Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Moderering av avsporing i Ryktetråden (Silly Seaso)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moderering av avsporing i Ryktetråden (Silly Seaso)

Det bemerkelsesverdige er hvordan administrator (eller moderator, kall det hva du vil) blander seg inn, kommer med "fasit" for deretter å slette alle de innlegg som sier noe imot hans innlegg fordi det er "irrelevant for tråden".

Dobbeltmoral har fått et ansikt utad.
    Last edited by dikern; 09.02.2012, 11:01.

Mod/admin sletter ikke innlegg, men flytter det som er off-topic til riktig tråd. Og det ble vel gjort her, etter hva jeg kan se.

Comment

Det lengste innlegget som ble skrevet om Martin står der enda, men det er jo Mod/admin som har skrevet det, og det er åpenbart at det da er andre regler som gjelder. På sikt sørger dette for et useriøst forum.

Comment

Originally posted by independent-
        Det lengste innlegget som ble skrevet om Martin står der enda, men det er jo Mod/admin som har skrevet det, og det er åpenbart at det da er andre regler som gjelder. På sikt sørger dette for et useriøst forum.
        Originally posted by independent-
        Det bemerkelsesverdige er hvordan administrator (eller moderator, kall det hva du vil) blander seg inn, kommer med "fasit" for deretter å slette alle de innlegg som sier noe imot hans innlegg fordi det er "irrelevant for tråden".

Dobbeltmoral har fått et ansikt utad.
        Nei, det er ikke andre regler som gjelder. Det du tydeligvis ikke er i stand til å forstå var at akkurat dette innlegget avsluttet en avsporing. Likevel forlanger du å få skrive om din lave tillitt til Martin Andresen konsekvent i alle tråder. Etter at innlegget har blitt stoppet og du har mottat en melding fra meg som moderator angående dette, velger du likevel å diskutere Martinissuet ditt videre, i ryktetåden.

Ryktetråden skal handle om rykter. Din avsporing (de er du ganske god på) ble håndtert med ett motsvar. Før det ble gjort klart at diskusjonen omkring Martins trenergjerning ikke var tema i denne tråden.

Innleggene dine er ikke slettet. Vi sletter aldri innlegg som modereres, innimellom hender det at vi tar den "kjappe" men det er i så fall fordi noen har posta noe to ganger ved ett uhell eller så... Alt som "forsvinner" (blir moderert vekk) lagrer vi ett eget skjult forum. Dette er for å kunne bevise hva som faktisk har skjedd.

I dette tilfellet ble innleggene der du diskuterte avsporingen videre, flyttet til riktig tråd. Det som la grunnlaget for avsporingen ser det også ut til at er flyttet til riktig tråd. Dette har en annen moderator gjort, og jeg veit ikke hvorfor ikke mitt innlegg angående dette blei med.

Når det gjelder å gjøre dette til ett useriøst forum, så har vi to en ganske uklar oppfatning. Uten at jeg skal fortelle noe særlig mer om dette, så må jeg få hinte til at du nok er en av dem som gjør ditt ytterste for å besørge den utviklingen du er så bekymra for.
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
        X