Etter litt henvendelser så tok jeg jobben nå med å flytte Vålerenga junior rekrutt og Vålerenga Damer over i Vålerenga Fotball-forumet.
Det er mer rydding som skal gjøres; men det får vente til det blir solskinn.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Opprydding i fora
Collapse
X
-
Dette ble for internt for meg, men synes det er en god ide å døpe om. Nok et lite skritt mot et mer oversiktelig forum.
Leave a comment:
-
Da er også vpn-boten og det forumet fjerna. Tråden som var aktiv der angående et eller annet ishockeylag fra vestlandet er flytta til Rellakseråf Rof Murof.
Leave a comment:
-
Bra.
Men det er fortsatt 18 formuer man kan diskutere i, noe jeg egentlig fra dag 1 har irritert meg over og er nok en medvirkende faktor til at så mange har falt ut. Det er jo helt umulig å få med seg hva som skjer når alt skal bli oppdelt i hver sin kategori.
For min del kunne vi hatt Fotball, hockey, annet, tribuneliv.
Hva gjør liksom et eget forum for Vertshuset der??
Leave a comment:
-
Originally posted by Hjesus View PostDa forsvant også Silly Season tilbake til det originale fotballforumet.
Tråden for dette vinduet er gjort sticky så den ikke raser nedover sida.
Leave a comment:
-
Da er også forumet Overgangssaken fjerna. Ettersom mange av titlene ikke ga særlig informasjon om hva det gjaldt ettersom det hadde sitt eget forum, er alle trådenes titler blitt merka med [Overgangssaken] og flytta over til hovedforumet for fotball.
Leave a comment:
-
Da forsvant også Silly Season tilbake til det originale fotballforumet.
Tråden for dette vinduet er gjort sticky så den ikke raser nedover sida.
Leave a comment:
-
Originally posted by Muppetkokken View PostNår det gjelder serverparken/hvorfor det blir mye strain på forumet kan jeg ikke svare på det. Det veit jeg rett og slett ikke.
Og bare FYI selv om det er nevnt før; vi kan flytte med oss forumene sånn de er. Altså hele pakka.
Leave a comment:
-
Originally posted by lokalhelt View PostDette eksempelet du tar frem er akkurat det som er mitt poeng som aktiv bruker av forumet. Du sier det fungerer, det er jo totalt uenig i.
Eksempelet ditt er verre enn mitt. Et forum støtter selvfølgelig 10-15 sider med tekst uten bilde. Har vi servere fra steinalderen?
Når det gjelder serverparken/hvorfor det blir mye strain på forumet kan jeg ikke svare på det. Det veit jeg rett og slett ikke.
Leave a comment:
-
Originally posted by Muppetkokken View PostProblemet med å ha altfor lange tråder er at de gjør hele systemet treigt. Derfor blir vi nødt til, av systemhensyn, å stykke opp trådene. I de siste rundene hadde vi før, under og etter kamp som egen tråd. Det syns jeg fungerte bra, og vi prøver nok det neste sesong også.
Så får vi heller se hva vi gjør med det systemtekniske/forumtekniske senere.
Eksempelet ditt er verre enn mitt. Et forum støtter selvfølgelig 10-15 sider med tekst uten bilde. Har vi servere fra steinalderen?
Leave a comment:
Leave a comment: