Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvor duste er forum-moderatorene? [Avlegger av "Fredrik Stoor solgt til Rosenborg"]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by independent- View Post
    Det er det ingen som er uenig i, men jeg vil ha meg frabedt trusler fra flere mod-er samtidig. Det er markeringsbehov og intet annet. Du og jeg er mye på et annet forum og jeg må si jeg har mer sansen for det.

Har hatt en god dialog med en av mod-ene på privaten her og satser på at vi kan diskutere relevante ting fra nå.
    Ja det er nå en ting, synes kanskje de heller burde gått ut og utalt seg mer på generelt grunnlag, og heller tatt opp med enkelt personer i PM eventuelt.

Men når det gjelder Fredrik Stoor som har levert dårlig hos oss, spørs det helt hvor mye vi har fått for han. Virker litt dumt av vi gir RBK løsningen på en av deres posisjoner. Fikk vi 2-3mill for han så er jeg fornøyd i hvertfall.

Comment

Originally posted by Peders View Post
      Hva er det for en moderering på dette forumet? Makan til billig herseteknikk.. Er med i en diskusjon, også angriper man med å true en annen debattant med utestengelse? Enten får moderator diskutere som et normalt menneske, og argumentere på en vanlig måte, ellers får moderator moderere og holde seg unna debatten.

Rett og slett pinlig berørt av å oppleve sådan oppførsel.
      Stiller meg bak dette. Hadde Martin blitt like dårlig behandlet, hadde han ikke bare fått sparken, med blitt kappet hodet av også .

Litt takhøyde for forskjellige meninger bør det være.

Comment

Originally posted by Peders View Post
        Hva er det for en moderering på dette forumet? Makan til billig herseteknikk.. Er med i en diskusjon, også angriper man med å true en annen debattant med utestengelse? Enten får moderator diskutere som et normalt menneske, og argumentere på en vanlig måte, ellers får moderator moderere og holde seg unna debatten.

Rett og slett pinlig berørt av å oppleve sådan oppførsel.
        Helt enig.Latterlig av moderator,faen meg skjerpe seg! Nå blir jeg vell sparka ut av forumet
        Last edited by dikern; 01.02.2012, 20:22.

Comment

Ønske om styrevedtak

Hm... forsøk på å roe ned:
          Har virkelig Stoor blitt gitt bort gratis, eller?

VG skriver:
          'etter hva VG vet skal Vålerenga ha gått med på å slippe Stoor, som hever en betydelig lønn på Valle, gratis til trønderne.'
          (Nederst - og øverst - i denne - som var linka tidloigere
          http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10077339

Rosenborg sin sider skriver at de er 'enige med Vålerenga om en overgang' og Erik Hoftun er 'veldig glad for at det ser ut til å ordne seg med Fredrik (Stoor) som vi kjenner godt fra før'...
          http://www.rbk.no/incoming/article222410.ece

VIF-foppallsidene skriver bare dette:
          'Vålerenga er enige med Rosenborg om en overgang for høyrebacken Fredrik Stoor. Stoor reiser onsdag formiddag til Spania hvor Rosenborg er på treningsleir for å forhandle personlig kontrakt og for å gjennomgå medisinsk test.

vif-fotball.no kommer tilbake med mer om overgangen når denne er bekreftet, sannsynligvis i løpet av torsdagen.'
          http://www.vif-fotball.no/article3325530.ece

Så det eneste som er offisielt er at klubbene er enige om overgangen... Er spent på om "gi-bort-prisen" til rike RBK stemmer. Men dette er så langt bare 'etter hva VG vet' - og VG er jo glad i å overdrive. VG sine kilder nevnes ikke...

.... Velvel.
          Jeg mener nå uansett at det er feil med en slik overgang.
          Ønsker et styrevedtak a la det Stabæk innførte i sin tid: at de ikke skulle la noen av sine spillere gå til RBK. Mener vi burde ha et tilsvarende vedtak - i alle fall så lenge vi har ambisjoner om å vinne serien/ta medaljer - men at det bør gå på at Vålerenga ikke skal selge, eller gi bort, spillere til noe lag som forventes å konkurrere om de samme medaljene.

Comment

Working...
          X