Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

forumfersking -> faktisk ;)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• forumfersking -> faktisk ;)

Ikke for å være frekk altså, men man er vel ikke forumfersking når man har vært med siden 2004 ?

Hvis jeg "hovrer" over det grønne kortet står det nemlig at jeg er forumfersking. Jeg synes faktisk det er på grensen til systemfrekkhet.

Greit nok at jeg ikke poster så mye, jeg er kanskje en som bruker øynene mer enn fingrene.

lykke til videre.

-t
    ....

Tråkk på en KANARI

Det har vel sammenheng med gjenopplivingen av systemet der man kan gi innlegg pluss- eller minuspoeng (http://forum.klanen.no/showthread.ph...nus-på-innlegg). Så vidt jeg skjønner starter man med en gitt poengsum, og da blir beskrivelsen "forumfersking". Det blir riktig for de som melder seg på fremover, men de fleste brukerne her inne som har vært her lenge vil nå stå som fersking fordi de ikke har fått noe særlig med pluss- eller minuspoeng.

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
      men de fleste brukerne her inne som har vært her lenge vil nå stå som fersking fordi de ikke har fått noe særlig med pluss- eller minuspoeng.
      For å si det sånn syns jeg det blir litt "johan"
      ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Her er det egentlig to alternativer.

A) Sutre, klage og være misfornøyd
        B) Være misfornøyd og komme med ett konstruktivt forslag

De som driver dette forumet gjør det på dugnad. Vi bruker vår fritid til dette faktisk. Da er det desverre ikke alltid man har tid til å fikse alt så det blir helt optimalt i alles øyne. I skrivende stund har forumet 4207 registrerte brukere.

Men, siden du åpenbart er tilhenger av alternativ A, tror jeg ikke det er noe problem for deg at du har statusen forumfersking særlig lenge.
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
          Her er det egentlig to alternativer.

A) Sutre, klage og være misfornøyd
          B) Være misfornøyd og komme med ett konstruktivt forslag

De som driver dette forumet gjør det på dugnad. Vi bruker vår fritid til dette faktisk. Da er det desverre ikke alltid man har tid til å fikse alt så det blir helt optimalt i alles øyne. I skrivende stund har forumet 4207 registrerte brukere.

Men, siden du åpenbart er tilhenger av alternativ A, tror jeg ikke det er noe problem for deg at du har statusen forumfersking særlig lenge.
          wow - svaret ditt kom litt brått på må jeg si

Jeg vet alt om å drive ting på dugnad og jeg har ingen problemer med å anerkjenne jobben administratorerne gjør.. når det er sagt skal man vokte seg for å stå på moralens høye hest. Men hvis vi skal diskuttere dugnad kan vi kanskje lage en egen tråd om det

Hvis du leser det jeg skriver en gang til ser du at jeg hverken sutrer eller klager. Jeg peker bare på noe jeg opplever som feil. Med ett glimt i øyet til og med Hvis du ønsker å diskuttere sutring og klaging foreslår jeg at du lager en egen tråd om dette.

Forslag til løsning kan jeg godt komme med, men jeg trenger mere innblikk i hvordan dette systemet er tenkt fungert. Muligens kan man bruke ett annet ord.
          ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Dette er ett lukket system som kun administratorer og moderatorer kjenner funksjonene til. Dette for å redusere misbruk, muligheten for misbruk og generelt sett at det skal være gi og ta en stjerne her og der, så får du en overaskelse underveis

Går man under en gitt grense, så teller ikke poengene man gir ut. Går man over en gitt grense teller de dobbelt. Går man over enda en tredobbelt.

Alt dette kan vi endre og justere fortløpende, ettersom vi ser hva som funker og ikke.
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Så i ett gitt tilfelle kan man miste cred og gå tilbake til å bli fersking.. hmm da synes jeg at det beskriver hensikten med ordningen på en dårlig måte. Ordet som brukes nå er stigmatiserende og gir inntrykk av lite erfaring og det var vel ikke meningen. Her er noen andre forslag:

* Helt ok
              * Ganske normal
              * Gjennomsnittelig
              * Supporter
              ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Working...
              X