Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvor duste er forum-moderatorene? [Avlegger av "Fredrik Stoor solgt til Rosenborg"]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor duste er forum-moderatorene? [Avlegger av "Fredrik Stoor solgt til Rosenborg"]

Originally posted by independent- View Post
    Det er altså helt utrolig å lese noen innlegg her og se hvor langt enkelte kan gå for å opptre som nyttige idioter for pappagutt Martin Andresen.

(...)

Martin Andresen. Din jævla amatør.

(...)

Jeg er møkk lei nyttige idioter for Martin Andresen og det er flere av dere her. Ha litt baller, stå opp for klubben dere er glad i.

(...)

Til slutt vil jeg si at det er trist når enkelte skal støtte Martin kun for å støtte Martin. Jeg regner med du er superpositiv til at Singh forsvinner til sommeren også.

(...)
    Kjære hissigpropp.

Kanskje du har lyst til å debattere sak uten å slenge om deg med karakteristikker av andre som også vil diskutere? Og dersom du mener det er grunnlag for å kritisere andre på forumet, så er det mest ryddig om du identifiserer vedkommende og siterer det de har skrevet, for så å forklare sammenhengen mellom deres mening og din karakteristikk.

Hvis du oppfører deg ordentlig er det sikkert flere som vil leke med deg.

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
    Kjære hissigpropp.

Kanskje du har lyst til å debattere sak uten å slenge om deg med karakteristikker av andre som også vil diskutere? Og dersom du mener det er grunnlag for å kritisere andre på forumet, så er det mest ryddig om du identifiserer vedkommende og siterer det de har skrevet, for så å forklare sammenhengen mellom deres mening og din karakteristikk.

Ja enig. Utrolig mye gnål og søppel om MA i HVERT INNLEGG! Men
    jeg skal si meg enig i at det har vært mye "selg-selg-selg" i det siste....dessverre...

Comment

Kjære hissigpropp.

Det var nytt for meg at dette egentlig er en barnehage hvor 90% er barnehageonkler.

Takk for belæringen, men den er ingenting verdt. Du oppfordrer meg til å diskutere sak - diskuter sak selv. Det er ingen andre enn deg som har reagert på denne måten. Hva er vitsen?

Så, tilbake til det som betyr noe - Martin fortjener tyn pga. manglende resultater. I tillegg gjør han så mye merkelig på overgangsmarkedet at det er flaut. Det fremste argumentet for Stoor-haterne er at han ikke passet inn i systemet - så hvorfor ble han hentet i utgangspunktet?

Comment

Originally posted by nissen View Post
        Ja enig. Utrolig mye gnål og søppel om MA i HVERT INNLEGG! Men
        jeg skal si meg enig i at det har vært mye "selg-selg-selg" i det siste....dessverre...
        Merkelig det der, skulle nesten tro Martin har ansvaret for de dårlige resultatene.

Comment

Det var nytt for meg at dette egentlig er en barnehage hvor 90% er barnehageonkler.

Takk for belæringen, men den er ingenting verdt. Du oppfordrer meg til å diskutere sak - diskuter sak selv. Det er ingen andre enn deg som har reagert på denne måten. Hva er vitsen?

Så, tilbake til det som betyr noe - Martin fortjener tyn pga. manglende resultater. I tillegg gjør han så mye merkelig på overgangsmarkedet at det er flaut. Det fremste argumentet for Stoor-haterne er at han ikke passet inn i systemet - så hvorfor ble han hentet i utgangspunktet?
          Når du stempler meningsmotstandere som det ene og det andre så bedriver du personangrep. Vi har retningslinjer for adferd på forumet nettopp for at det skal legges til rette for saklig debatt istedenfor drittslenging. Ettersom jeg er moderator er det relevant for meg å plukk på din debattstil. Skjerpings.

PS Ja, MA fortjener tyn. Det er derimot ikke sikkert de her inne som mener noe annet fortjener tyn.

Comment

Eggen Hedenstad, Våge Nilsen..disse er best offensivt.

Og nå skal jeg bruke et uttrykk jeg egentlig hater, men som kommer godt inn her: De er MODERNE backspillere.

Og jeg trodde vi skulle spille moderne fotball. Den gang ei.
            Fader, du er go`ass. Virker som om du kan, og ikke minst, vet alt. Er det noe du ikke kan eller vet?

Det må være fint å være deg.

Comment

Alternativet til å ta inn over seg belæringen, er at vi sender deg på en «liten ferie».

Valget er ditt. OK?

/Mod.
              (*´ェ`*)

Comment

Når du stempler meningsmotstandere som det ene og det andre så bedriver du personangrep. Vi har retningslinjer for adferd på forumet nettopp for at det skal legges til rette for saklig debatt istedenfor drittslenging. Ettersom jeg er moderator er det relevant for meg å plukk på din debattstil. Skjerpings.

PS Ja, MA fortjener tyn. Det er derimot ikke sikkert de her inne som mener noe annet fortjener tyn.
                Dette var tydeligvis vanskelig. Hvis jeg skal skjerpe meg, så skal du også skjerpe deg. Det er du som legger opp til at vi skal ha en helt meningsløs meningsutveksling om dette og ingen andre har reagert. Disse som jeg "stempler" har ikke sagt noen verdens ting, så på meg virker det som om du har et markeringsbehov. Konstruktiv kritikk er ålreit, men jeg syns du bommer. Du kan i det minste komme med eksempler, som du etterlyser hos meg.

En moderator skal moderere, ikke belære i hytt og gevær. Det skal være stor takhøyde her inne og når vi gir bort en av våre beste menn til Rosenborg gratis er det klart det blir temperatur. Å måtte behøve å forklare dette er unødvendig.

Jeg forsøkte å dra deg med inn i diskusjonen med spørsmål om situasjonen. Det spørsmålet overså du glatt.

Comment

Dette var tydeligvis vanskelig. Hvis jeg skal skjerpe meg, så skal du også skjerpe deg. Det er du som legger opp til at vi skal ha en helt meningsløs meningsutveksling om dette og ingen andre har reagert. Disse som jeg "stempler" har ikke sagt noen verdens ting <snipp>
                  Uten at jeg har vært aktiv her inne på en god stund så er jeg en av de personene du "stempler" og den eneste grunnen til at jeg ikke "sier noen verdens ting" er fordi jeg finner dine angrep på Martin så slitsomme at jeg knapt nok gidder å lese innleggene dine, langt mindre svare på dem, men siden du tok det opp så svarer jeg at jeg anser at nevnte moderator har et poeng

For å kommentere saken så er det faktumet at han går til RBK som plager meg, jeg betviler at han han går helt gratis, siden han kom til klubben har han ikke vist noen ting som helst som forsvarer at vi hentet fyren og ga han en høy lønn så isolert sett er det helt greit at han stikker men erstatteren bør være klar rimelig kjapt
                  &quot;A man is only as old as the woman he feels&quot;

--Groucho Marx--

Comment

Originally posted by Sofasupporter View Post
                    Uten at jeg har vært aktiv her inne på en god stund så er jeg en av de personene du "stempler" og den eneste grunnen til at jeg ikke "sier noen verdens ting" er fordi jeg finner dine angrep på Martin så slitsomme at jeg knapt nok gidder å lese innleggene dine, langt mindre svare på dem, men siden du tok det opp så svarer jeg at jeg anser at nevnte moderator har et poeng

For å kommentere saken så er det faktumet at han går til RBK som plager meg, jeg betviler at han han går helt gratis, siden han kom til klubben har han ikke vist noen ting som helst som forsvarer at vi hentet fyren og ga han en høy lønn så isolert sett er det helt greit at han stikker men erstatteren bør være klar rimelig kjapt
                    Dumt du ikke vil ta diskusjonen om Martin, den burde være rimelig aktuell og handler om klubbens framtid.

Dersom Stoor går gratis til Rosenborg har vi åpenbart vært desperate etter å bli kvitt han...noe som gjør meg enda mer usikker i forhold til situasjonen. Til tross for en forholdsvis middelmådig sesong ifjor var han fortsatt blant våre beste.

Comment

Originally posted by loco View Post
                      Alternativet til å ta inn over seg belæringen, er at vi sender deg på en «liten ferie».

Valget er ditt. OK?

/Mod.

Fy fader, ikke vær så vanvittig "politi" selv om du er moderator da, folk må vel få lov til å undre seg?? Syns også du bør være litt nøktern, ikke komme med trussler om utestegning. Skal og bær være takhøyde her..
                      Jeg er også av den oppfatning at det er noe på Valle som skurrer, enga er ikke en attraktiv klubb å komme til lenger, flere vil dra.. Alle vet at Martin har ett enorm ego. Noe som kan være bra, men også skadelig over tid. Å la Stoor gå gratis til en konkurrerende klubb er meget meget spesielt, MA har gjort noen brølere, men kapper ikke hodet av han for det, i mine øyne er Martin fredet frem til sommeren, er vi middelhavsfarere da, mener jeg han bør gi seg. Men ærlig talt supportere må få stille seg noen spørsmålstegn og tanker, mulig MA har forsterkninger klare, om han IKKE har det, er det nesten en liten katasrofe.. Stoor kommer til å blomstre i RBK sann mine ord. Hva blir det neste Singh går gratis til nederland?? bare kaster ut spørsmål her nå, for på dette forumet mener jeg det er lov til å skrike,banne, forundre, seg uten å bli utestengt. Her er det da ingen som truer hverandre, mennesker som kommer med trussler, eller annen hets bør advares, ikke menigmann. Blit litt "Stalin" over dette kjære moderator.
                      Ære Være Vål`Enga

Comment

Karakterisering (fra: Fredrik Stoor solgt til Rosenborg)

Originally posted by metallica View Post
                        Fy fader, ikke vær så vanvittig "politi" selv om du er moderator da, folk må vel få lov til å undre seg?? Syns også du bør være litt nøktern, ikke komme med trussler om utestegning. Skal og bær være takhøyde her..
                        Jeg er også av den oppfatning at det er noe på Valle som skurrer, enga er ikke en attraktiv klubb å komme til lenger, flere vil dra.. Alle vet at Martin har ett enorm ego. Noe som kan være bra, men også skadelig over tid. Å la Stoor gå gratis til en konkurrerende klubb er meget meget spesielt, MA har gjort noen brølere, men kapper ikke hodet av han for det, i mine øyne er Martin fredet frem til sommeren, er vi middelhavsfarere da, mener jeg han bør gi seg. Men ærlig talt supportere må få stille seg noen spørsmålstegn og tanker, mulig MA har forsterkninger klare, om han IKKE har det, er det nesten en liten katasrofe.. Stoor kommer til å blomstre i RBK sann mine ord. Hva blir det neste Singh går gratis til nederland?? bare kaster ut spørsmål her nå, for på dette forumet mener jeg det er lov til å skrike,banne, forundre, seg uten å bli utestengt. Her er det da ingen som truer hverandre, mennesker som kommer med trussler, eller annen hets bør advares, ikke menigmann. Blit litt "Stalin" over dette kjære moderator.
                        Jeg synes nå Mod gjør det rett i å prøve og holde diskusjonen mest mulig seriøs.

Comment

Karakterisering (fra: Fredrik Stoor solgt til Rosenborg)

Originally posted by metallica View Post
                          Fy fader, ikke vær så vanvittig "politi" selv om du er moderator da, folk må vel få lov til å undre seg??
                          Det er faktisk lov å undre seg uten at man trenger slenge dritt i hytt og pine av den grunn. De fleste klarer å diskutere uten man er nødt til å karakterisere andre debattanter for å «fremheve» synspunkter.

-jørn-
                          (*´ェ`*)

Comment

Hva er det for en moderering på dette forumet? Makan til billig herseteknikk.. Er med i en diskusjon, også angriper man med å true en annen debattant med utestengelse? Enten får moderator diskutere som et normalt menneske, og argumentere på en vanlig måte, ellers får moderator moderere og holde seg unna debatten.

Rett og slett pinlig berørt av å oppleve sådan oppførsel.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                              Jeg synes nå Mod gjør det rett i å prøve og holde diskusjonen mest mulig seriøs.
                              Det er det ingen som er uenig i, men jeg vil ha meg frabedt trusler fra flere mod-er samtidig. Det er markeringsbehov og intet annet. Du og jeg er mye på et annet forum og jeg må si jeg har mer sansen for det.

Har hatt en god dialog med en av mod-ene på privaten her og satser på at vi kan diskutere relevante ting fra nå.

Comment

Working...
                              X