Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lesing av siste oppdaterte innlegg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lesing av siste oppdaterte innlegg

Beklager dårlig tittel, men vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det. Men det jeg lurer på er som følger. Når man er på forsida til vif-fotball.no er det en link til forumet, samt de 4-5 mest populære trådene. Når man trykker på f.eks. Reaksjoner VIF-Odd, kommer man rett til det innlegget som har kommet siden man var der sist. Altså at man slipper å scrolle nedover til man kommer dit det slutta sist man var inne. Jeg lurer på om det er noen funksjon som gjør at jeg kan få til det samme inne på forumet? Altså at jeg kan havne direkte der hvor jeg var, sist jeg leste tråden?

Grunnen til at jeg ønsker dette er fordi hvis en tråd har feks 7 sider, og jeg ikke er sikker på om jeg kun har lest til side 4,5 eller siste side, og trykker på siste side, så blir alle de andre innleggene markert som uleste, og jeg må dermed lete meg rundt til det siste innlegget jeg leste, og siden man slipper dette hvis man trykker seg rett inn fra vif-fotball.no, lurte jeg egentlig bare på om det er en lignende funksjon inne i forumet også?

Vet ikke helt om jeg gjør meg helt forstått her, men håper dere skjønner.

Den blå firkanten til venstre for trådtittelen i oversikten gjør det du ønsker.
    Eller 'View first unread' om du er inne på tråden.

I tillegg er det lurt å bruke 'Uleste Inlegg' oppe til høyre, under brukernavnet ditt.

Comment

Jeg skjønner hva du mener, har opplevd det mange ganger selv. Hvis du er usikker på "hvor langt" du har kommet i tråden kan du åpne den første siden og trykke på "Vis første uleste" (på den blå linja over første innlegg.) Da vil du hoppe til første uleste innlegg, uavhengig av hvilken side det er på.

Jeg skjønner også hva du mener med at det var vanskelig å forklare problemet, hehe. Hadde vært lettere å vise, men du skjønner det forhåpentligvis når du prøver. Lykke til

Comment

Takker så mye for svar. Dette gjør hverdagen mye enklere.

Comment

Working...
        X