Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

oppdeling av forum

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Cyrus View Post
    Det verste med dette forumet er at mange ikke klarer å skrive en lett informativ tittel på emnet de lager. Er ofte sånn "Fy faen NøFF..." Ikke alltid spillernavn eller klubbnavn blir skrevet riktig en gang... Uff.
    Eksempler, takk. Dette er noe vi faktisk prøver å passe på.
    mvh

Ogni M

Comment

Jeg synes hvertfall at jeg "ofte" ser emnetitler som ikke sier meg en damn shit om innholdet (laget av trådstarter altså), men som senere har blitt endret til noe mer informativt av en moderator, så finner ingen eksempler akkurat nå, de må ses der og da, før de blir endret på.

Men dette er bare ment som et lite spark i ræva til folk som bestemmer seg for å lage en ny tråd egentlig. Går jo ann å bruke 5 sekunder ekstra på tittelen, så jeg skjønner hva det er snakk om uten å måtte gå inn i tråden for å sjekke.

Ingen synspunkter på united.no-skribleriet mitt? Ville noe sånt blitt for stivt og systematisert?

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
        Ingen synspunkter på united.no-skribleriet mitt? Ville noe sånt blitt for stivt og systematisert?
        Vi jobber med saken.

Alle konstruktive forslag mottas med takk og vil bli sendt over til en hurtigarbeidende komité.

Følg med fremover, regner med å ha et svar rundt 2018.

Men fra spøk til alvor, takk for tilbakemelding. Vi er på saken, tro det eller ei...

-jørn-
        (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
          Feel free til å fjerne et spørsmålstegn eller fire i denne topicen - jeg er allergisk og begynner å klø når jeg ser noen bruke mer enn to spørsmåls- eller utropstegn.

LD.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
            Feel free til å fjerne et spørsmålstegn eller fire i denne topicen - jeg er allergisk og begynner å klø når jeg ser noen bruke mer enn to spørsmåls- eller utropstegn.

LD.
            Den er grei.
            mvh

Ogni M

Comment

Den er grei.
              Det var ment morsomt, Ingo, ser at det kanskje ikke kom veldig klart frem.

Mente på ingen måte å være masete eller provoserende, tanken bak var lørdagsglad.

LD.

Comment

Mente på ingen måte å være masete eller provoserende, tanken bak var lørdagsglad.

LD.
                Håper og tror dette fortsetter og vi alle kan gå til sengs i natt søndagsglade..

-jørn-
                (*´ェ`*)

Comment

Synes denne tittelen gir meg lite.

Hadde det stått noe a la "Football Manager: Freddy the magnificent" eller "Freddy er en språkekspert i spillverdenen", så hadde jeg ikke klikket innom den tråden.

Men for all del, andre mener sikkert at tittelen er dekkende og god.

LD.

Comment

Synes denne tittelen gir meg lite.

Hadde det stått noe a la "Football Manager: Freddy the magnificent" eller "Freddy er en språkekspert i spillverdenen", så hadde jeg ikke klikket innom den tråden.

Men for all del, andre mener sikkert at tittelen er dekkende og god.

LD.
                    Dårlig tittel, enig i det. Spørsmålet er om noen orker å redigere overskriften på innlegg i forumet for fåreskaller (da blir det jo en del jobb).

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                      Dårlig tittel, enig i det. Spørsmålet er om noen orker å redigere overskriften på innlegg i forumet for fåreskaller (da blir det jo en del jobb).
                      Det er utvilsomt et godt poeng.

LD.

Comment

På den blå linja over alle innlegg er det en trekant. Dette er en "varsle"-knapp og betyr i praksis; "Moderatorer, se her a!".

Relativt dårlig tittel.
                        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                          På den blå linja over alle innlegg er det en trekant. Dette er en "varsle"-knapp og betyr i praksis; "Moderatorer, se her a!".

Relativt dårlig tittel.

"Merk: Dette er skal BARE brukes for å rapportere spam, reklame meldinger, og problematiske (trakasering, krangling, eller uforskammede) innlegg."

Det er vel kanskje uforskammet å lage en dårlig tittel?

Comment

Working...
                          X