Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nye forumet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nye forumet

...er sinnsykt uoversiktlig på tlf. Kunne dere gjort noe med det?

Originally posted by oPsL View Post
    ...er sinnsykt uoversiktlig på tlf. Kunne dere gjort noe med det?
    Synes det er bedre på telefon enn det noen gang har vært jeg da

Savner dog at det står hvor mange uleste innlegg det er siden forrige besøk.

Comment

Alle tilbakemeldinger som jeg har fått på mobilutgaven er positive med unntak av denne. Beklageligvis kan jeg ikke tilpasse forumet for hver enkelt bruker.

PS: Har du prøvd dette -etter- at mobiltemaet ble installert og satt opp?
      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

View first unread-funksjon på mobil?

Originally posted by qxvrea View Post
        Alle tilbakemeldinger som jeg har fått på mobilutgaven er positive med unntak av denne. Beklageligvis kan jeg ikke tilpasse forumet for hver enkelt bruker.

PS: Har du prøvd dette -etter- at mobiltemaet ble installert og satt opp?
        Som vanlig en "hyggelig" tilbakemelding fra moderator...

Men siden første innlegget var heller ukonstruktivt, så får du her en til som ikke bare positiv, men mest forsøk på forbedringer: Med iPhone på mobiloppsettet finner jeg
        - det litt mer komplisert å finne nye meldinger/innlegg (to valg mot ett i standard-versjonen, samt ikke helt intuitivt hva velge for å komme dit), og
        - ikke mulig (?) å gå til First unread. Har man først gått inn på en sak så finner ikke jeg den mulighet på mobil
        Da jeg i alle fall i de aller fleste tilfeller er mest interessert i å gå rett til siste uleste post i uleste innlegg, ville en løsning eller brukerveiledning for å få det til vært veldig satt pris på.

Comment

Originally posted by torerik View Post
          - ikke mulig (?) å gå til First unread. Har man først gått inn på en sak så finner ikke jeg den mulighet på mobil
          Da jeg i alle fall i de aller fleste tilfeller er mest interessert i å gå rett til siste uleste post i uleste innlegg, ville en løsning eller brukerveiledning for å få det til vært veldig satt pris på.
          Når du er inne på ett forum, kan du trykke på tråden for å komme til det første innlegget, eller den blå pilen for å komme til siste uleste/siste innlegg. Ihvertfall på min bedritne Samsung-Android.

Resten er notert.

Comment

Når du er inne på ett forum, kan du trykke på tråden for å komme til det første innlegget, eller den blå pilen for å komme til siste uleste/siste innlegg. Ihvertfall på min bedritne Samsung-Android.

Resten er notert.
            beklager at den første tråden var ukonstruktiv da den ble skrevet fra min tlf og jeg rett å slett ikke orket å skrive lenger en det
            Men mitt problem er at med det gamle oppsettet var det lett og se når forigje post kom på hvert forum. med klokke slett og greier, nå må jeg inn på hvert sub-forum og lese etter om det har vært nye innlegg.

det nye utsene til forumet er mye mere behagelig å lese, men bare tungvint å finne ut hva du ikke har lest.

Comment

... eller den blå pilen for å komme til siste uleste/siste innlegg.
              Den blå pila er fryktelig vanskelig å treffe, selv på iPaden min. Enten trykker jeg på konvolutten til venstre (hvor ingenting skjer) eller på linken til høyre og da kommer jeg til første post i tråden. Er det mulighet for å gjøre konvolutten klikkbar slik at man kommer til første nye innlegg? Eventuelt ha et annet ikon som er større og lettere klikkbar?

Comment

Skal være irriterende pirkete og høre om dere kanskje kunne funnet en litt flottere versjon av VIF-logoen som er plassert nederst på forumsiden?

Den som er der nå (en gif-fil?) ser ikke veldig flott ut på den blå bakgrunnen. Burde logoen vært vektorisert ellerno, eller er jeg på bærtur langt inne i østmarka?

PS: Som sagt - ikke meningen å være irriterende pirkete!

LD.
                Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Logoen nederst kunne vært omtalt som dritstygg, men det er en VIF-logo så den er bare litt uheldig

Hele forumet skal redesignes over samme lest som de nye hjemmesidene til Klanen, så enn så lenge er ikke dette prioritert. Men, jeg forstår godt hva du mener

Comment

Logoen nederst kunne vært omtalt som dritstygg, men det er en VIF-logo så den er bare litt uheldig

Hele forumet skal redesignes over samme lest som de nye hjemmesidene til Klanen, så enn så lenge er ikke dette prioritert. Men, jeg forstår godt hva du mener
                    Herlig.

Da skal ikke jeg mase mer.

Logo-Duck.
                    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Working...
                    X