Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Oppgradering / oppdatering av forum

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Daniel View Post

Jepp, denne fungerer også på mobil, men er ikke akkurat tilpasset mobilskjermen. Den er veldig liten og er følgelig vanskelig å treffe. Jeg bommer noen ganger og havner inn på trådstarters profil eller første innlegg i tråden.
    Har noen funnet en annen løsning her?
    Sliter med det samme. Må zoome inn hver gang

Comment

Bra med endringer. Forandring fryder. Foreløpig er det uvant og egentlig ikke så godt for øyet, men er nok en vanesak.
      Håper det blir justeringer underveis.

Akkurat nå så “tvinges” jeg til å ligge på forumet hver gang jeg går inn med en iPad. Er ikke slik med PC.

Og så syns jeg det er rart at forumet får til en helt lys variant når alle kommer med dark modes.
      Likerknappen vurderes også fjernet fra blant annet Instagram, og sikker andre etterhvert. Så litt rart at vi får dette nå

Uansett, godt litt forandring. Keep up the good work!
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Finner nesten ingenting lenger. Det VAR bedre før. Det virker som det er fler "undergrupper". Tidligere når man åpnet VPN tråden (med rykter og ønsker, kamptråd, etz) så fikk man opp alle nye innlegg i hvilken som helst tråd da man åpnet siden.
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Det mest forviirrende er at Latest actvities gir oversikt over sist startede tråder (topics), mens New topics gir oversikt over siste innlegg (activities). Ser i hvert fall sånn ut for meg på iPad.

Comment

Den oppgraderingen her var bare helt jævlig. Blir ikke mye innlegg fra denne kanten om ikke brukervennligheten tilpasset mobil og nettbrett bedrer seg.
            - I år tar vi alt -

Comment

Jeg bruker iphone,bog visningen her er helt normal.. Syntes derimot snarveiene er litt gjemt...
              Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by donny View Post
                Den oppgraderingen her var bare helt jævlig. Blir ikke mye innlegg fra denne kanten om ikke brukervennligheten tilpasset mobil og nettbrett bedrer seg.
                Gi oss noe konkret, a'. Tre punkter du vil ha forbedra.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post

Gi oss noe konkret, a'. Tre punkter du vil ha forbedra.
                  Har noe dere kan se på. Jeg bruker iPhone og iPad stort sett og hver gang jeg går inn på forum.klanen.no så spretter tastaturet opp over halve skjermen så jeg må fjerne det hver gang. Veldig irriterende og sånn var det ikke før oppgraderingen. Det er godt mulig dette er ett apple problem og ikke et forum problem, men viser det seg at det er noe med forumet så fint om det kan ordnes.

Ellers kunne quote knappen vært mer synlig enn at den er skjult bak en knapp med 3 prikker. Da kunne det heller stått quote på knappen i stedet.

Comment

Savner "siste side" knapp i trådoversikten. Så vi kan gå direkte inn på siste side i en tråd istedenfor til side 1.

Comment

Originally posted by Janoski View Post
                      Savner "siste side" knapp i trådoversikten. Så vi kan gå direkte inn på siste side i en tråd istedenfor til side 1.
                      https://imgur.com/GKES7fT

Om du går til enden av dette bildet så ser du to piler på blå bakgrunn ved siden av et brukernavn. Det er hurtigvei for å gå til siste innlegg. Det er pr nå ikke mulig å gå direkte til en side

Comment

Working...
                      X