herrene ikke segregeres.

Comment

Originally posted by Prima Kaos View Post
                  Jeg har faktisk også tenkt at forumet har vært nokså rotete i det siste... Jeg foreslår forøvrig ikke at man deler det inn i herre- og damefotball (jeg følger automatisk mer med på damene nå enn før),.
                  Derimot synes jeg det blir litt mange kamptrådet. Det er en kamptråd før og en reaksjonstråd etter hver match av herrene, i tillegg er det kamptråder for junior og damer også.
                  Disse kamptrådene blir i tillegg gjort klebrige, med det resultat at det i skrivende stund er hele syv klebrige tråder! Den ene (reaksjoner: brann-vif) hadde siste innlegg for nesten en uke siden.

Hva om det opprettes et sted for pre- og postmatchdiskusjoner? Jeg tror det vil rydde bra opp i forumet, samtidig som damene og herrene ikke segregeres.
                  Akkurat nå er det tre klebrige. Mulig noen har moderert siste døgnet.
                  Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Senja-tråden er det andre enn meg som har satt klebrig (selv om det så å si er en solotråd fra min side).

IMO skal ikke 2. lagstråder være klebrige.

Comment

Fortsatt helt ubegripelig for meg at man har skillt ut et eget europaforum, men ikke har et eget dame forum. Nei, la oss diskutere Vif's e-cup spill i hovedforumet, og skill ut damefotballen i et eget forum.
                      Men det blir vel kanskje ikke politisk korrekt nok ?

Comment

Fortsatt helt ubegripelig for meg at man har skillt ut et eget europaforum, men ikke har et eget dame forum. Nei, la oss diskutere Vif's e-cup spill i hovedforumet, og skill ut damefotballen i et eget forum.
                        Men det blir vel kanskje ikke politisk korrekt nok ?
                        Kjempebra at noen skriver om damefotballen, men å ha det i samme forum som herrelaget gir ingen mening. Jeg opplever forumet nå som mer rotete enn det noen gang har vært (i min tid).

Vi har kamptråder for rekrutt- og b-lag fordi det er en naturlig link til a-laget. Damefotball er noe annet.

Comment

Arbeidslagets målsetning er å tilpasse forumet til beste for brukerne, til enhver tid. Det er faktisk ganske små endringer som kan gjøre store utslag. I det øyeblikket vi mener at noe kan være bedre enn det er, så endrer vi på det.

Det har vært diskutert og endre på forumet, og man har kommet til at det beste er å ikke sette det ut for seg selv. Det ble også en enighet om "sticking" av kamptråder og litt sånn. Så her har vi hatt "møte" og blitt enige, og tror dere blir relativt happy med det.
                          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Er ihvertfall helt dustete at man ikke kan diskutere Vålerenga E-cup deltagelse i samme forumdel som herre fotballen. Dame fotballen derimot har ingen relevans til herrefotballen, og hadde passet i en egen forumdel.

Comment

Enig med flere her. Damefotballen har ingenting å gjøre blandet sammen med resten. Jeg synes det bare er rot på store deler av dette forumet egentlig.

Kunne man hatt orden i sakene, slik som f.eks. united.no sitt forum, så hadde ting vært mye bedre. Der er alt delt inn i kategorier, og det er enkelt å finne frem. Kamptråder har et eget forum, rykter har et eget forum, hver eneste spiller har sin egen tråd, hvor alt om den spilleren blir diskutert, ikke sånn som her, hvor det f.eks. er fire tråder om Bojan, fordi det evt. er fire forskjellige saker osv.

Og alt har en mal. Er det rykter om David De Gea til United, så blir det opprettet en egen tråd om denne spilleren i rykteforumet under navnet "David De Gea (Atlético Madrid)". Alt er strøkent, og det er ikke noe rot i det hele tatt.

Det verste med dette forumet er at mange ikke klarer å skrive en lett informativ tittel på emnet de lager. Er ofte sånn "Fy faen NøFF..." Ikke alltid spillernavn eller klubbnavn blir skrevet riktig en gang... Uff.

Comment

Working...
                              X