Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Oppgradering / oppdatering av forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by lokalhelt View Post
    Takk for svar. Ingen planer for oppgradering/utvikling av forumet. Det var synd.

Merkelig at ikke Vålerenga som klubb engasjerer seg på noe vis, skulle tro det var i deres interesse å skape dialog med massene. Det mest som de kjører av info er enveis kommunikasjon via hjemmeside.

Forum må være beste måte å få interaktiv kommunikasjon med fans/supportere.
    Tror VIF har større problemer med å nå ut til massene enn å gjøre et i utgangspunktet enkelt forum enda enklere for en liten gruppe allerede ihuga fans. Skjønner at du spør, altså, men FOLK FLEST får nok sin informasjon via Vålerengas hjemmeside, andre medier eller helst Facebook, hvor jeg antar man i det minste forsøker å snakke med fansen/brukerne/kundene.

Ut av nysgjerrighet: Hva er det du og Anderan synes er vrient med forumet/mobilversjonen?

Comment

Originally posted by Juro View Post
      Ut av nysgjerrighet: Hva er det du og Anderan synes er vrient med forumet/mobilversjonen?
      De største problemene jeg opplever er først og fremst at forumfunksjonaliteten er veldig nedstrippet. Det er for eksempel ikke mulig å markere alle innlegg som lest. Jeg syns også at layouten er klønete mtp hvor store soner man kan klikke på for å få ting til å skje. Dessuten savner jeg muligheten Tapatalk har til å se kun tråder jeg har deltatt i, eller abonnerer på.

Jeg tror også det er noen kodefeil i scriptet på sidene, for det ser ut for meg som om det er en linje med php-kode nederst på sidene jeg får opp. Det er imidlertid ikke noe som plager meg veldig

Comment

Originally posted by Juro View Post
        Tror VIF har større problemer med å nå ut til massene enn å gjøre et i utgangspunktet enkelt forum enda enklere for en liten gruppe allerede ihuga fans. Skjønner at du spør, altså, men FOLK FLEST får nok sin informasjon via Vålerengas hjemmeside, andre medier eller helst Facebook, hvor jeg antar man i det minste forsøker å snakke med fansen/brukerne/kundene.

Det er en forskjell på å nå ut til massene og dialog med massene.

Sosiale medier med Facebook, Twitter, sms varsling osv er hovedsakelig enveis kommunikasjon. Men joda, de når jo ut til folk.

For å svare på ditt spørsmål. Det er ikke vrient å bruke forumet, skriver nå på mobil. Går bra det.

Men forumet oppleves som svært uferdig produkt, trykk på smileys så fungerer bare halvparten av knappene f.eks. Vi vet at klanen som sitter med kostnadene hadde lyst og vedtok å kvitte seg med hele forum driten for et år siden. Selvom det ble kansellert. Virker ikke som noen egentlig har eierskap til produktet eller tro på det.

Men forumet har vanvittig potensiale. Det finnes ingen andre steder å skravle og diskutere Vålerenga fotball. Blogger, Facebook kommentarfelt og Twitter er noe helt annet.

Tre pils på bohemen og Vålerenga vertshus er analogt, ikke store masser.

Jeg fatter ikke at Vålerenga ikke har interesse i å videreutvikle eneste arenaen hvor vi supportere kan møtes digitalt.

Hvorfor ikke linke direkte til tråder på hjemmesiden? Hvorfor ikke spytte inn penger på å utvikle produktet?

Alle klubber har et forum, sveip innom middels store klubber i Europa og alle har steder der supportere kan prate sammen. Evt med klubben. Men aktive forum og solide forum, det har alle.

Å utvikle forumet videre, har en svært lav kostnad. Men potensiale er vanvittig. Det må da høres ut som en god deal?

Det som er synd er at verken Vålerenga fotball eller klanen er interessert i å satse på forumet.

Alle som har hyperlojalitet til Vålerenga har en konto eller lest forumet uten å selv å kommentert. Disse folkene som er lidenskapelig opptatt av Vålerenga, må da være viktig å kommunisere med. Dyrke frem flere.

Forstår ikke at klubben eller klaner forstår det. Vi mister jo daglig supportere, så har de et super virkemiddel rett foran fjeset de ikke ser.
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Denne tråden her gammel og var veldig aktuell for noen år siden når vi holdte på å miste forumet.

Kanskje det er greit å lufte det i denne tråden, jeg savner en ting på forumet her som kunne vært veldig kjekk.

Tommel opp og tommel ned.

Er det mulig i denne versjonen av vBulletin å slå på dette? Hadde vært veldig kjekt å kunne se raskt hvilke innlegg som har fått mange "likes" eller tommel opp.

Forumet her hadde ikke tatt skade av en liten refresh, selvom det er veldig kjekt slik det er nå

Comment

Tusen takk til den eller de som har oppgradert forumet.

Jeg elsker deg

Comment

Endelig "likes", wow. Dette forumet har virkelig fått oppgraderinger

Comment

Likte den game layouten bedre. Virker uoversiktlig denne. Hvorfor "reparere" noe som ikke er istykker?
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Sliter også litt med den nye strukturen her. Likes er kanskje allright, bilder kan være greit, men hvor er den greie altovergripende "nye innlegg" blitt av? Og så dette med at man bare får ti poster pr. side - hater all blainga. Alt i alt ser jeg at forumet nå er maken til en rekke andre, f eks kanraifansens forum, og jeg har alltid vært glad for at vi ikke hadde det sånn. Huff, nå føler jeg meg gammel og gretten... sorry.

Comment

Nye innlegg finner jeg (på mobil) i hamburgermenyen (tre streker) øverst til venstre. (new topics).

Forøvrig synes jeg forumet i form der anderledes ut, men at det egentlig er samma forum, med et annet skin. Det er jo også uansett innholdet som er viktig, og jeg håper innholdet bare blir bedre med oppgradert forum.

Comment

Originally posted by tasse View Post
                      Nye innlegg finner jeg (på mobil) i hamburgermenyen (tre streker) øverst til venstre. (new topics).

Forøvrig synes jeg forumet i form der anderledes ut, men at det egentlig er samma forum, med et annet skin. Det er jo også uansett innholdet som er viktig, og jeg håper innholdet bare blir bedre med oppgradert forum.
                      Ingen hamburgermeny på pad eller pc, dessverre.

Comment

Originally posted by Farmor View Post

Ingen hamburgermeny på pad eller pc, dessverre.
                        Da har du lenken "New Topics", øverst til venstre.

Comment

Du har forsåvidt rett i at New Topics gir oversikt over nye innlegg. Og når Latest activity da viser oversikt over nye tråder, bli jo alt lysende klart. Eller ..?

Comment

Originally posted by Farmor View Post
                            Du har forsåvidt rett i at New Topics gir oversikt over nye innlegg. Og når Latest activity da viser oversikt over nye tråder, bli jo alt lysende klart. Eller ..?
                            Med Latest Activity viser den nyeste innlegg først, så man må liksom bla seg nedover og finne ut hvilke innlegg man har lest før. Funket så mye bedre når man bare kunne skippe til nyeste innlegg og lese nedover siden derifra

Comment

Originally posted by Trident View Post

Med Latest Activity viser den nyeste innlegg først, så man må liksom bla seg nedover og finne ut hvilke innlegg man har lest før. Funket så mye bedre når man bare kunne skippe til nyeste innlegg og lese nedover siden derifra
                              Det er en pil ved siden av tittelen. Klikk på den så kommer du rett til første uleste innlegg.

Comment

Originally posted by tasse View Post

Det er en pil ved siden av tittelen. Klikk på den så kommer du rett til første uleste innlegg.
                                Jepp, denne fungerer også på mobil, men er ikke akkurat tilpasset mobilskjermen. Den er veldig liten og er følgelig vanskelig å treffe. Jeg bommer noen ganger og havner inn på trådstarters profil eller første innlegg i tråden.
                                Har noen funnet en annen løsning her?

Comment

Working...
                                X